Marzocchi Drop Off Triple (OEM) duplavállas teleszkóp

36 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




daci avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
finom mozgás, erős, testreszabhatóság, viszonylag könnyű, szép fekete:)
Hátrány
levegőráfújással romlik a mozgás nehezebb ridereknek ezért nem ajánlott annyira (szerencsére én 60 kiló vok csak) gyárilag kevés az olaj de én utána töltöttem 5.0-s olajat egy keveset mind2 szárba h progresszívabb legyen, de ha lineárisabb mozgás kell akkor a gyári megoldás is jó. visszaútcsili nem állítható, csak az olajjal lehet szabályozni. a rugó vmivel lehetne alapból keményebb szvsz. kevés állíthatóság de ezt leszarrom, ki fogja minden ride előtt állítgatni a telót?
Tapasztalat
magyarországra,kisebb súlyú riderek alá tökéletes dh fr-re..ennél drágább villát annak érdemes aki profi. eltart egy ideig mire faszán belövi az ember de utána egy karbantartásmentes, erős teló lesz. próbáltam manitou travist és ez jobban mozgott alattam:) pike-ról nem is beszélve xD de a z1 se sokkal jobb.. én újan vettem úgy h 2 évet állt. egyébként érdekelne h ki lehet e még jobban húzni majd ezt a telót? mondjuk 180-190re és ha igen h érdemes megcsinálni?
Erre ajánlom
dh-fr mi más
Ennyiért vettem
50 000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.