Szép igényes kidolgozás. A varratok jók a festés minőségi!! Gyári felszereltség elég pöpec truva és speci cuccok vannak rajta! az FSR redszer csak előny. a váz nagyon merev és szépen mozog. a gyári fékek (avid gyuszi 3) kezdésnek jók de én lecseréltem őket. A teló amivel kijött (marzo z1 sport rv) szépen teszi a dolgát. A tagról csak annyit jól muzsikál szépen mozog. A hajtás kifogástalan turva minőség. Van iscg felfogatás. Kerekek Alexrims oem kiadás speci agyakkal nekem semmi gondom nincs velük sokan panaszkodnak rájuk de nem tudom miért. váltás sram x5ös kar x7es váltó nagyon patentül működik. Jó bringa nem bántam meg!!
a gyári telója kicsi bele mert nem 140m út való előre ha teheted egy min. 180mm teló rakj bele. A kormány csapágy amivel kijön kuka legalábbis az enyém nagyon szar volt recseg ropog és nem passzolt a fejcsőbe!!(lötyögött benne) A fékek nem a legjobbak Fr Dh.ra ha teheted cseréld le. Váltáskor nagyot kattan a hátulja de ez speci betegség hozzá kell szokni. A terelőnél is van bibi az alsó villa bele ér a terelőbe ha nem jól állítod be.
összeségében jó bringa ha jó árban tudsz hozzá jutni ne hagyd ki. én elfogult vagyok a specivel szemben de szerintem nem csak én. Egy példa: a havernak van egy sztem 08as stinky.je. csak két példát mondok: a stinkyn nincs iscg felfogatás sztem ez elég nagy tré. a másik a fékfüggetlenités. a specinek alapból ilyen a váza a konára meg sok bizbasz d.o.p.e.t kell szerelni hogy meg legyen ez a rendszer. És most lehet megint lavinát indítottam el a Speci Vs kona témában:D
Dh Fr és nagyon rövid túrákra mert kitikkaszt a nagy gumi méret!! Ja meg menőzni a csajok előtt.