Michelin Aircomp Latex belső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




gm9 avatar
89 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nehzen kap defektet.
Könnyű.
Felütésest sem sikerült még vele összehozni.

 

Hátrány

Drága és még ráadásul elég kevés helyen is lehet beszerezni.
Mivel latex-ből van könnyen néhány nap alatt leereszt.

Tapasztalat

Sokáig használtam Schwalbe Fast Fred külsővel és lényegesen kevesebb defekt jött össze mint a nem latex belsőkkel bármely árkategóriából.

Erre ajánlom

Bárhova ahol fenn áll a defekt veszélye és nem számít ha 2-3 naponta újra kell fújni.

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Michelin Aircomp Latex  2010 belső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26 x 1.9-2.2"


 
szeleptípus:
  • auto

  • szingo


 
tömeg (g):

120


 
további információk:

A latex könnyebb, rugalmasabb a butylnál, kissé porózus, ezáltal gyakrabban kell pumpálni, de sokkal nehezebb vele mind szúrásos, mind felütéses defektet kapni, ezáltal ideális társ XC, maraton versenyekre.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Aircomp Latex termékkel kapcsolatban: