Schwinn-Csepel Cruiser N3 városi/cruiser/fitnesz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2004 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 81.000 Ft

Használt Schwinn-Csepel Cruiser N3 eladó
59.000 Ft
új árához képest: -27%

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Fodi69 avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A brigát a párom használja és elmondhatjuk róla, hogy a megbízhatóság etalonja. Az eltelt idő alatt javítani alig kellett.Minden eredeti rajta, a krómozás, festés ma is gyönyörű rajta A 3 sebességes Shimano agyváltója tökéletes, szétszedni nem kellett, teszi a dolgát. Erős, nehéz masszív szerkezet a Cruiser N3.

Hátrány

Nem tudok ilyenről, minden alkatrésze masszív és erős. Ezt még rendesen megcsinálták...

Tapasztalat

Szuper, erős bringa, tetszetős forma, mindenkinek bátran ajánlom.

Erre ajánlom

város, könnyű terep

Ennyiért vettem
40000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Cruiser N3  1998 városi/cruiser/fitnesz
Stílus és elegancia
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Cruiser N3 termékkel kapcsolatban: