- Jól viseli a felütéseket,
- Defekt tűrő ez a Michelin belső gumi
- Anyagánál fogva minden tekerés előtt érdemes ellenőrizni a nyomást, mert elég gyorsan elengedi. 1-2 hét alatt totál leereszt az Aircomp Latex.
- A 2010-es évem nagyjából arról szólt, hogy minden egyes túrán defektet kaptam. Hol elöl, hol hátul. Volt gyors, lassú sőt még olyan is, hogy elöl hátul kaptam lassú defektet egyszerre.
- Ezen a sikersorozaton felbuzdulva néztem utána a defekttűrő belsőknek és külsőknek.
- Jelenleg Double Defense-es Schwalbe NobbyNic-el (elöl) és RacingRalph-al (hátul) használom őket, ezek ugye kevláros külsők.
- A tapasztalatom az, hogy ez a kombináció fantasztikusan jó. Először is azért, mert baromi könnyű összeállítás, másrészt az elmúlt egy évben egyetlen egyszer kaptam defektet ezzel a Michelin Aircomp Latex belsővel, de az egy durrdefekt volt hegyről lefele sziklás terepen, ahol még a kevláros Schwalbe-m is szétment. Valami fránya szikla kivágta. Természetesen ilyen esetekben nincs menekvés.
- Bárkinek, akit nem fáraszt le minden túra nap előtt ellenőrizni a nyomást.