Neuzer Courier városi/cruiser/fitnesz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 100.999 Ft

1-4 (4 vélemény)
Rendezés

TR75 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű --> mozgékony

Ez még az eredeti láncvillás változat, nem a nagyon szélesedő.

Shimano Acera hátsó váltó

Pontos váltás

Elfogadható ár

Hátrány

Shimano Tourney első váltó

Pár hét után korrigálandó fékek

Szűk első villa --> keskeny külső (kevésbé tolerálja a kátyús, vacak utakat)

Alacsony középcsapágy ház --> figyelni kell kanyarban a pedál helyzetére (a klipsz simán le tud érni, ha nem sikerül elsőre beletalálni a klipszbe, vagy alsó pedálállásnál tolni kell a bicót)

Az előzőből következően rövid hajtókar, nekem szokatlan volt, de pár hét alatt (azt hiszem,) megszoktam

A bicaj jellegéből adódóan sportosabb testhelyzet, kényelmetlen lehet egy city/trekking után (nem igazi hátrány, de ha valaki erre nem figyel, meglepődhet)

Tapasztalat

2022 tavaszán-nyarán már keresgettem valamit a Landriderem helyére, mert már háromszor volt hegesztve, negyedszer már nem akartam toldoztatni-foldoztatni (most épp a láncvillánál lyukadt ki). A Neuzer akkor jött szembe, amikor épp nem is gondolkoztam a dolgon, csak kormányt kerestem a Landriderre. Egy üzletben valaki megrendelte a bicajt, de aztán nem tetszett neki.

Egy próba és néhány napi gondolkodás után megvettem, a nyerget (nyeregcsövestől), a pedálokat és a markolatot nem kértem, a gumikat (valami Kenda izé, ha jól emlékszem) 37 mm-es Continental Ride Tourra cseréltettem. A Landriderről megmaradt a két 42-es Continental Ride Tour külső, nincsenek még agyonkopva, elvileg az első villába is simán befér (kipróbáltuk), bár a villanyak aljától tényleg csak 2-3 milliméter választja el (szerintem alkalomadtán reszelővel vagy akármivel ezen segíteni fogok).

Nagyon-nagyon meglepett a fürgesége, nem csak a Landridernél gyorsabb (naná, hi-ten acél vs. alumínium), de a cromo Breezernél is sokkal fürgébb (igaz, kisebb váz, kisebb kerekek). Az én városi bicajozós szokásaimnak pont megfelel: általában gyorsan odaérni bárhová, megállás/lassítás után gyorsan visszanyerni a sebességet egy fordulékony és mozgékony bicóval.

Feltettem rá egy csomagtartót - sajnos a csavarokat nem tudom betekerni, így ideiglenesen gyorskötözővel oldottam meg a dolgot, valószínűleg a festékréteg kicsit túlnyúlik a lyuk peremén, ezért nem kapja el a menetet.

Szóval jól megy, a fék utánállításra szorul, az első tripla tányért idővel lecserélem majd egy duplára, 46(48)/32-es elég lesz. A fékpofákat is majd valami komolyabbra cserélem alkalomadtán, addig hadd kopjanak. Olyan négy és fél hónapja használom. Most már kevésbé mozgékony a csomagtartó és a bazinehéz zár miatt, de még mindig sehol nincs a 17-18 kilós Landriderhez képest.

Idővel szerintem lecserélem a kormányszárat egy 35 mm-esre, csak kell még hozzá egy excenteres betét.

Jó kis bicó ez.

 

Ápdét ~háromnegyed év használat után: a váz dizájnelemein (feliratok és színes ilyen-olyan alakzatok) a lakkozás botrányos, hólyagosodik és lemálik, olyan, mint a matrica, amely alatt levegő marad és azután töredezik.

Erre ajánlom

Városban tekeregni, melóba járni, némi kiegészítővel bevásárlásra, és a szabadidő hasznos eltöltésére.

Ennyiért vettem
115000
Csatolt képek
Neuzer Courier  2016 városi/cruiser/fitnesz
Némi tisztítás után
Neuzer Courier  2016 városi/cruiser/fitnesz
Tourney
Neuzer Courier  2016 városi/cruiser/fitnesz
Acera
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fthgbr82 avatar
1 vélemény
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Gyors, gyors, gyors.

Jól fordul. Brutálisan mászik meg minden dombot.

Dombra felfelé élvezet vele menni ahogy izomból dolgozom és csak megy megy. 

Piszkosul gyors. Nem ritka a 40 körüli sebesség úgy hogy nem vagyok cérna testalkatú versenyző csávó.

103kg vagyok és 185cm de terepen is elboldogulok vele bár nyilvánvalóan nem az az élettere.

Mereteimhez tokeletes a 60as váz.

Váltó beállítva nagyon jó. Bár én nem nagyon használom.

Féket szokni kell de nem vészes.

Sárvédő csomagtartó rögzítési pontok vannak . 

Hátrány

Nezd meg az árát és ne sírj.

Nem egy f..ok hosszabbító bringa.

Kinek mire van szüksége. A felniszalagot viszont azonnal cserélje le mindenki aki ilyet vesz. Gyári 12mm es helyett 16mm esre ugyanis az való bele. Így nem lesz dedekt.

 

Ez a hogy tűri a magyar utakat a kerékpár kérdés vicces. Állíthatom hogy jobban tűri mint pl a török utakat. De hát nem biliárd asztal országban élünk.

Tapasztalat

Össze nem igen hasonlitanam. Nem is nagyon van ellenfele ebben az árfekvésben.

Jó vétel az tuti.

Magyar bringa magyar pénztárcához.

Nem félmilliós mega giga versenyzős kerékpáros elvárásokkal kell ráülni.

Szóval mezei átlagembereknek ajánlom akik tudják is magukról hogy azok.

 

Erre ajánlom

Kerékpározni. Tekerni a példát és gurulni.

Csatolt képek
Neuzer Courier  2016 városi/cruiser/fitnesz
Meg így is lehet
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Papicsek avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Olcsó

-Lehet kapni szép színű modellt is

Hátrány

Nahát, a középcsapágy földtől való távolsága. Olyan az érzés, mintha egy teleszkópos vázba raktak volna egy országúti merev villát (ami ráadásul kő nehéz). Ezért aztán én életveszélyben éreztem magam minden kanyarban. A hátsó villa felfelé áll a váz orra esik szóval egy barkács kategóriát idéz. Ebben az a legbosszantóbb, hogy lehetne jó is, de nem sikerült a Neuzer Courier

A villa Nem fér el egy sárvédő csak kókányolva.

Lehet, hogy csak mi (a lányommal) vagyunk nyomorékok, de semelyikünknek sem sikerült elhelyezkedni rajta.

Röviden szépen lefestett gagyi.

Tapasztalat

Kettő volt kettőnknek. Fejlesztgetem, eladtam. Kettő volt belőle, de nem sikerült megszeretnem. Nem jó biciklik ezek a Neuzer Courierek. Legfőképpen az a legbosszantóbb, hogy ebből lehetett volna még jót is előállítani, mint pl a Kona Dew. Közönséges anyagból, egyszerű vázgeometriával, alap felszereltséggel, egy olcsó de kiváló bringa. De nem sikerült.

Szeretném hangsúlyozni! Nem a sznobizmus íratja ezt velem.  Én örültem volna a legjobban, ha Magyarországon sikerült volna egy ilyen árkategóriájú de használható bringát forgalmazni.

Erre ajánlom

Szuicidoknak élet ellen. Egyszerűen olyan bosszantóan alacsonyan van a pedál, hogy használhatatlannak minősítem. A pontot a festésre és az ötletre adtam. A kivitelezés egyes.

Ennyiért vettem
78000
Mért tömeg
13000 g
12 olvasó 58%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

amegt avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó, könnyű, gyors, vázgeometria jó, jó alap

Hátrány

A felszerelések használhatóak, de azért van/lesz mit fejleszteni rajta :)

A legidegesítőbb dolog a felniszalag volt. egyszerűen kisebb, mint szükséges lenne. Az első defektem emiatt volt. :(

pl.: - fékek, de minimum fékpofacsere

- első hajtómű (3 tányér nekem felesleges, csak a nagyot használom)

- markolat (borzalmas)

- meg aztán szépen lassan sok kicsi apróságot

Tapasztalat

szeretem, mert gyors, v-fék, könnyű, igazi városi torpedó :)

Erre ajánlom

város, túra

Ennyiért vettem
80000
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 alu


méretek:
  • 48 cm
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:
  • antracit/cián (matt)
  • fehér/türkiz (matt)

villa (merevvilla):

acél


Meghajtás

hajtókar:

Suntour Xcc-t208 28/38/48t


első váltó:

Shimano Ty500 3 Seb.


hátsó váltó:
Shimano Acera,

7 seb.


 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Mach1 Cfx700c Duplafalú


első agy:

Asses alumínium


hátsó agy:

Asses alumínium


külső gumi:

Kenda K1067 700x28c


Irányítás

váltókar:

Shimano Ef500 3x7 Seb.


Fék

 
féktest:

Alhonga V


tömeg:

12,1 kg


Neuzer logó

Neuzer márka bemutatás

„Egyébként: mi is a különleges a bringáinkban? Menjetek egy kört velük, érezni fogjátok!” (Neuzer András)

A magyar Neuzer Kerékpár Kft. – melynek jogelődje 1987-ben alakult meg - Magyarország vezető kerékpárgyártó üzeme és forgalmazója. A saját gyártmányú, Neuzer (régebben Altrix) márkanevű kerékpárok választéka szinte valamennyi felhasználási igényt- hegyi, országúti, trekking, verseny, városi, BMX, illetve gyermek- kielégít. A céget megalakulása óta a cég fő tulajdonosa, Neuzer András vezeti.

A Neuzer kerékpárok többek közt kitűnő ár-érték arányuk folytán komoly piaci elismerést vívtak ki. Az Esztergomban gyártott évi mintegy 100,000 kerékpár közel 50%-a exportra kerül, az Európai Unió számos országába.

A cég kínálatában Altrix márkanéven kerékpáros alkatrész és kiegészítő család is helyet kapott, mely két szintre oszlik: Premium és Basic. A kerékpárok gyártásán kívül a cég a GT és Giant kerékpárok, UVEX, SUN Ringlé, TACX, Michelin, Suntour, Velo, Alligator, Lookin, Polisport, Novatec, és Alhonga termékek kizárólagos magyarországi terjesztőpartnere.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neuzer Courier termékkel kapcsolatban: