Specialized BigHit FSR 1 DH/FR össztelós

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 544.600 Ft

Használt Specialized BigHit FSR 2005 eladó
300.000 Ft
új árához képest: -45%

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK




Busman75 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Bitang erős váz, nagyon merev, szépen megtervezett geometriával. Van benne anyag tisztességesen, nem lehet könnyű eltörni. Ennek köszönhetően nehéz is: 5 kg körüli a súlya taggal együtt. A Fox Van R szépen mozog, egyszerű de nagyszerű kategória. Az enyém nem gyári felszereltségű, egyedileg építettem. Dupavállas Boxxer-rel használom, ami a fordulékonyság szempontjából kissé előnytelen. 1 szimpla 180 mm-es villa lehet, hogy jobb lenne, de hát ki, mire és hogyan használja attól függ. A fejcső Tapered nyakú villákhoz van kialakítva, ami egy kicsit bonyolítja a csere-berét. Az ISCG felfogatás a régebbi, kisebb lyukkörrel rendelkező terelőkkel kompatibilis.                                            

Hátrány

Talán a súlya, meg az hogy 216-os tag a maximum ami beépíthető, de végülis ez egy FR gép, aki nagyobb rugóutat akar az vegyen Demo-t :).

Erre ajánlom

Gépjárművel vagy lovaskocsival hegyre szállításra és onnan leereszkedésre árkon bokron át.

Ennyiért vettem
120000 csak a váz
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 1  2010 DH/FR össztelós
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

M4 Alumínium


villa (teló):

Fekete-Zöld


 
villa (duplavállas teló):

X-Fusion Vengeance


 
hátsó rugóstag:

Custom X-Fusion Vector R


Meghajtás

hajtókar:

Truvativ Ruktion


lánc:

KMC X8


fogaskoszorú:

SRAM PG-83


hátsó váltó:
Sram X7

Kerék

felni:

P-Disc, 32mm, 36 lyuk


első agy:

Specialized Hi Lo disc


hátsó agy:

Specialized Disc


külső gumi:

Specialized Butcher SX


Irányítás

váltókar:
Sram X.4 Trigger
kormány:

Specialized DH low-rise bar


kormányszár:

Specialized DH


markolat:

Specialized lock-on


nyereg:

Specialized Demo


nyeregcső:

6061 alu


Fék

tárcsafék:

Avid Juicy 3


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Specialized BigHit FSR 1-re szerintetek milyen ülés lenne jó?
3 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized BigHit FSR 1 termékkel kapcsolatban: