Continental Race 28 Supersonic belső belső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.8]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.01.)
  • Listaár: 4.190 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




Solfrutta avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • jól tartja a levegőt
  • rövid és hosszú szelepes verzióban is elérhető a Continental Race 28 Supersonic belső
  • végig menetes szelepszár, autószelep méretű lyukhoz is alkalmas rögzítőanyával)
  • minőségi gondjaim nem voltak vele
  • Conti-sárga szelepsapka :)
  • felütéses defekt után megfoltozva is teljesen jól tartja magát, 2 éve
Hátrány
  • a dobozos verzió drága, doboz nélkülit érdemes venni ha tartanak
  • fehér feliratos, kicsit nehezebben foltozható mint a régi sárga feliratos, de komoly gondom ezzel még nem volt (nem dobja le a foltot)
  • kicsit nehéznek érzem (nem mértem), de ez az ára a jó levegőtartásnak
  • a szelepsapka rendszeresen kitekeri a szelepmagot magával, hiába van meghúzva rendesen...

 

Tapasztalat

Országútin használtam egy-egy rövid és hosszúszelepes párat. Gond eddig egyikkel sem volt. Az egyik rövid szelepesen felütéses defektet foltoztam, minden gond nélkül.

Egyetlen hátránya, hogy a dobozos verzió majdnem 2000 forint körül kapható...

Erre ajánlom

Edzőbringába, túrázásre

Ennyiért vettem
1200 Ft
Csatolt képek
Continental Race 28 Supersonic belső  2012 belső gumi
A hosszúszelepesek
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.