Marzocchi Monster T duplavállas teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 320.000 Ft

Marzocchi Monster '98
290.000 Ft
új árához képest: -9%

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

A Marzo legbrutálabb villája. Egy igazi legenda.

Régi Krankedekben és Disorderekben is mennek ilyenekkel.

Igaz régen még "csak" 180 mm-es úttal rendelkezett, ives fékhíddal IS fékfelfogatással.

2003-tól már 200mm rugóúttal, motokrossz felépítéssel, M fékhíddal rendelkezik.

A mozgása hiperérzékeny.

A dupla váll, az átütőtengely és a 40 mm átmérőjű becsúszók garantálják a hatalmas merevséget.

2003-tól már közvetlenül 203 mm-es PM fékrögzítést használ.

Ebből már gondolhatja mindenki hogy nagyon merev és erős ez a villa.

Hidegre szinte teljesen érzéketlen.

A beállító csavarjai fémből vannak, jól tekerhetőek.

Nyílt fürdős csillapításának hála csak néha szorul olajcserére. 

Hátrány

Nehéz több mint 5 kiló.

Drága

Több hátránya nincs.

Ha nem vesszük azt hogy a brutális méretei miatt nem minden vázban mutat jól. Egyes vázak csövei eltörpülnek mellette és csirkének hat tőle a gép. 

Tapasztalat
Ő a kistesó. A bátyuskája a Super Monster már 300 mm-es rugóúttal bír. Ez szerintem már krosszmotor szint. Josh Bender ilyet használt pl a Disorder 3 ban:D. 
Erre ajánlom
Brutál DH, FR
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.