Michelin Aircomp Latex belső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




Foxus avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Másfél éve használom a latex belsőt, Swalbe Nobby Nic külsővel.Még soha nem kaptam defektet, pedig ezalatt 10000km tekertem vele.2013-ban 7 versenyen is használtam. Rendkívül könnyű belső.Egyszer 100km-ert tekertem vele úgy, hogy benne volt egy tüske, csak otthon mertem kihúzni.Azóta sem foltoztam meg, olyan mintha nem történt volna vele semmi.

Hátrány

A külsőbe való behelyezésnél kell odafigyelni rá, nehogy túlfújd, mert a leggyengébb részénél felfúvódik egy pillanat alatt mint egy lufi. Ez rendkívül ijesztő, hogy alig van benne nyomás, még nem tudod begyűrni a külsőbe, a másik pillanatban meg egy labda méretű llufi keletkezik valahol rajta.A másik a 3 naponta pumpálás, de ez engem soha nem zavart.Már feltételes reflex lett nálam a tekerések előtti ellenőrzés.

Tapasztalat

Azt még megjegyezném, hogy kipróbáltam a piacon kapható összes defektgátló folyadékot.Valamelyik nagyon nehézzé tette a kereket, és még rázott is a kerék vele, mintha nem lett volna kicentírozva.A többi meg nem ért sokat, sőt még rendszeresen kaptam defektet is vele.Ezek között az OKO stopp volt a leghatásosabb, ezt viszont vízzel fel kell kicsit higítani, akkor nem rázza a gumit annyira. A legszörnyűbb, soha ne vegyetek soha! A rubena előre töltött termékét.Kririkán aluli.

Ennyiért vettem
3500
Mért tömeg
130 g
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

26 x 1.9-2.2"


 
szeleptípus:
  • auto

  • szingo


 
tömeg (g):

120


 
további információk:

A latex könnyebb, rugalmasabb a butylnál, kissé porózus, ezáltal gyakrabban kell pumpálni, de sokkal nehezebb vele mind szúrásos, mind felütéses defektet kapni, ezáltal ideális társ XC, maraton versenyekre.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Aircomp Latex termékkel kapcsolatban: