Gyakorlatilag egész évben használom. Az első generációs traffic-el kezdtem és folytattam a következő generációval. Kicsit tartottam az újtól, mert egészen más külsőleg,mint az első.Közben persze próbálkoztam más márkával is.
A mintázatának és az anyagának is köszönhetően remek a defektállósága. Budapest, üvegszilánkok, padkák, gödrök. Ok!
Az első-hátsó cserével 10-12 ezer kilométerig simán használható. Hozzá kell tegyem, hogy nem szoktam csontig koptatni a külsőket. Ha el kezd kicsit repedezni akkor kuka, hogy ne legyen meglepi az erdő közepén.
Én 4 bárra szoktam küldeni, úgy aszfalton is elég gyors és csendes tud még lenni. Szerintem kanyarban is hoz egy jó átlagot, váratlan dolgokat nem szokott csinálni.
Egészen elcsodálkoztam, milyen jól fog az 1,9-esem a pilisi dagonyában is.
Télen, hóban is teljesen biztonságos. otthon egy 10%-os emelkedőt szoktam mászni vele. Csak jégen csúszott eddig, de azon a malac is gerincre pattan.
Ja és a kutyám, Derrick is imádja a lecserélteket, ha tudna beszélni, ódákat mesélhetne róla.
Már szétszedett vagy hármat.
Olyan gumi nincs, ami mindenre tökéletes és fillérekért meg lehet kapni.
Hát ez sem az.
Nagyon jó kompromisszum. Nekem volt 2,1-es is hátsón, de mivel elég sokat városozom így
tökéletesen rendben van az 1,9-es. Az gyorsabb is.
Vettem hasonlókra ajánlott kínai márkát egy másik cangára. Különbség: Király-jobbágy
Nálam már családtag.
Úgy általában biciklikre, vagy hulla-hoppozni.