Schwinn-Csepel Free BMX

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2010.02.)
  • Listaár: 35.000 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

juhaszdan avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, BMX gyilkolóként használtam
Előny

Váz: egész jó
Villa elég erős 
kerekek jól bírják csak nehezek:S de valamit valamiért

Hátrány

Hajtás egy rakás szar aki teheti tegyen bele háromészest a z helyet
Fejcsapágy amint lehet csere
kormány szemét
pegek nem kellenek
fékek semire nem jók nem fog semmit
átétel szar és a racsni 1 hónap után kuka

Erre ajánlom

tuning után street dirt  alapként max flat land

Ennyiért vettem
haver vette én csak használtam:D
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zigi120 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, BMX gyilkolóként használtam
Előny

Könyü erős váz erős felnik villa kormány .

Hátrány

A gyári hajtókar eltörik .

Tapasztalat

Szerintem nagyon jo bmx én már elég régota használom streetre és flatlandre is nekem bevált. Ajánlom bárkinek !!

Erre ajánlom

Street, Flatland

Ennyiért vettem
40000
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomiboy avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Hát szerintem naon fasza bmx mivel aluminium vázas ezért elég könnyü de viszont a váz erös szerintem ugy a bicoval képben van kormány is erös és a vila felni is.
Hátrány
Hát anyi a hátrány hogy a fék nem naon fog  meg a markolat kicsit kemény
Tapasztalat
hát szerintem anyit tud mint egy mongoose
Erre ajánlom
hát szerintem kezdönek és akár haladonak is tökéletes
Ennyiért vettem
39000
19 olvasó 58%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Free termékkel kapcsolatban: