A mozgása a marzonál megszokott vaj puha. Igaz, hogy 2008-as széria, de év elejei, tehát ez még olasz gyártmány (bizonyítja ez még a marzós fékhíd) Nem lötyög, nem darabos. Előtte egy 888VF villám volt és ugyanaz a mozgás. A belseje is ugyanaz, csak az RV modellnél kívül lehet állítani a csillapítást és nem kell végre szétszedni. Olajszinttől függ, hogy az útját végig kimozogja e, de én inkább töltök bele megfelelő mennyiségű olajat, hogy kis bemozgáskor is csillapítson és ne ütődjön fel, de az útja végig meglegyen. Ehhez csak el kell találni a megfelelő mennyiséget és nem kell mindig a gyári adatot nézni. A gyári leírás szerint 2.8-as gumi megy bele max. Nem tudom, hogy a sarat mennyire szereti, de a szimeringek koszt nem engednek be és olajat nem engednek ki. Igénytelen darab, csak a szokásos éves olajcsere kell neki. Újonnan viszonylag kevés pénzért 100,000-ért hozzálehet jutni.
Nincs kompresszió és levegőrásegítés. (persze nem RCV széria, mert ott minden megtalálható). lehetne ennek is 38-as becsúszói a 35-ös helyett. A marzo villáknál megszokottan van egy minimális lötyögése a perselyeknél, ez minden marzo villára igaz (ez van sajnos nem lehet mit tenni) Amúgy más hátránya nincs.
Az RV széria ugyanaz mint a VF modell, csak itt végre kívül lehet állítani a visszaútcsillapítást. Amúgy egy szépen mozgó villáról van szó, ami ugyan 2008-as, de még a marzo gyártotta, nem pedig a suntour. Azt hiszem szerencsés az aki kitud fogni a marzonál egy olyan villát, ami már 2008-as de év elejei villa, tehát még olasz gyártmány és ez a mozgásán is meglátszik. Így se nem túl régi a villa, se még nem suntour.
DH/FR. egyértelmű