Continental Race 28 Supersonic belső belső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.8]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.01.)
  • Listaár: 4.190 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




KApA avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- nyomást egészen jól tartja 6 barig fújva

Hátrány

- nem fujható 8 barra

- defektállósága nem a legjobb

- made in India (nem egy tradicionális gumigyártó társadalom)

Tapasztalat

Nem tudom, hogy csak a külső (Michelin Dynamic) hibája e, de nem tudtam megtenni 500km-nél többet valamiféle defekt nélkül. Egy garnitúra elhasználódása után egy defektnél új garnitúrát raktam fel. A második szériás belső szelepteste még a pumpálás során eltört, úgyhogy nézhettem ki a fejemból az út szélén 2db javíthatatlan gumival a kezemben... Az első szériás belső szeleptestét ráállva is alig tudtam eltörni.

Erre ajánlom

semmire

Ennyiért vettem
1200
Mért tömeg
103 g
Csatolt képek
Continental Race 28 Supersonic belső  2011 belső gumi
balon az 1. jobbon a 2. széria
Continental Race 28 Supersonic belső  2011 belső gumi
súly 103
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.