Magellan Scutum DH/FR össztelós váz

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 114.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós váz TERMÉKEK




Don Pepe avatar
50 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Életem elsö Am-Trail kategóriájú váza, Magellan név alatt forgalmazott , de taiwani Astro gyártmány, jó néhány márkanév alatt megtalálható, tehát rossz nem lehet, gondoltam, és tényleg nem az:)

Mostmár, hogy egy hónapja járok vele, és intenziven teszteltem, majdnem minden körülmények között, kiismertem.Volt városban, köves úton, poros száraz földúton, fücsomós agyontaposott legelön, Tokaj szikláin, és szük gyökeres ösvenyein,aszfaltúton hegyre fel, hegyröl le.

A váz csak 17es méretben készült , nagyjábol jó a méretezés, ám a nyeregvázcsö kicsit lehetne hosszabb.

Korrekt csöprofilok, jó falvastagság, egyenletes hegesztések,átgondolt tervezés, több anyag van benne a kelleténél, füleg a papucsokban,ám az ára baráti, merevsége jó.

Az elsö háromszög kellöen merev,meggyözö nyeregvázcsö, és a felsöcsö merevitése, az alsócsö, fejcsö találkozásához is jutott.

8 csapágyas, 4 forgáspontos,szimetrikus , fsr szerü hátsó része van, egészen fékfüggetlen,a csapágyak szabvány méretüek, jó nagyok, könnyen cserélhetöek, piros pont.

A hátsó háromszög oldalirányba kicsit csavarodik,kiállva  hajtáskor, meg brutális fékezéskor, de elviselhetö mértékben.Pár törésröl hallottam, de ki tudja mire, és hogy használták:)

A monoblokk 200as taggal 34 centi magasan van, de legalább 20 25 centis sziklákon se koppan a 42es tányér.

A tengelytáv kicsi, 1139 mili, 150es állásban, 140es teloval szerintem 68 69 fok körül lehet a fejcsöszög, egy kanyarbajnok, csiki csuki pályákon nagyon komoly, de 40 fölött lefelé eléggé ideges lesz, még nagyobb kompresszió beállitással is.talán 160asvillával komolyabb lejtözés is bevállalható, és laposabbá válik a fejcsöszöge.

A lengökaron 3 lyuk található a tag rögzitésére, 100, 125 és 150 milit mozog, bár a 100as állást én kihagytam volna, semmi értelme egy ilyen komoly vázat 12 centi alatti mozgással büntetni.

A geoja olyan univerzális, lockolt taggal, és 95re összehuzott Pike-al még a komolyabb emelkedökön sem emelgette az orrát, nem mozogja el a hajtási energiát,elég merev.Lejtözéskor baratságos,elég semlegesen viselkedik, mozgását az általam probáltak közül a 2007-es Bighithez tudnám hasonlitani, 50%-ig kb lineáris, utánna kezd fokozatosan keményedni, pont jo.

X fusion RC lockolhato taggal használom, picit nagyobb nyomáson, hogy ne koppanjon, vagy fölöslegesen ne mozogjon túl sokat,de minden terepviszonyhoz jol belöhetö.

A festés elég jó minöségü, a matricák lakk alatt vannak, nem túl fantáziadús a metálszürke sima citromsárga matricával, de 2007ben még elfogadható volt:)

A kábelszemek felül vannak, jó helyen, egyedül a nyeregcsö elöttieket tettem volna oldalra,mert komolyabb mozgáskor a hatsó fék vezeték, és a hátsó váltókábel beleér a nyeregcsöbilincsbe, ám az megoldható.

Hátrány

Kicsit talán nehéz, nem porfestett, amugy semmi különös

Tapasztalat

Egy jól megtervezett, nem agyonbonyolitott, jó mozgású, kanyarkirály mindenes vázrol beszélünk,épithetö belöle könnyü am gep is(13-14 kiló) vagy freeride gép, masszivabb cuccokkal.

Erre ajánlom

Am,nehezsúlyuaknak 120as állásban xc, lightos enduro, freeride.

Mért tömeg
3200 g
Csatolt képek
Magellan Scutum  2007 DH/FR össztelós váz
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Magellan Scutum vázba milyen csapágyak kellenek?
3 válasz
utolsó: 2013. feb.
Magellan Scutum-on hogyan állítsam be az első váltót?
4 válasz
utolsó: 2012. júl.
Magellan Scutum-ba belemenne egy Marzocchi Bomber 888 RVC?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Scutum termékkel kapcsolatban: