Zefal Z-Liner Hybrid defektgátló szalag belső gumi

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2021 (frissítve: 2021.05.)
  • Listaár: 4.590 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




DöG-1 avatar
26 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Lényegesen csökkenti a szúrt defekt esélyét, és a felütéseset is.

Tartós, 'többször felhasználható'.

Én 4...7bar nyomáson használom, de szerintem nagyobb nyomásnál se valószínű probléma

 

Hátrány

Belső nélküli rendszerhez nem jó! Nem 100% védelem. Mint minden védelem, ez is kissé növeli a gördülési ellenállást (de én ezt ~maximális guminyomáson elhanyagolható mértékűnek érzékelem). Nem olcsó...

Tapasztalat
  • Bár drága, sokszor felhasználható (olcsó, gyenge defektvédelmes külsőket is "fel lehet vele javítani"). Eddig rövid ideig egy olcsóbb 37mm-es CST külsőben (a nyomástól vászonig berepedezett); most pedig hátul egy lassan csere -érett 32mm-es Panaracer RibMo slick külső defektvédelmét javítja (elöl az alig kopott 25mm-es párját támogatja a csomag másik defektvédő szalagja).
  • Előtte évente minimum fél tucat defektem volt (többféle külsővel is), azóta 1-2 maximum. Belső csere/javításkor 1-2 tucat szilánkot, tüskét még el szoktam távolítani a külsőből, amit megfogott a defektvédelem...
  • 3 szélességben kapni, én a narancssárgát vettem: 25...42mm-es külsőkbe próbáltam. Kissé ügyeskedni kell a csík futófelület és belső gumi közé igazításakor (32mm fölött érdemesebb szélesebb csíkot használni, hogy kevésbé akarjon kiesni szereléskor)...
Erre ajánlom

Annak ajánlom, aki sokszor kap defektet, nem akar 10000+Ft-os külsőkre költeni (vagy még extrább védelmet akar), és nem UST-t használ.

Ennyiért vettem
3350
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
további információk:
  • külső gumiköpeny és a belső közé helyezendő defektgátló szalag
  • anyaga: polyurethane
  • kettős anyagú védőszalag
  • közepén megerősített területtel
  • extra kilyukasztás elleni védelem
  • lágyabb oldalkialakítás, hogy jobban illeszkedjen a gumiköpenyhez
  • méret: 27 mm / 700C
  • súly: 2x60 g
  • színe: sárga
  • kiszerelés: 2 db/szett

Zefal logó

Zefal márka bemutatás

A Zéfal története egészen a 19. század végéig, és a velocipéd megszületéséig nyúlik vissza. Elődje, a Poutrait-Morin 1880-tól gyárt kerékpáralkatrészeket.

A gyár történelmének fontos személye az 1885-ben született Eugéne Christophe francia kerékpárversenyző, „Az Öreg Gall”, aki még 40 éves korában is 18. helyen ért célba a Tour de Francon, melyen 1919-ben ő viselte először az összetettben való vezetés szimbólumaként legendássá vált sárga trikót. Christophe-t tekinthetjük a klipsz feltalálójának is. Találmányát 1925-ben adta el a Poutrait-Morin vállalatnak, a Zéfal elődjének. Később a cég igazgatója volt, egészen 1970-ben bekövetkezett haláláig. Emlékének adózva ma is kapható a nevével fémjelzett klasszikus klipsz a Zéfal kínálatában.

A belsőgumik megjelenése után a céghez köthető a szingó szelep (preszta, francia szelep) feltalálása is.

A Zéfal kínálatában már az ’50-es években is megtalálhatóak voltak az alumínium pumpák, melyek a folyamatos újításoknak köszönhetően máig népszerűek. Ezen kívül gyárt klipszeket, kulacsokat és tartókat, sárvédőket, szerszámokat, csomagtartókat és számtalan egyéb okos kiegészítőt, mint pl. a kerekek kulcs nélküli lezárását lehetővé tevő lopásgátló gyorszárakat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Zefal Z-Liner Hybrid defektgátló szalag termékkel kapcsolatban: