Marzocchi Junior T 2006 duplavállas teleszkóp

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



16-21 (21 vélemény)
Rendezés

Zood avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
VAjpuha mozgás Brutál merevség Eddig nagyon tetszik!
Hátrány
Én még nem találkoztam ilyennel
Tapasztalat
Hát én a telómat karácsonykor vásároltam!Amerikából rendeltem és 2004 es modell volt és akkor más kijöttek a 2005 ösek igy le volt árazva tehát a telól 80.000. ft ért vásároltam ennyi pénzt nagyon megér mondjuk hozzá kell tennem hogy a magyar 180.000.ft os árért soha nem vettem volna meg a telót! Vélemény a telóról csak + semmi negatívum nincs vele!HA akartok nézni leárazott cuccokat www.jensonusa.com fillérekért is kaphatsz kva jó cuccokat!!!
Erre ajánlom
DH,FR mindenképp!!
Szerinted hasznos?

Leves avatar
Leves
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Gyönyörűen mozog, a telóutat végig kimozogja, a kis fagyocska nem probléma. A sárnak sajnos kevés a hely, de a tárcsa nekem egyáltalán nem csavarja el. A becsúszószárat minden menet után (pl.: este) érdemes letörölni egy rongyal. A csavarok erősek és kitartóak.
Hátrány
Kevés a hely a sárnak és mire összekaparod a pénzt erre...
Tapasztalat
Erős, szépen mozog és szép.
Erre ajánlom
Mindenkinek ajánlom, aki erőset és hosszú életűt akar. De inább DH-soknak lett kitalálva...
Szerinted hasznos?

Marzo avatar
Marzo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon finom mozgású, a 17 cm-t kimozogja, időjárásra érzéketlen, nem gond a fagy sem. Az olajos csillapítás úgy működik, ahogy annak működnie kell, tökéletesen. Néha olajcsere (én még nem cseréltem benne). Az én változatom 170 mm-t mozog és átütőtengelyes. Nem csavarodik, téphetem a féket. Relatív olcsó.
Hátrány
Hirtelen egyet sem tudok mondani, eddig semmi bajom nem volt vele.
Tapasztalat
Az eddigi legjobb teleszkóp, amit használtam, kipróbáltam. Ár/minőségben nagyon ott van. Csak ajánlani tudom!
Erre ajánlom
Kezdő DH, freeride-ra tökéletesen jó. A magyar terepviszonyoknak "hála" még versenyre is jó. Bőven elég a 17 cm út.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Márió avatar
Márió
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Finom mozgású,könnyen megindítható,hála a sebesség érzékeny szelepnek naon nehéz felkoppantani,totál érzéketlen a hidegre,még nem kotyog sehol nem is recseg,évi olajcsere,a perselyhez egy microlube azt oké!Viszonylag olcsó
Hátrány
Nem átütő tengelyes,lehetne merevebb,a külső szár(CSAK SZÁR) előre-hátra csavarva rugalmas
Tapasztalat
hát elég korrekt,főleg hogy 2001-es és semmi baja!!
Erre ajánlom
optimális fr villa mindenkinek,akár dhzni is jó ha nem versenyzel
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Answer avatar
Answer
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
akkor valaszolok az iranyado kerdesekre! nekem 2004-esw villam van,az a full fekete szinu Nagyon finom mozgasa van mivel marzocchi. beallitas kerdese es kimozogja mind a 17-t. A hideg nekem egyaltalan nem befolyasolta. Jo a csillapitas,nekm mar tobb duplavallasom volt de ez a legjobb eddig. Nekem a tarcsa nem csavarta el a villat. Kotyogni nem kotyog,ha igen akkor szerelheto hisz minden marzohoz van Magyarorszagon minden alkatresz Evente kell olaj csere A csavarok is nagyon jok.
Hátrány
Nekem csak egy 2.7-es maxxis fert bele mert a merevito nem cserelheto és ez altal nem sok sar fer el.
Tapasztalat
ami gent talalhato az mind a velemyenem csak annyit hogy KIRALY!!!
Erre ajánlom
mindenkinek aki jol mozgo nagyutas telot akar.
Szerinted hasznos?

gtb avatar
gtb
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az egyik legfinomabb mozgása van, és nem karbantartás igényes.
Hátrány
Csőtengely nélkül sajna csavarodik( pedig az én JuniorT-m csak 150mm-t mozog).
Tapasztalat
Freeride-ra a legkivállóbb villa,jó ár/súly/mozgás/rugóút és karbantartásigény aránnyal.Ha nem vagy 100 kiló még Dh-ra is jó lesz.Én nekem ezaz X.-ik telóm, de ez a végleges változat úgy érzem. NaturalBornBiker
Erre ajánlom
A határok átértékelődése miatt mára a régi Dh villából, Freeride lett, de arra tökéletes!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-21 (21 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.