Hát a kinézete. Gyönyörű! Olyan vele menni, mintha egy chopper-rel mennél, hátradőlve kanyarodni vele nagyon jó érzés. Mindig szívesen megyek vele, főleg most átépítés után.
Masszív.
Széles kerekek amik jól kapaszkodnak az útba.
Iszonyat nehéz (kb 15 kg). Alapból nincs sebebégváltó. A láncvédő szar, de hosszas kalapálás után sikerült úgy meghekkelni, hogy most nem zörög. A fékek eléggé alacsony minőségűek voltak.
A hajtáslánc több sebből vérzett nálam. A gyári felnik rosszak - ekkora súlyhoz dupla vagy triplafalú kéne mert így 100 méter után tele lesz nyolcasokkal. A hátsó agy el volt görbülve! (mondjuk lehet hogy az enyémet nem jól tárolták) de azért egy agy többet kibírhatna.
A kormány nekem túl alacsony volt. Ja és a kormány 7-es csavarokkal van rögzítve ami nem szabvány (magyarázza meg valaki miért nem volt jó oda a 8-as csavar??). Ha valaki mókolni akarja a kormányt, akkor szerezzen be előbb 7-es csavarokat (mert átlag csavarboltban nem lesz)
Az ülést nem lehet állítani, így a pedál-ülés távolsága kb. rögzített (ha az ülést másképp rögzíted akkor nyerhetsz kb 5-7 centi helyet). Az ülés egész jó volt, de nemrég vettem egy kényelmesebbet.
Mikor vettem már tudtam, hogy alaposan át lesz építve. Kapott új kemping-kormányt (kormánymagasítóval). kapott duplafalú felniket (hál istennek a dirt-ösök is hasonló kereket használnak így lehet hozzá alkatrészt kapni), hátra egy 3 sebességes inter 3 tárcsafékes agyváltót.
Ekkor már egész használható volt a bicikli, de azért így sem gyorsulsz le vele senkit (tényleg baromi nehéz) max nagymamákat, gyerekeket.
Ha úgy nézem, hogy az eredeti árért egy egyedi vázat és kereket kaptam, akkor nem bánom a vételt.
Ezután e-bike-nek lett átépítve. Egy BIRD brd-105 szett lett beépítve. Szerintem e-bike-nak ideális mert masszív a váz és széles a kerék. Mindkettő tulajdonság ajánlott olyan bicikliknek amit elektromos segédmotorral látnak el.
Most nagyon jó vele menni, városba ideális. A végsebesség kb 30 km/h úgy, hogy az első 20 méteren legyorsulom az autókat. Lehet vele menni bicikliúton vagy úttesten is. Olyan masszív, hogy hátulról motornak néz ki nem fognak elütni. Mivel a kinézete is elég egyedi inkább megnéznek minthogy elüssenek.
Azért tekerni kell, mert ha nem tekered akkor az elektromos segédmotor nem tud felgyorsítani csak kb fele sebességre.
Városba, e-bike-nak.

