Specialized BigHit FSR 1 DH/FR össztelós

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 544.600 Ft

Használt Specialized BigHit FSR 2005 eladó
300.000 Ft
új árához képest: -45%

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK




Vadas81 avatar
12 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szép igényes kidolgozás. A varratok jók a festés minőségi!! Gyári felszereltség elég pöpec truva és speci cuccok vannak rajta! az FSR redszer csak előny. a váz nagyon merev és szépen mozog. a gyári fékek (avid gyuszi 3) kezdésnek jók de én lecseréltem őket. A teló amivel kijött (marzo z1 sport rv) szépen teszi a dolgát. A tagról csak annyit jól muzsikál szépen mozog. A hajtás kifogástalan turva minőség. Van iscg felfogatás. Kerekek Alexrims oem kiadás speci agyakkal nekem semmi gondom nincs velük sokan panaszkodnak rájuk de nem tudom miért. váltás sram x5ös kar x7es váltó nagyon patentül működik. Jó bringa nem bántam meg!!

Hátrány

a gyári telója kicsi bele mert nem 140m út való előre ha teheted egy min. 180mm teló rakj bele. A kormány csapágy amivel kijön kuka legalábbis az enyém nagyon szar volt recseg ropog és nem passzolt a fejcsőbe!!(lötyögött benne) A fékek nem a legjobbak Fr Dh.ra ha teheted cseréld le. Váltáskor nagyot kattan a hátulja de ez speci betegség hozzá kell szokni. A terelőnél is van bibi az alsó villa bele ér a terelőbe ha nem jól állítod be.

Tapasztalat

összeségében jó bringa ha jó árban tudsz hozzá jutni ne hagyd ki. én elfogult vagyok a specivel szemben de szerintem nem csak én. Egy példa: a havernak van egy sztem 08as stinky.je. csak két példát mondok: a stinkyn nincs iscg felfogatás sztem ez elég nagy tré. a másik a fékfüggetlenités. a specinek alapból ilyen a váza a konára meg sok bizbasz d.o.p.e.t kell szerelni hogy meg legyen ez a rendszer. És most lehet megint lavinát indítottam el a Speci Vs kona témában:D

Erre ajánlom

Dh Fr és nagyon rövid túrákra mert kitikkaszt a nagy gumi méret!! Ja meg menőzni a csajok előtt.

Ennyiért vettem
200000
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 1  2007 DH/FR össztelós
A telót és a fékeket már lecseréltem. De
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

M4 Alumínium


villa (teló):

Fekete-Zöld


 
villa (duplavállas teló):

X-Fusion Vengeance


 
hátsó rugóstag:

Custom X-Fusion Vector R


Meghajtás

hajtókar:

Truvativ Ruktion


lánc:

KMC X8


fogaskoszorú:

SRAM PG-83


hátsó váltó:
Sram X7

Kerék

felni:

P-Disc, 32mm, 36 lyuk


első agy:

Specialized Hi Lo disc


hátsó agy:

Specialized Disc


külső gumi:

Specialized Butcher SX


Irányítás

váltókar:
Sram X.4 Trigger
kormány:

Specialized DH low-rise bar


kormányszár:

Specialized DH


markolat:

Specialized lock-on


nyereg:

Specialized Demo


nyeregcső:

6061 alu


Fék

tárcsafék:

Avid Juicy 3


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Specialized BigHit FSR 1-re szerintetek milyen ülés lenne jó?
3 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized BigHit FSR 1 termékkel kapcsolatban: