Marzocchi 888 RCV duplavállas teleszkóp

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 165.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




Bajke avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szépen mozog

nem hatja meg az időjárás

dupla levegőráfújás

érezhető állítások

szép dizájn

közvetlen 203 pm felfogatás

nem csavarja semmi se

strapabíró

 

Hátrány

nehéz sajnos a versenytársakhoz képest

a gyári csavarok nem a leg jobbak könnyű őket elnyalni de ez orvosolható

mást nem találtam

 

Tapasztalat

szépen mozog, csak ajánlani tudom de persze nem a grammhuszároknak

nehézke a kicsike de szerntem nincs vele baj

ja és igénytelen !!

Erre ajánlom

DH és FR keményen !!!

Ennyiért vettem
55000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

200 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
rugókeménység:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

kompresszió


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

3607


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

 
további információk:

maximális rotor méret: 229 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-11 (11 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 888 RCV
8 válasz
utolsó: 2017. júl.
Marzocchi 888 RCV-ba típusidegen rugót?
2 válasz
utolsó: 2016. aug.
Marzocchi 888 RCV
1 válasz
utolsó: 2016. feb.
Marzocchi 888 RCV felső vállat hol lehet venni ? (2009)
3 válasz
utolsó: 2013. dec.
Marzocchi 888 RCV talán engedi az olajat!?
8 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Marzocchi 888 RCV 35mmes levegőszelep hol beszerezhető?
7 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi 888 RV és RCV 2009 között mi a különbség?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
Marzocchi 888 RCV (2009) teleszkóp robbantott ábra, olaj mennyiség
2 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi 888 RCV 2009-est vennék...megéri 110.000ft ért?
1 válasz
utolsó: 2012. aug.
Magellan Scutum-ba belemenne egy Marzocchi Bomber 888 RVC?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
'09 Marzocchi 888 RCV vs. '08 Marzocchi 66 RCV
1 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-11 (11 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 888 RCV termékkel kapcsolatban: