Specialized BigHit FSR 1 DH/FR össztelós

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 544.600 Ft

Használt Specialized BigHit FSR 1 eladó
200.000 Ft
új árához képest: -63%

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK




VolÐ3moRT avatar
VolÐ3moRT
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jó ár!!!meg amúgy minden! még nem sokat használtam, de nagyon jó eddig.a 24-es hátsó kerék nagyon jó fordulékonyságot kölcsönöz a gépnek, és persze sokkal erősebb is.
Hátrány
a stance kingpin hibás adatai!nem olyanok a paraméterek mint a manitou honlapon...ez is benne van a BikeMagba (de amugy:porlehúzó szimeringek, 15 cm út és zsírkenés... nem evil genius szimeringek, 17 rúgóút és olajkenés...) de nekem teccik igy is. Ja és síkterepes tekerésre pöppet fárasztó :) de nem is arra van.
Tapasztalat
Mindenkinek tudom ajánlani aki nem akar drága pénzért nagyon jó bicajt venni.nagyon baráti az ára.És nagyon szép is :).Én amerikából hozattam be és ugy 360000 HUF ami anyira jó ár hogy bűn kihagyni.Ez csak egy jó ismerős kérdése amerikába!:) ediig nem soakt mentem vele mármint ahoz képest hogy menyit fogok... de nagyon elégedett vagyok vele.A hátsó rúgostag körüli állítások nagyon hasznosak de ez benne van a BikeMag tesztjében is szal nem részletezem.egy láncvezető sem árt rá.azt is most veszek.Patkákat ezzel sem érzel :) Öszegzés: JÓ bicaj JÓ áron! VEGYÉTEK :)
Erre ajánlom
DH,FR
17 olvasó 53%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

M4 Alumínium


villa (teló):

Fekete-Zöld


 
villa (duplavállas teló):

X-Fusion Vengeance


 
hátsó rugóstag:

Custom X-Fusion Vector R


Meghajtás

hajtókar:

Truvativ Ruktion


lánc:

KMC X8


fogaskoszorú:

SRAM PG-83


hátsó váltó:
Sram X7

Kerék

felni:

P-Disc, 32mm, 36 lyuk


első agy:

Specialized Hi Lo disc


hátsó agy:

Specialized Disc


külső gumi:

Specialized Butcher SX


Irányítás

váltókar:
Sram X.4 Trigger
kormány:

Specialized DH low-rise bar


kormányszár:

Specialized DH


markolat:

Specialized lock-on


nyereg:

Specialized Demo


nyeregcső:

6061 alu


Fék

tárcsafék:

Avid Juicy 3


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Specialized BigHit FSR 1-re szerintetek milyen ülés lenne jó?
3 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized BigHit FSR 1 termékkel kapcsolatban: