Marzocchi Drop Off Triple (OEM) duplavállas teleszkóp

36 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (36 vélemény)
Rendezés

Martee avatar
26 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Marzocchi
  • Olasz
  • Két oldali levegő ráfújási lehetőség
  • igényes kinézet
  • erős
Hátrány

Nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Nos, hát Hol is kezdjem. 

Ismét az olasz széria egy becses tagja került hozzám. 2003-as gyártmány 2004 be ékesítette a boltok polcát.  Most sem mondhatok rosszat a Marzóék által tervezett villáról. Na, de most mesélek kicsit róla. 170mm út, QR20 as átütőtengely , kétoldali levegőráfújás, belső visszaút állítási opció. Hogy ezt mit eredményez? Gyönyörű mozgást, mindent kimozog, masszív tartást na és jól is mutat. Levegőráfujási opcióval bármilyen testsúlyhoz tudod állítani de gondolom ez mindenkinek egyértelmű.Szerkezete egyszerű mint egy faék. Nem mai gyerek de a hazai pályákon netán máshol is megállja helyét. Nem tudok rá rosszat mondani. Ha megbecsülöd meghálálja. 

Erre ajánlom

Downhill

Ennyiért vettem
30000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

testedbike avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Iszonyat jó teleszkóp mindent ki mozog, télen is mozog úgy ,hogy semmi gond vele.

Hátrány

Hátránya annyi hogy letört nekem a fék tartó konzol meg a bal oldalt fossa az olajat.

És szinte sehol nem találok hozzá lábat. :/

Tapasztalat

Megvagyok vele elégedve.  És ha valakinél van fölösbe 1 láb hozzá (nem át ütős) az keressen fel lécci!!

Erre ajánlom

DH

Ennyiért vettem
sznte ingyen ;)
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1111keko1111 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon szépen mozog de csak a pályán mikor tekerek akkor nem!:)

lehet bele levegőt fújni de én nemszoktam bele túl sokat mivel 40kg vok

kimozogja az útját a Marzocchi Drop Off Triple

álítási lehetőség(ek) (levegő ráfújás) nemtudom belűlről lehet e álítani

hihetetlen occsón szereztem :D

nem nehéz

Marzocchi

Hátrány

sajnos az is van neki:

öreg

a bal oldala nekem ereszti az olajat 

de amúgy jó vegyetek ilyet!

Tapasztalat

Összegzem ez egy nagyon jó teló bírni fogja :D

teljesen rendben van én mervben használom

Erre ajánlom

DownHill FreeRide mire másra -.-"

Ennyiért vettem
20k
9 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krausz avatar
34 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

már elég olcsón hozzá lehet jutni ezekhez a teleszkopokhoz, 175mm-t mozog a Marzocchi Drop Off Triple. Az enyémbe csak az egyik oldalon van rugó és mind a 2 oldalba 1,5bár-t szoktam fújni így sima tekerés közbe nem mozog így nem viszi el az energiámat se de pályán, terepen szépen kimozogja az utját, elég merev erős teleszkóp, eddig nincs vele semmi gondom, az enyém 2004-es de semmi kopás nincs a fekete becsúszon :) ezután már nem is lesz, levegős jól tartja

Hátrány

sajnos semmi állítási lehetőség nincs csak a levegő ráfujás, nincs semmi visszaút vagy ilyesmi.

Ennyiért vettem
komplett bicó 75ezerért
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

norbert.stefan avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Olcso, igenytelen a Drop Off Triple (OEM) (evi egy pucolas talan de nem muszaly), eros, konnyebb mint sok duplavallas.

20 mm-es atutotengelyes.

Hátrány

Gyari allapotaban egy fos a Marzocchi Drop Off Triple (OEM).

Tudni kell rola, hogy a nagyon suru olajjal csillapit csak ( 80! )

Ha nem a megfelelo szerszammal nyitod a kupakokat a tetejen konnyen elnyalodik (no problem esztergalyossal le kell masoltatni normalisabb anyagbol es tenni abba is szelepet, ilyenkor figyelni arra, hogy pumpaval jobban hozzaferheto legyen a szelep.) Nekem mostanra a pumpa elnyalta a szlepeken a meneteket es emiatt a muanyag takarokupak is eppen csak rajtuk tud maradni.

Erezni, hogy ennek sem erdemes megtepni a csavarjait mert azt a menet nem fogja toleralni.

Nemelyik verzioban igy az enyemben sincs a belso visszautcsilli allitas.

Gyarilag nincsen benne telozsir (legalabbis nekem nem volt)

Ha nagyon akarod allohelyzetben erezni, h mozog a szimeringnel de amennyire tudom ezt minden telo csinalja talan azert is, h ne szoruljanak. Viszont ezt menet kozben egyaltalan nem erezni. (Volt, hogy lelazultak kulloim es abbol sem ereztem semit mig haverom piszkalta oket es eszre nem vette) jo mondjuk akkoriban nagyon lagy beallitassal hasznaltam a telot.

Ujabban eszrevettem, hogy a fekfelfogato felso csavarhelyenek pantja el van repedve (jo tudni:) Nem reg ota lehet, es szerintem eses okozta mert a magnezium otvozetek ridegek.

Ha lehet rahegesztetek ha nem akkor keresek elado csizmat, mert igy bejaratva semi kedvem uj telot venni. (max egy masik ilyet)

 

Tapasztalat

Olvassatok el korabbi bejegyzesemet, amit akkor irtam amikor hasznalni kezdtem.


Nekem belso visszacsilli nelkuli verzio van.

(Irta itt vki neki pl a jobb szarban van vmi imbusz allitasi lehetoseg erre tehat letezik csillis)

Szetszedtem mar az osszes darabjara nekem nincsen benne imbusz sem mas, perfekt azonos a 2 szar tartalma azt kiveve, h cs egy oldalt van rugo ami zavar egyszer szerzek bele 2 egyformat es emiatt talan puhabbakat is kene valasztanom.

Nembaj a suru olajjal tokeletes a visszaut is.

 

Ez a telo ujonnan egy fosnak tunt.
Eloszor leirom az akkori negativ tapasztalataimat majd a megoldast.

 

Most 6 eve hasznalom es megtanultam, hogy a belso csilli elemein akkora lyukak vannak, hogy egy teherautoval is at lehetne hajtani kozottuk.

(Ami nagyon fontos! Most eloszor latok a bal szaron zsirt es olajat, pedig latni fogod miken ment keresztul es meeg nem csereltem szimeringet.)

Baszki es eddig birta a szimering, azert ez nem semmi csak most gondolok bele.

Sehogy sem tudtam megelegedni vele.
Ha finoman mozgott, beult a Drop Off Triple (sagolt, de erotlenul)
Ha nem ult be de mozgott idetlen levegos kemenysege lett a levego elofeszitestol.
Ha szinte jo volt, akkor is bekoppant 40! psi legnyomas mellett 60 cm-es betonrampatol.
Ha sok levegot tomtem bele egy lepcsosorba valo beleugras
2m szintkulonbsegnel ugy megutotte a csuklomat, hogy nem akartam megegyet ugrani.
Picit akadozva mozgott.
(A hig olajat kispricceli a szelep ha leengedsz a levegobol, de a surut nem)


Osszessegeben veve sajnaltam, hogy ezt valasztottam, mert amikor megvettem kezemben volt a 200 penz es 70e ert ez csalogatott a 170 uttal (akciosan) ami alig 30-al kevesebb volt mint amit minimum akartam. (Elozo tapasztalataimbol ugy tunt legalabb annyi kell, hogy ne kopizzon es puha tudjon lenni, de szerettem volna igazabol a 250-et elerni amit ma mar tudok, hogy sajna csak a nehez villak tudnak.)

Itt jegyeznem meg, hogy a villa (duplavallas letere) 3020 gramm korul mozog es en lehagytam a gumibakokat, mert szeretek nagyobbat forditani a kormanyon utcai hasznalatnal. Helyette gumibelsobol csovet huztam a becsuszok vall kozotti szakaszara. Valmint kesobbi atalakitaskor elhagytam az elofeszito alu cso hasznalatat is ugyhogy enyem sulya most kb. 2800 gramm korul lehet.

 

Sokan mondtaak, hogy be kell jaratni.

Lofaszt!
 

Gyarilag nincsen benne telozsir! (legalabbis nekem nem volt)
Ettol megszunik az akadozas es gyonyoruen mozog.
Mig megtudtam, h kell bele jo sok mindent kiprobaltam.
Pl. kulonbozo folyadekokat, meeg a vizet is :), meg mindent ami hig.
Egy alkalommal olyan anyagot is tettem bele ami elkezdte megenni az alu csilli reszek feluletet :)
(Ezt amiatt irom, mert baja nem lett es ma is jo a villa!!)

Szoval jatszottam en mindennel, hogy hogyan lehetne rabirni a mozgas mellett puha, de eros csillire.

Nekem mondjuk egyreszt betonperem leugrasra kell ahol fuggoben csapodsz be es ugy kell levennie, hogy ne erezzek semit. Masodreszt terepen is jol jon ez a csilli.

 

Megoldas a kovetkezo uton lett a mozgas es csilli problemakra:

Semi meeg a 30-as olaj sem nyujt elegdendo csillit,

csak es kizarolag minimum 80-as!!

(Benzinkuton is lehet kapni)

KB. 150 millilitert hasznalok most szarankent, de lehet, hogy annal is kevesebbet (?) nem emlekszek, arra viszont igen, hogy 200 fole nem volt jo menni semmilyen folyadekkal.

80-as olajjal olyasmi mint egy kompresszios villa.

Kell melle minimalis legnyomas ugy kb. 5 psi nemtudok mit mondani, mert kb. 3-4 milimetert mozdul fel a mutato a nullarol es akkorra mar megvan a csilli es a komressziv hatas is.
Ha kicsit tobbet adok neki (nevezzuk 10 psi-nek:) akkor a nyeregbol kiallva es ratamaszkodva sem rogyik meg a villa, viszont ha rarugozok vagy barmi jon ami mondjuk 3-5 cm magas akkor az szepen bemozditja.

En alltalaban max 1.20-1.40 m-rol szoktam ugrani betorrampakrol betonra es ugy vesz le, hogy a csuklom semit sem erez a becsapodasbol.
Ez akkor is igy van ha kisebb legnyomast hagyok neki, de akkor bemozdul a villa ugy, hogy vagy megall az utolso centi korul vagy kicsit koppan, viszont az olaj miatt ezt nem neveznem koppanasnak, mert nem erzed csak mintha finoman guminak menne pedig a zarodasi sebesseg ilyenkor nagy.
Es igy 80-as olajjal  van neki egy olyan fajta visszarugasa is ami azelott sehogyan sem volt, olyan mintha a rugo ereje jobban linearisabban ervenyesulne.

En nem szeretem puhan hasznalni egyszeruen ellentmondast latok a finom mozgas es a durva hasznalat kozott.
Tovabba tul puha telo mellett mindig azt tapasztalom, hogy megcsuszik a kerek ha rablokkolok ami utcan funny de nagy sebessegnel nem mindig jo ugye.

Kapott ez mar mindenfele csorost,

padkat (15! cm-eset is probakeppen  beleengedtem viszonylag gyors sebessegen :)

24-es doubletrack 36 kullo ( DT 4 kereszt :) es 2.6-os Duro wildlife  felig laposra engedett gumi mellett. (Megjegyzendo h egy icipici nyolcas sem lett a kerekben.) 

Es nagy csodalkozasomra ez a telo a mai napig birt mindent.

 

TOVABBRA IS ILYN VILLAM LESZ!  :)

 

Erre ajánlom

Erdei szaguldozasra, varosi betyarkodasra, first telonak (tapasztalni).

Kategorizalni nem merem, mert en konkretan semilyen kategoriaban nem kerekparozok rendszeresen, viszont szinte mindenhova hasznalom.

Ennyiért vettem
70000
24 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xBenyax avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Nos én a telót a tél közepén vettem,így csak ígyt udok véleményt írni róla.És azt kell hogy mondjam hogy a minuszok nem fognak ki rajta.Totál finom mozgás,soha nem tapasztaltam még ilyet! Tehát gondolom nyáron se lesz vele baj.
     
  • Még nem volt olyan helyezt ahol végig ki kellett volna mozognia.
     
  • Ismét aktuálus,hó sár simán elfér pedig 2.5 -ös gumit használok.Simmering pedig tökéletes mivel új.

     
  • Évente egyszer egy olaj és szimering csere és kész.Igénytelen teleszkóp.
    Levegőt nekem tratja rendesen,nem ereszti,se az olajat.
     
  • Csavarok jó minőségűek,nem mai darab,már előttem meghúzták párszór őket de épp mindegyik így 6 év elteltével is.
  • Én mechanikus féket használok, 203-asat és nincs gond,bár még nem régóta van meg szóval ezt av éleményt nem mondhatom 100% -ra de nem hallottam hogy csavarná ezt a Marzocchi duplavállas teleszkópot.
Hátrány

Vissza út csillapítás csak belülről állítható.
Az olaj semmit nem ér benne,nem csillapít (7,5W)
Kicsit kotyog.
Csavarodik.

Tapasztalat

Életem első dupla vállas telója a Drop Off Triple (OEM),és az első komolyabb márkájú.Eddig nagyon rendben van vele minden! Remélhetőleg nem nálam hal meg.Régi de aki hozzá tud jutni egy jó állapotúhoz ne parázzon,hosszan kiszolgálja az embert.
(Fél év után már nem is olyan jó,ha anyagi helyzetem engedi mindenképp lecserélem.)

Erre ajánlom

Freeride,Downhill de csak light-osra.

Ennyiért vettem
55.000
15 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bioshock avatar
34 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Minedenek előtt, és a legfontosabb a jó és egyenletes mozgása. Szépen mozog, nem darabos és tényleg kimozog mindent ez a Marzocchi duplavállas teleszkóp.

Hátrány

A festéket ledörzsöli róla a bovdenház ha valahol éri és surólja. Ez ellen teheszt olyan megoldást, hogy szigetelőszalaggal pl. betekered ott a bovdenburkot, ahol éri a villa egy részét. Bár ez sem tuti megoldás...

-Hátrányára váljon még, hogy akaratlanúl a levegőszelep betekerése közben, kettétörött maga a szelep, amit manapság szinte lehetetlen potólni!! Úgy nézz ki, hogy Xfaktornet-ben van hozzá való szelepjük és így nem kell kukába dobni az egész teleszkópot....

Tapasztalat

Nem mai darabb a Marzocchi Drop Off Triple (OEM), olcson belehet már szerezni és amire kitalálták arra tökéletesen megfelel! Azért Utah-ba ne indúlj a redbull ramp rendezvényen vele. :)

Erre ajánlom

Dh, Fr

Ennyiért vettem
45000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vga20 avatar
57 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Tökéletes mozgás
  • Könnyedén állítható csak megfelelőre kell beállítani a levegőnyomást
  • Mindent kimozog és mindenhol ugyanolyan jól :)
Hátrány

Nem igen találtam, talán, hogy egy 2.7-es gumi nem hiszem, hogy belemenne :P

Tapasztalat

nagyon jó ár/érték arány

Erre ajánlom

Mindenre :)

Ennyiért vettem
bicóhoz
Csatolt képek
Marzocchi Drop Off Triple (OEM)  2004 duplavállas teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rastaman07 avatar
12 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

gyönyörü mozgása van hidegbe/melegbe

levegős,de emaitt a legjobb

ugy félévente kell egy minimálisat belefújni

a becsúszó nehezen kopik,több év mire látszik is egy kicsit

170et kimozogja teljesen

20mm-es átütőtengely

Hátrány

sokaknak zavaro hogy csak 32mm-es becsúszói vannak,de ez szerintem nemhátrány

 

Erre ajánlom

downhill

Ennyiért vettem
65000
Csatolt képek
Marzocchi Drop Off Triple (OEM)  2006 duplavállas teleszkóp
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zenithar avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • olcsó
  • elég merev
  • 170 mm útat kimozog
  • még olasz minőség
  • szép mozgás
  • igénytelen teleszkóp
  • 2 oldalt levegő ráfújás
  • átütős és van normál tengelyes is

 

Hátrány
  • nem lehet állítani a viszsaut csilalpítást kívülről
  • 32mm becsúszó, sztem lehetne vastagabb is
  • a fehéreknek elég rossz a festése, kirepedezik stb... de szerencsére a fehérek ritkák
  •  
Tapasztalat

régi teleszkóp, de sztem nagyon szépen mozog! megbízható és igénytelen. nagyon jó FR villa

Erre ajánlom

lejtőzni a haverokkal. kezdőknek.

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Marzocchi Drop Off Triple (OEM)  2005 duplavállas teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

makranorbert avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Finoman mozog , hidegben még nem próbáltam.
  • Az útját végig kimozogja 
  • Sarat jól viseli, a szimering teszi a dolgát.
  • Nekem nem csavarja 203-mas tárcsával shimano hydr. 65 kg vagyok.
  • Még nem kotyog, nem is fog.
  • Szerelni még nem kellett.
Hátrány

Kevés Állíthatóság.

Erre ajánlom

DH, akármire mindenkinek.

Csatolt képek
Marzocchi Drop Off Triple (OEM)  2007 duplavállas teleszkóp
DROP OFF TRIPLE
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rider_03 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-170mm út

-változtatható beépítési magasság

-átütőtengely (merev)

-könnyű szervízelhetőség

-igénytelen

-és hogy ez még Marzo...

Hátrány

Ebben a kategóriában azt hiszem tuti befutó... aki szereti 5 percenként állítgatni a telóját annak nem jó választás. Az vegyen 888at vagy super-T-t.

 

Tapasztalat
Az imént elhangzott dicséretek méltán illetik ezt a villát...

De van valami ami szerintem fontos lehet!

többen írták ,hogy nem állítható a visszaút csillapítás, és ez nem igaz!

Ugyanis a jobb szárban egy 12-es imbusz segítségével kivitelezhető a művelet.

-Kupak 21-es krovával le.

-Távtartó, alátét, rugó és olaj ki.

-És az imént említett 12mm átmérőjű imbusz szárral 5 és fél meneten állítható a visszaút.

Erre ajánlom
FR vagy szolid DH....
Ennyiért vettem
Bicóban volt..
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pocok015 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A mozgás teljesíti a maximumot, valami elképesztő, gyönyörüen mozog!

Útját ki mozogja amíg a híd be nem koppan a vállba!

Csillapítása is nagyon jo!

Hát amíg 2.5-ös gumit használtam addig kicsit a sár nehezebben fért el!

2.35ös gumival tökéletes!

Tárcsafék nem csavarja!

Levegőt nem ereszti! (ha esetleg valakinek ereszti akkor a szelepet próbálja "meghúzni" vagy csere(

Nem igényel sok "törődést" de évente olajcsere nem árt neki :)

Hátrány

Hidegben kicsit nehezebben mozog de akkor is mozog szépen!

Kevés állítási lehetőség.

 

Tapasztalat
Nekem eddig semmi bajom nem volt vele, és remélem nem is lesz !:)
Erre ajánlom
Kezdő DH/FR
Ennyiért vettem
55.000Ft
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Vélemenyem szerint ez a teló kifejezetten jól mozog.

170mm-es útját szépen hasznosítja. A nehezebb súlyú bringások is be tudják állítani a súlyukhoz megfelelő keménységet mivel mindkét becsúszószár tetején rá lehet fújni a villára. A becsúszók 32mm-es átmérőjű alu csövek. A dupla vállszerkezetnek köszönhetően állítható a villa beépítési magassága. Az átütőtengelynek hála elég merev. A csillapítása a Marzonál jól bevált nyílt olajfürdős, sebességérzékeny szeleppel, ergó az időnkénti olajcserén kívül nem igényel szervizelést. Szép és igényes kivitel lehet rá tenni gyári Marzo stucnit és sárvédőt. Megbízható jó ár-érték arányú teleszkóp. 

Hátrány
Nem állítható csillapítás.
Tapasztalat
A 66-om azért jobb:D.
Erre ajánlom
FR-re, esetleg kezdő DH soknak.
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ryder avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  1. Istenien mozog
  2. Nincs rá hatással a hideg
  3. Igénytelen
  4. Merev, erős
  5. Merev vázban is nagyon jól használható
Hátrány
Kevés állíthatóság
Tapasztalat
Én egy PolarX Superman-ben használom, és abszolút bevált, nincs vele semmi bajom, nagyon jól működik
Erre ajánlom
Downhill, Freeride
Ennyiért vettem
52.000Ft
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (36 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.