Schwinn-Csepel Cruiser N3 városi/cruiser/fitnesz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2004 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 81.000 Ft

Használt Schwinn-Csepel Cruiser N3 eladó
59.000 Ft
új árához képest: -27%

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




myk74 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem régen vettem,egy Gepida nedao classicot cseréltem le erre.Megérte a csere!Szép masszív váz bírja a 100kg feletti harcosokat is,kényelmes nagy nyereg,Nexus 3 agyváltó jól teszi a dolgát,Kenda flame gumik szépek és jól tapadnak,szép krómozott lámpa(fém) és sárvédő.A pedált a markolatot a dinamót és a kitámasztót lecserélem azok nem tetszenek.Kellemeset csalódtam a gépben,megérte az árát!
Hátrány
Nehezebb váz(acél)az alu után,de nekem nem okoz problémát.Többről még nem tudok.
Erre ajánlom

A kényelmet szerető harcosoknak városba, kissebb kirándulásokra is alkalmas lehet

Csatolt képek
Schwinn-Csepel Cruiser N3  2008 városi/cruiser/fitnesz
33 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Cruiser N3 termékkel kapcsolatban: