Schwinn-Csepel Cruiser N3 városi/cruiser/fitnesz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2004 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 81.000 Ft

Használt Schwinn-Csepel Cruiser N3 eladó
59.000 Ft
új árához képest: -27%

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Barack avatar
Barack
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon szép, jó vele megjelenni és kényelmes!
Hátrány
Nehéz, lassú, rövid a hajtókar, rövid áttétel tartomány.
Tapasztalat
Bizonyos kor felett szerintem fontos, hogy az ember bicajozás közben is megőrizze méltóságát. Ez egy nagyon szép bicaj, jó vele megjelenni még akár öltönyös szerkóban is, és rohadt kényelmes! Gyorsan nem megy, országúton kiköpöd a tüdőd és emelkedőn is erő kell hozzá, mer piszok nehéz gép. A hajtókar szerintem lehetne hosszabb és jobb áttételt is kaphatna. Valami nyikorog a hajtáskor, amire nem tudok rájönni.
Erre ajánlom
Azoknak, akiknek fontos a megjelenés és kényelemre vágynak.
29 olvasó 52%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Cruiser N3 termékkel kapcsolatban: