Marzocchi 888 duplavállas teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 310.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A mozgása a régi olasz marzonál megszokottan vaj puha. 170mm-ig vajpuha és az utolsó 30mm-en elég durván felkeményedik. Nem tudom hogy a hideg mennyire hat rá. A csillapítása teljesen rendben van csak belülről lehet állítani egy nagyon hosszú imbuszkulccsal. Nem tudom hogy bírja a sarat, mert nem tekerek saras pályán/időben. A 203-as tárcsafék egyáltalán nem csavarja. Egyáltalán nem kotyog mm-t sem. Elég egyszerű felépítés belül és sok törődést sem igényel, csak minden szezon elején vagy végén szét kell szedni, kipucolni és minőségi teleszkóp olajjal feltölteni.

Hátrány

Nincs levegőrásegítés, csak belülről állítható a csillapítás, viszont nagyon szépen csillapít. Lehetne 35 helyett 38-as becsúszói. nincs kompresszió (alap VF modell).

Tapasztalat

Ez egy alap VF szériás 888, ami még eredeti olasz villa, ami vaj puhán mozog és a csillapítása is teljesen rendben van. Nem egy RC3-as versenyvilla, de kiváló választás sziklás lejtőzéshez és ugráláshoz, ami nem csavarodik, igénytelen, nem igényel sok törődést, csak a szokásos olaj-szimering cserét/takarítást és olcsón hozzálehet jutni ráadásul ma is gyártják ezt a fajta VF modellt. Persze ha komolyabbat akarsz, akkor mindenképpen vf2(RC) vagy rc2x-rc3-ATA modell kell venned és nem ezt.

Erre ajánlom

downhill/freeride egyértelműen

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.