Marzocchi 888 RCV duplavállas teleszkóp

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 165.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




coco11punk avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Brutálisan merev, ami köszönhető a 38mm-es becsúszóknak

Nagyon szép és egyenletes mozgás, még a hangyasz..rt is kimozogja

Ha jól be van állítva, nehéz felkoppantani

Nagy sárférőhely

Tetszetős design

Könnyű a pilótához és a bringához állítani

Hátrány

Talán a súlya

Tapasztalat

Volt már RS Boxxer Team-em is, de ahhoz képest a 888 RCV mind merevség, mind mozgás tekintetében viszi a pálmát.

Erre ajánlom

DH/FR

Ennyiért vettem
135000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2010 duplavállas teleszkóp
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

200 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
rugókeménység:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

kompresszió


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

3607


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

 
további információk:

maximális rotor méret: 229 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-11 (11 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 888 RCV
8 válasz
utolsó: 2017. júl.
Marzocchi 888 RCV-ba típusidegen rugót?
2 válasz
utolsó: 2016. aug.
Marzocchi 888 RCV
1 válasz
utolsó: 2016. feb.
Marzocchi 888 RCV felső vállat hol lehet venni ? (2009)
3 válasz
utolsó: 2013. dec.
Marzocchi 888 RCV talán engedi az olajat!?
8 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Marzocchi 888 RCV 35mmes levegőszelep hol beszerezhető?
7 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi 888 RV és RCV 2009 között mi a különbség?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
Marzocchi 888 RCV (2009) teleszkóp robbantott ábra, olaj mennyiség
2 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi 888 RCV 2009-est vennék...megéri 110.000ft ért?
1 válasz
utolsó: 2012. aug.
Magellan Scutum-ba belemenne egy Marzocchi Bomber 888 RVC?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
'09 Marzocchi 888 RCV vs. '08 Marzocchi 66 RCV
1 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-11 (11 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 888 RCV termékkel kapcsolatban: