Michelin Aircomp Latex belső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Foxus avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Másfél éve használom a latex belsőt, Swalbe Nobby Nic külsővel.Még soha nem kaptam defektet, pedig ezalatt 10000km tekertem vele.2013-ban 7 versenyen is használtam. Rendkívül könnyű belső.Egyszer 100km-ert tekertem vele úgy, hogy benne volt egy tüske, csak otthon mertem kihúzni.Azóta sem foltoztam meg, olyan mintha nem történt volna vele semmi.

Hátrány

A külsőbe való behelyezésnél kell odafigyelni rá, nehogy túlfújd, mert a leggyengébb részénél felfúvódik egy pillanat alatt mint egy lufi. Ez rendkívül ijesztő, hogy alig van benne nyomás, még nem tudod begyűrni a külsőbe, a másik pillanatban meg egy labda méretű llufi keletkezik valahol rajta.A másik a 3 naponta pumpálás, de ez engem soha nem zavart.Már feltételes reflex lett nálam a tekerések előtti ellenőrzés.

Tapasztalat

Azt még megjegyezném, hogy kipróbáltam a piacon kapható összes defektgátló folyadékot.Valamelyik nagyon nehézzé tette a kereket, és még rázott is a kerék vele, mintha nem lett volna kicentírozva.A többi meg nem ért sokat, sőt még rendszeresen kaptam defektet is vele.Ezek között az OKO stopp volt a leghatásosabb, ezt viszont vízzel fel kell kicsit higítani, akkor nem rázza a gumit annyira. A legszörnyűbb, soha ne vegyetek soha! A rubena előre töltött termékét.Kririkán aluli.

Ennyiért vettem
3500
Mért tömeg
130 g
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DannyL81 avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Jól viseli a felütéseket,
  • Defekt tűrő ez a Michelin belső gumi
Hátrány
  • Anyagánál fogva minden tekerés előtt érdemes ellenőrizni a nyomást, mert elég gyorsan elengedi. 1-2 hét alatt totál leereszt az Aircomp Latex.
Tapasztalat
  • A 2010-es évem nagyjából arról szólt, hogy minden egyes túrán defektet kaptam. Hol elöl, hol hátul. Volt gyors, lassú sőt még olyan is, hogy elöl hátul kaptam lassú defektet egyszerre.
  • Ezen a sikersorozaton felbuzdulva néztem utána a defekttűrő belsőknek és külsőknek.
  • Jelenleg Double Defense-es Schwalbe NobbyNic-el (elöl) és RacingRalph-al (hátul) használom őket, ezek ugye kevláros külsők.
  • A tapasztalatom az, hogy ez a kombináció fantasztikusan jó. Először is azért, mert baromi könnyű összeállítás, másrészt az elmúlt egy évben egyetlen egyszer kaptam defektet ezzel a Michelin Aircomp Latex belsővel, de az egy durrdefekt volt hegyről lefele sziklás terepen, ahol még a kevláros Schwalbe-m is szétment. Valami fránya szikla kivágta. Természetesen ilyen esetekben nincs menekvés.

 

Erre ajánlom
  • Bárkinek, akit nem fáraszt le minden túra nap előtt ellenőrizni a nyomást.
Mért tömeg
134 g
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gm9 avatar
89 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nehzen kap defektet.
Könnyű.
Felütésest sem sikerült még vele összehozni.

 

Hátrány

Drága és még ráadásul elég kevés helyen is lehet beszerezni.
Mivel latex-ből van könnyen néhány nap alatt leereszt.

Tapasztalat

Sokáig használtam Schwalbe Fast Fred külsővel és lényegesen kevesebb defekt jött össze mint a nem latex belsőkkel bármely árkategóriából.

Erre ajánlom

Bárhova ahol fenn áll a defekt veszélye és nem számít ha 2-3 naponta újra kell fújni.

Ennyiért vettem
2000
Csatolt képek
Michelin Aircomp Latex  2010 belső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Wallang avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Defektet még nem kaptam vele, de lehet hogy ez a külsőmnek köszönhető.
  • Nagyon könnyű
  • És minden felütést nagyon jól bírt!.
Hátrány
  • Hihetetlen hamar ereszt (3 nap után erősen érzékelhető)
Tapasztalat

Összességében egy nagyon jó kis belső, az az egyetlen baj vala hogy hamar ereszt, de nekem kárpótólja a sok előnye és nagyon ajánlom annak aki rövidtávan és nagyon durva terepeken szokott tekerni!

Erre ajánlom
  • XC
  • DH
  • FR
Ennyiért vettem
2500.-
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
méret:

26 x 1.9-2.2"


 
szeleptípus:
  • auto

  • szingo


 
tömeg (g):

120


 
további információk:

A latex könnyebb, rugalmasabb a butylnál, kissé porózus, ezáltal gyakrabban kell pumpálni, de sokkal nehezebb vele mind szúrásos, mind felütéses defektet kapni, ezáltal ideális társ XC, maraton versenyekre.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Aircomp Latex termékkel kapcsolatban: