Neuzer Apocalypse városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 107.999 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

draven666 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 99%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Egyedi megjelenés, még egy sem jött szemben velem az utcán

- Hihetetlenül kényelmes az Apocalypse Chopper, nem kell görnyedni, nem fáj a derék és nem kínozza a hátat az egyenes testtartás miatt

- A kátyúk és fekvő rendőrök nem teszik tönkre a csuklót mert nem nehézkedik rá a test

- Az ülés kényelmes és rugós lévén mintha teleszkópos lenne

- Mindíg leér a lábad, ezzel a Neuzer bringával nem lehet felborulni :)

- Gyárilag elöl-hátul tárcsafék (160/140), ami plusz komolyságot ad a megjelenésében

- Szerintem mindenképp előny hogy fém sárvédőkkel szerelték a Neuzer Apocalypse Chopper-t

Hátrány

- A tárcsafékek olcsó kínai szerkezetek. Nem lehet beállítani. Vagy súrolja a tárcsát, vagy nem fog

- Semmilyen váltó sincs ebben a Neuzer cruiserben

- A láncvédő zörög, szerelgetni kell hogy jó legyen ráadásul a láncot is érte

- A lánc érte/súrolta a váz egy részét

Tapasztalat

Az ár szerintem nem vészes bár jóval drágábban is láttam már egyes webshopokban. Az viszont biztos hogy itt a vázat, az első villát és a kerekeket fizetjük meg (az abroncsok vaskereszt mintájúak :). Mikor hazavittem az első 3-5 óra szereléssel ment el. Köszörülnöm kellett a láncvédőt hogy feljebb tudjam szerelni hogy ne érje el a láncot. A fékeket szenvedés volt beállítani hogy ne súrolja állandóan a tárcsákat, de azért fogjon is valamennyit. Külön megszokást érdemel az hogy mivel a hajtás eléggé előrekerült néha a lábam hozzáér az első sárvédőhöz, de igazából megszokás kérdése. Nekem ez 10 percbe tellett.

Megvétel után 1 hónappal cseréltem hátul agyat Shimano nexus 3 agyváltóra. Meglepődtem amikor láttam hogy amiatt hogy az agyváltón másképp helyezkedik el a fogaskerék a láncvonal is változott, és emiatt már nem ér hozzá sehol a vázhoz. Szóval ez a probléma is megoldódott :) Az agyváltó kontrás így hátulról lekerült a tárcsafék, elől pedig a 160-as tárcsát cseréltem 203-ra (így már tényleg úgy néz ki mint egy harley-davidson) és a noname féket egy tektpro váltotta.

Én az egysebességes aggyal is 15-20 km/h átlagsebességet tekertem ki vele, de agyváltóval a 25km/h is kényelmes. Igazság szerint a 3 sebességes váltó 3-ik fokozatát nem is nagyon használom. Ahhoz túl közel vannak egymáshoz a közlekedési lámpák :)

A váz alacsonyabban van mint más bringáknál ezért a 15 cm-nél nagyobb padkákat érdemes elkerülni az Apocalypse Chopper-rel.

Egyébként a boltban mondták hogy van belőle gyárilag agyváltós, de 120.000 ft körül, viszont az már sok érte. Legalábbis utólag beleszerelve sokkal olcsóbban meg lehet úszni a dolgot.

Erre ajánlom

Város, országút, még a földút sem probléma neki, csak a mély gödrökre és a magas padkákra kell vigyázni.

141 olvasó 99%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

farkaslory avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hát a kinézete. Gyönyörű! Olyan vele menni, mintha egy chopper-rel mennél, hátradőlve kanyarodni vele nagyon jó érzés.  Mindig szívesen megyek vele, főleg most átépítés után. 

Masszív.

Széles kerekek amik jól kapaszkodnak az útba.

Hátrány

Iszonyat nehéz (kb 15 kg). Alapból nincs sebebégváltó. A láncvédő szar, de hosszas kalapálás után sikerült úgy meghekkelni, hogy most nem zörög. A fékek eléggé alacsony minőségűek voltak.

A hajtáslánc több sebből vérzett nálam. A gyári felnik rosszak - ekkora súlyhoz dupla vagy triplafalú kéne mert így 100 méter után tele lesz nyolcasokkal. A hátsó agy el volt görbülve! (mondjuk lehet hogy az enyémet nem jól tárolták) de azért egy agy többet kibírhatna.

A kormány nekem túl alacsony volt. Ja és a kormány 7-es csavarokkal van rögzítve ami nem szabvány (magyarázza meg valaki miért nem volt jó oda a 8-as csavar??). Ha valaki mókolni akarja a kormányt, akkor szerezzen be előbb 7-es csavarokat (mert átlag csavarboltban nem lesz)

Az ülést nem lehet állítani, így a pedál-ülés távolsága kb. rögzített (ha az ülést másképp rögzíted akkor nyerhetsz kb 5-7 centi helyet). Az ülés egész jó volt, de nemrég vettem egy kényelmesebbet.

Tapasztalat

Mikor vettem már tudtam, hogy alaposan át lesz építve. Kapott új kemping-kormányt (kormánymagasítóval). kapott duplafalú felniket (hál istennek a dirt-ösök is hasonló kereket használnak így lehet hozzá alkatrészt kapni), hátra egy 3 sebességes inter 3 tárcsafékes agyváltót. 

Ekkor már egész használható volt a bicikli, de azért így sem gyorsulsz le vele senkit (tényleg baromi nehéz) max nagymamákat, gyerekeket. 

Ha úgy nézem, hogy az eredeti árért egy egyedi vázat és kereket kaptam, akkor nem bánom a vételt.

Ezután e-bike-nek lett átépítve. Egy BIRD brd-105 szett lett beépítve. Szerintem e-bike-nak ideális mert masszív a váz és széles a kerék. Mindkettő tulajdonság ajánlott olyan bicikliknek amit elektromos segédmotorral látnak el.

Most nagyon jó vele menni, városba ideális. A végsebesség kb 30 km/h  úgy, hogy az első 20 méteren legyorsulom az autókat. Lehet vele menni bicikliúton vagy úttesten is. Olyan masszív, hogy hátulról motornak néz ki nem fognak elütni. Mivel a kinézete is elég egyedi inkább megnéznek minthogy elüssenek.

Azért tekerni kell, mert ha nem tekered akkor az elektromos segédmotor nem tud felgyorsítani csak kb fele sebességre. 

Erre ajánlom

Városba, e-bike-nak.

Ennyiért vettem
kb 80000
Mért tömeg
15000 g
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

Duplavállas acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél 44T


 
fokozatok száma:

1


Kerék

felni:

Alumínium 24", duplafalú


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

24x3,0


Irányítás

nyereg:

Rugós


Fék

tárcsafék:

Mechanikus


fékkar:

Alumínium


Kiegészítők

 
sárvédő:

van


 
további kiegészítők:
  • Teljes láncvédő
  • Kitámasztó

Neuzer logó

Neuzer márka bemutatás

„Egyébként: mi is a különleges a bringáinkban? Menjetek egy kört velük, érezni fogjátok!” (Neuzer András)

A magyar Neuzer Kerékpár Kft. – melynek jogelődje 1987-ben alakult meg - Magyarország vezető kerékpárgyártó üzeme és forgalmazója. A saját gyártmányú, Neuzer (régebben Altrix) márkanevű kerékpárok választéka szinte valamennyi felhasználási igényt- hegyi, országúti, trekking, verseny, városi, BMX, illetve gyermek- kielégít. A céget megalakulása óta a cég fő tulajdonosa, Neuzer András vezeti.

A Neuzer kerékpárok többek közt kitűnő ár-érték arányuk folytán komoly piaci elismerést vívtak ki. Az Esztergomban gyártott évi mintegy 100,000 kerékpár közel 50%-a exportra kerül, az Európai Unió számos országába.

A cég kínálatában Altrix márkanéven kerékpáros alkatrész és kiegészítő család is helyet kapott, mely két szintre oszlik: Premium és Basic. A kerékpárok gyártásán kívül a cég a GT és Giant kerékpárok, UVEX, SUN Ringlé, TACX, Michelin, Suntour, Velo, Alligator, Lookin, Polisport, Novatec, és Alhonga termékek kizárólagos magyarországi terjesztőpartnere.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Neuzer Apocalypse Chopper jó lenne-e városba, túrázgatásra?
3 válasz
utolsó: 2012. nov.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neuzer Apocalypse termékkel kapcsolatban: