Marzocchi Junior T duplavállas teleszkóp

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




Platthy avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finom mozgás , hidegben és melegben is ugyanazt nyújtja .  Nekem csak a kiss 150 milis van de nekem elég . Ebből 120-at folyamatosan kimozg a többit má csak letörésnél .  180-asnál én nem ajánlok rá nagoyb tárcsát , és 4 dugatyússal se ajánlom , mert ez csak 30-as becsúszós , és ezt már nagy valószínűséggel csavarná .  Ha normálisan használod ( nap mint nap ) akkor fél évente jó ha cserélsz benne olajat . 

Hátrány

Ha normálisan használod akkor nincs hatránya . 

 

Tapasztalat

Mostani Dh-ra már nagyon kicsi a Marzocchi Junior T :) . Komoly freeride-ra se ajánlom :) .  De falu körüli mászkálásra , hegyi ösvényeken , néha  kicsit vadulni jó vele . :) .    

Annyi a gond vele h gyári szimeringet már nagyon nehéz beszerezni hozzá , de ezt azé nem írtam a hátrányhoz  mert  már nem mai darab ez a teló , és érthető ez a dolog . ( jobbfajta simson szimering jó bele xD ) 

Erre ajánlom

Light FR , Hegyi ösvényeken mászkálni . 

Ennyiért vettem
30.000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.