- Egyedi megjelenés, még egy sem jött szemben velem az utcán
- Hihetetlenül kényelmes az Apocalypse Chopper, nem kell görnyedni, nem fáj a derék és nem kínozza a hátat az egyenes testtartás miatt
- A kátyúk és fekvő rendőrök nem teszik tönkre a csuklót mert nem nehézkedik rá a test
- Az ülés kényelmes és rugós lévén mintha teleszkópos lenne
- Mindíg leér a lábad, ezzel a Neuzer bringával nem lehet felborulni :)
- Gyárilag elöl-hátul tárcsafék (160/140), ami plusz komolyságot ad a megjelenésében
- Szerintem mindenképp előny hogy fém sárvédőkkel szerelték a Neuzer Apocalypse Chopper-t
- A tárcsafékek olcsó kínai szerkezetek. Nem lehet beállítani. Vagy súrolja a tárcsát, vagy nem fog
- Semmilyen váltó sincs ebben a Neuzer cruiserben
- A láncvédő zörög, szerelgetni kell hogy jó legyen ráadásul a láncot is érte
- A lánc érte/súrolta a váz egy részét
Az ár szerintem nem vészes bár jóval drágábban is láttam már egyes webshopokban. Az viszont biztos hogy itt a vázat, az első villát és a kerekeket fizetjük meg (az abroncsok vaskereszt mintájúak :). Mikor hazavittem az első 3-5 óra szereléssel ment el. Köszörülnöm kellett a láncvédőt hogy feljebb tudjam szerelni hogy ne érje el a láncot. A fékeket szenvedés volt beállítani hogy ne súrolja állandóan a tárcsákat, de azért fogjon is valamennyit. Külön megszokást érdemel az hogy mivel a hajtás eléggé előrekerült néha a lábam hozzáér az első sárvédőhöz, de igazából megszokás kérdése. Nekem ez 10 percbe tellett.
Megvétel után 1 hónappal cseréltem hátul agyat Shimano nexus 3 agyváltóra. Meglepődtem amikor láttam hogy amiatt hogy az agyváltón másképp helyezkedik el a fogaskerék a láncvonal is változott, és emiatt már nem ér hozzá sehol a vázhoz. Szóval ez a probléma is megoldódott :) Az agyváltó kontrás így hátulról lekerült a tárcsafék, elől pedig a 160-as tárcsát cseréltem 203-ra (így már tényleg úgy néz ki mint egy harley-davidson) és a noname féket egy tektpro váltotta.
Én az egysebességes aggyal is 15-20 km/h átlagsebességet tekertem ki vele, de agyváltóval a 25km/h is kényelmes. Igazság szerint a 3 sebességes váltó 3-ik fokozatát nem is nagyon használom. Ahhoz túl közel vannak egymáshoz a közlekedési lámpák :)
A váz alacsonyabban van mint más bringáknál ezért a 15 cm-nél nagyobb padkákat érdemes elkerülni az Apocalypse Chopper-rel.
Egyébként a boltban mondták hogy van belőle gyárilag agyváltós, de 120.000 ft körül, viszont az már sok érte. Legalábbis utólag beleszerelve sokkal olcsóbban meg lehet úszni a dolgot.
Város, országút, még a földút sem probléma neki, csak a mély gödrökre és a magas padkákra kell vigyázni.