Marzocchi 888 duplavállas teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 310.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A mozgása a régi olasz marzonál megszokottan vaj puha. 170mm-ig vajpuha és az utolsó 30mm-en elég durván felkeményedik. Nem tudom hogy a hideg mennyire hat rá. A csillapítása teljesen rendben van csak belülről lehet állítani egy nagyon hosszú imbuszkulccsal. Nem tudom hogy bírja a sarat, mert nem tekerek saras pályán/időben. A 203-as tárcsafék egyáltalán nem csavarja. Egyáltalán nem kotyog mm-t sem. Elég egyszerű felépítés belül és sok törődést sem igényel, csak minden szezon elején vagy végén szét kell szedni, kipucolni és minőségi teleszkóp olajjal feltölteni.

Hátrány

Nincs levegőrásegítés, csak belülről állítható a csillapítás, viszont nagyon szépen csillapít. Lehetne 35 helyett 38-as becsúszói. nincs kompresszió (alap VF modell).

Tapasztalat

Ez egy alap VF szériás 888, ami még eredeti olasz villa, ami vaj puhán mozog és a csillapítása is teljesen rendben van. Nem egy RC3-as versenyvilla, de kiváló választás sziklás lejtőzéshez és ugráláshoz, ami nem csavarodik, igénytelen, nem igényel sok törődést, csak a szokásos olaj-szimering cserét/takarítást és olcsón hozzálehet jutni ráadásul ma is gyártják ezt a fajta VF modellt. Persze ha komolyabbat akarsz, akkor mindenképpen vf2(RC) vagy rc2x-rc3-ATA modell kell venned és nem ezt.

Erre ajánlom

downhill/freeride egyértelműen

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DH Ricsi avatar
DH Ricsi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát 200 mm es ut 35 ös becsuszó
Hátrány
Az egész egy komplett szar teló!!!beszart az előfeszítés,akadozik a teló,kopik a becsúszóról a festék,elvan repedve a lába. ráadásul idegesítő hangja van az egész cuccnak
Tapasztalat
szar szar szar vagy az enyém gyári hibás
Erre ajánlom
DH FR
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DH \"császár\" avatar
DH \"császár\"
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
1 el lejjebb!!
Hátrány
1 el lejjebb!!
Tapasztalat
Azt vettem észre 1 hónap után hogy kopik a becsúszóról a fekete!!!!!nemtom hogy kopik... 1.:marzocchinak nem is szabadna kopni... 2.:300.000 ft os telónál főleg nemkéne kopnia!
Erre ajánlom
-
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DH \"császár\" avatar
DH \"császár\"
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon finom mozgása van.200mm rugóút biztosítja a DH-t.Nekem végig lemozogta a 200mm-ert.Lekoppantani lehetetlenség...A HSCV csillapítás nagyon teccik,nagyon érzékeny.A visszaút csillapítás tág határok között állítható.
Hátrány
Drága,az előfeszítés nem sokat ér...Bár én nem is nagyon használnám...Nagyon fasza teló semmi baj sincs vele.
Tapasztalat
Fasza ez a teló nagyon!!!!!!!Megölni nem fogod az 100!!
Erre ajánlom
DH,DH,DH,DH,DH csakis DH!!!!!
Szerinted hasznos?

joco0 avatar
joco0
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A mozgása az tényleg az űbercsászár kategőriában van. Kurva jól néz ki. Nagyon merev, erős cucc. Az útját kimozogja teljesen. Progresszív nagyon még nem ütöttem le seha pedig kap rendesen.
Hátrány
A lába alját nagyon elszúrták ugyanis be szokott repedni az átütő tengelyt megszorító kis csavarok között azért mert helyet hagytak ki ez nagy hiba volt!!!!!!!!!!!!!!!! Ha ez megtörténik nagyon necces hogy új lábat kell venni de van megoldás kis lapot kell odatenni fémből és már szoríthatod is meg a csavarokat. A sólé nagyon kikezdi a magnézium lábakat.Ezért jó egy kicsit beolajozni. A hscv csillapítás tömitései néha (hidegben)kicsit akadozni szoktak. A beépítési magasság nagy de ez nekem tettszik. A becsúszó fekete felületkezelése nagyon érzékeny. vigyázni kell rá. Drága boltban 250-300 (én jóval olcsóbban vettem)
Tapasztalat
A kisebb hibáitól eltekintve (amik javíthatóak) egy szuper villa. Erősségét még nem igazán tudom mert nem törtem el. Hasonló talán fox 40 de azt még nem próbáltam.
Erre ajánlom
Keménykedni vele.
Szerinted hasznos?

Bender avatar
Bender
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
Szal...kezdeném a villa külsejével....nem sokat kell beszélni róla,igényes,szép kidolgozás, no comment... A villa súlya 3438 gramm,ami egy ilyen kaliberü villánál elég jó értéknek számít (habár a 2004es Boxxerek több mint fél kilóval voltak könnyebbek ennél...). A becsúszók 35 mm-esek de kell is a merevség...a villa ugyanis igen hosszú...naggyon naggyon hosszú...a tengely közepétől az arany színű tekerentyűig 760mm...ez csak azért érdekes,mert alacsonyabb építésű,alacsony súlypontú versenyvázakba rakva igen alacsony fejcső szöget kapunk és így jelentősen romlik a bringa irányíthatósága...A teló két lábában HSCV csili foglal helyet,jobb láb tetején a C-3PO kobak,amivel a visszaút csilit lehet szabályozni,a bal tetején a kompressziót tudjuk állítani.A szimeringekről annyit,h szokásos marzó minőség,gond nem lesz vele... ÖSSZEGEZVE: Ez egy nagyon jó villa,jó árban.Hátránya a hosszúsága(12mm-rel hosszabb a Monster-T-nél...) így nagyon meg kell nézni,hogy milyen vázba akarja az ember belerakni...a másik kérdés pedig,hogy kell-e a 200mm rugóút DH-ban....itthon biztos nem,viszont egy osztrák versenyen...ott már lehet...Összegezve ez egy jó kis teló : )
Erre ajánlom
Dh/Freeride
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rawen avatar
rawen
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Eszméletlen finom a mozgása isten király a csillapítása és 3.2 KILO
Hátrány
HÜLYÉSKEDTEK?? ENNEK NINCS OLYAN
Tapasztalat
ezért a pénzért nagyon megéri nem mondom hogy ingyen van mert nem akarok túlozni de ilyen telót ennél olcsóbban nem kapsz max protekció vagy haver vagy használt. csak jó véleménnyel vagyok róla mert ahoz képes hogy duplavállas és 200mm-ert mozdul ahoz képest az hogy 3.2 kilo ez egy ÁLOM! csáá
Erre ajánlom
BÁRMIRE DHra is jó de FR-ra is akármire mert nagyon könnyű
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.