A kerékpár rendkívül kényelmes. Munkába járok vele, napi 14 km-t. A háromsebességes agyváltó nagyon hálás. Ha sietek csak 3-ba kapcsolok és csak úgy suhanok vele. Az ülés kiválló, Selle Royal Drifter, csak ajánlani tudom. A gumik is elég jók. Télen nem csúszkáltam vele a hóba sem. A kavicsos felületet annyira nem szereti, ott csúszik.
Nagyon szeretem a biciklit, formája és design-ja miatt. Annak tudom ajánlani a cruisereket, aki kényelmesen szeret utazni. Nem kell görnyedni rajta. Ha akarsz tudsz gyorsan, és lassan is menni vele. A ballon gumi nem akadályoz benne, inkább segít elnyelni az úthibákat 2,5-3 bar között.
A fekete leves. Én újonnan vettem, bár a boltban lehet hogy állt vagy 1 évet, mert nagyon olcsó volt.
Az első nap, a hátsó belsőm szétdurrant, majd az első, egy-két héttel később kiderült, a külsők miatt. A felni mentén elvált a gumi, majd kiszakadt.
A kontra erős fémes hanggal szólt
A műanyag pedál, a második héten elrepedt. Az első átnézésig nem is volt vele igazán baj.
Később 3 hónap után, a hajtásnál jöttek a problémák. Hagyományos hajtás volt benne, csere monoblokkra, a lánc teljesen kinyúlt, csere erősebb bmx keménykróm láncra.
Kontra (nem udom hogy cserélték-e) javítva. Fémpedál
Ezek után, már teljesen alkalmassá vált a kerékpár a napi 14 km megtételére. (lehet hogy a napi 1-2 km-hez nem szükséges ezeket cserélni, mert nincs úgy igénybevéve a kerékpár, bár a régi orosz 28-as...)
Az egyik szervízbe azt mondták, ez a bicikli nem arra van hogy ilyen nagy távokat tegyenek meg vele, csak cirkálónak jó?????? A bicikli az bicikli nem??????
Egészen februárig nem volt vele bajom (lánccsere megint, az egykerekezést nem szereti), mígnem az egyik mosás alkalmával vettem észre, hogy a festés elkezdett felhólyagosodni, a króm alkatrészeken (kormány, ülés, sárvédő rudak, stb.) megjelent a rozsda. Megtakarítottam, eltünt, nem tulajdonítottam neki. Amde mostanra olyan mértékben megindult a dolog, hogy a vázról, villáról levált a festés, alatta a rozsdás fém. A króm alkatrészek teljesen berozsdáltak. Azonnal megreklamáltam.
A gyártó azt mondta, hogy ez nem garanciális probléma, de sport baráti jóindulatból felajánlották, hogy a kerékpárt kicserélik. Felküldtem hozzájuk, majd hosszas várakozás után kijelentették, hogy csak a vázat cserélik. Nem egyeztem bel, jelenleg a fogyasztóvédelemnél tart a dolog.
Ennyi egyelőre a tapasztalatom 8 hónap után.
Mindezeket leszámítva, imádom a biciklit, jó a forma... Csak ajánlani tudom, de mindenki jól tájékozódjon, hogy milyen felszereltségű, minőségű a bicikli. Inkább fizessen érte 30-40000-rel többet, mert én már rá költöttem kb. 20000,- Ft-ot, és a végösszeg szerint már vehettem volna egy TREK Calypsot, ami minőségi.
A fogyasztóvédelmi tárgyalás lezajlott, a Neuzer felajánlotta, hogy a kerékpárt kicseréli egy vadonat új darabra, a csere megtörtént, amelyet ezúton is meg szeretnék köszöni. A gyártó elmondta emellett, hogy eddig még nem fordult elő ilyen probléma a kerékpárral. Én több neuzer cruiseressel is beszéltem azóta, és az ő kerékpárjukkal valóban nincs ilyen probléma.
Valószínű ez az egy nem sikerült úgy.

