Schwinn-Csepel Cruiser N3 városi/cruiser/fitnesz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2004 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 81.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Fodi69 avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A brigát a párom használja és elmondhatjuk róla, hogy a megbízhatóság etalonja. Az eltelt idő alatt javítani alig kellett.Minden eredeti rajta, a krómozás, festés ma is gyönyörű rajta A 3 sebességes Shimano agyváltója tökéletes, szétszedni nem kellett, teszi a dolgát. Erős, nehéz masszív szerkezet a Cruiser N3.

Hátrány

Nem tudok ilyenről, minden alkatrésze masszív és erős. Ezt még rendesen megcsinálták...

Tapasztalat

Szuper, erős bringa, tetszetős forma, mindenkinek bátran ajánlom.

Erre ajánlom

város, könnyű terep

Ennyiért vettem
40000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Cruiser N3  1998 városi/cruiser/fitnesz
Stílus és elegancia
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

myk74 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem régen vettem,egy Gepida nedao classicot cseréltem le erre.Megérte a csere!Szép masszív váz bírja a 100kg feletti harcosokat is,kényelmes nagy nyereg,Nexus 3 agyváltó jól teszi a dolgát,Kenda flame gumik szépek és jól tapadnak,szép krómozott lámpa(fém) és sárvédő.A pedált a markolatot a dinamót és a kitámasztót lecserélem azok nem tetszenek.Kellemeset csalódtam a gépben,megérte az árát!
Hátrány
Nehezebb váz(acél)az alu után,de nekem nem okoz problémát.Többről még nem tudok.
Erre ajánlom

A kényelmet szerető harcosoknak városba, kissebb kirándulásokra is alkalmas lehet

Csatolt képek
Schwinn-Csepel Cruiser N3  2008 városi/cruiser/fitnesz
32 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomi avatar
tomi
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Cruiser formája van.Lehet kapni. Nem kötelező megvenni.
Hátrány
Külsőket lecseréltem Schwalbéra. Felniket lecseréltem Sunra. Agyakat lecseréltem Shimano Parallaxra Sram fogaskoszorúval, elől Shimano agydinamósra. Stucnit lecseréltem állítható B+-ra. GripShift először széttört, majd elkopott. Markolat elfáradt. Váltó beragadt. Lánctányér elkopott. Lánc megnyúlt. Fényezés lepattogott.Váz rohad.
Tapasztalat
Lehetne ízlésesebb cruisereket gyártani, igényesebb felszereléssel és fényezéssel. Lehetne alkatrészeket is árulni hozzájuk.
Erre ajánlom
Annak ajánlom, aki még nem jött rá, hogy ez itt Magyarország.
13 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Richy avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Stílus,megjelenés.Nagy nehéz váz ami jó mert ha egyszer magindul meg nem fogja semmi.Irtózatosan kényelmes,és strapabíró.Van rajta elég króm!
Hátrány
A váltó áttételezése sík útra van kitalálva amúgy nincs!
Tapasztalat
Engem ez a keró az 50-as 60-es évek amerikai autókra emlékeztet annyira erős nehéz nem spórolták ki belőle az anyagot.És a súly nem is zavar mert annyira szép meg kényelmes hogy nem zavar!
Erre ajánlom
Akik szeretnek stílusosan kerózni és nem sietnek sehova,mert ezzel élvezni kell a kerózást.
18 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Barack avatar
Barack
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon szép, jó vele megjelenni és kényelmes!
Hátrány
Nehéz, lassú, rövid a hajtókar, rövid áttétel tartomány.
Tapasztalat
Bizonyos kor felett szerintem fontos, hogy az ember bicajozás közben is megőrizze méltóságát. Ez egy nagyon szép bicaj, jó vele megjelenni még akár öltönyös szerkóban is, és rohadt kényelmes! Gyorsan nem megy, országúton kiköpöd a tüdőd és emelkedőn is erő kell hozzá, mer piszok nehéz gép. A hajtókar szerintem lehetne hosszabb és jobb áttételt is kaphatna. Valami nyikorog a hajtáskor, amire nem tudok rájönni.
Erre ajánlom
Azoknak, akiknek fontos a megjelenés és kényelemre vágynak.
29 olvasó 52%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Cruiser N3 termékkel kapcsolatban: