Michelin Aircomp Latex belső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




DannyL81 avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Jól viseli a felütéseket,
  • Defekt tűrő ez a Michelin belső gumi
Hátrány
  • Anyagánál fogva minden tekerés előtt érdemes ellenőrizni a nyomást, mert elég gyorsan elengedi. 1-2 hét alatt totál leereszt az Aircomp Latex.
Tapasztalat
  • A 2010-es évem nagyjából arról szólt, hogy minden egyes túrán defektet kaptam. Hol elöl, hol hátul. Volt gyors, lassú sőt még olyan is, hogy elöl hátul kaptam lassú defektet egyszerre.
  • Ezen a sikersorozaton felbuzdulva néztem utána a defekttűrő belsőknek és külsőknek.
  • Jelenleg Double Defense-es Schwalbe NobbyNic-el (elöl) és RacingRalph-al (hátul) használom őket, ezek ugye kevláros külsők.
  • A tapasztalatom az, hogy ez a kombináció fantasztikusan jó. Először is azért, mert baromi könnyű összeállítás, másrészt az elmúlt egy évben egyetlen egyszer kaptam defektet ezzel a Michelin Aircomp Latex belsővel, de az egy durrdefekt volt hegyről lefele sziklás terepen, ahol még a kevláros Schwalbe-m is szétment. Valami fránya szikla kivágta. Természetesen ilyen esetekben nincs menekvés.

 

Erre ajánlom
  • Bárkinek, akit nem fáraszt le minden túra nap előtt ellenőrizni a nyomást.
Mért tömeg
134 g
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26 x 1.9-2.2"


 
szeleptípus:
  • auto

  • szingo


 
tömeg (g):

120


 
további információk:

A latex könnyebb, rugalmasabb a butylnál, kissé porózus, ezáltal gyakrabban kell pumpálni, de sokkal nehezebb vele mind szúrásos, mind felütéses defektet kapni, ezáltal ideális társ XC, maraton versenyekre.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Aircomp Latex termékkel kapcsolatban: