Marzocchi Super T RV (OEM) duplavállas teleszkóp

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2008.08.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




PowerMetalWarrior avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát mivel nemtul rég vettem ezért nem mondok olyat, ami csak hosszútávon derül ki. A hideg egy nagyon kicsit meghatja. Nagyon nagyon kicsit :P 15 fokon már elképesztő finoman mozog, még úgyis hogy 2007 óta ugyanaz benne a kenőanyag; a visszaút nagyon szépen gyárt és nagyon pontosan lehet szabályozni; nemhinném hogy a tárcsa különösebben csavarja, de nem is baj az, ha rugalmas, annál tovább bírja, de direkt nemfékezem túl, hogy kíméljem, még supermonsterrel is csak lightosan fékeznék
Hátrány
integrált stucni + ami átütőtengely hozzá jár az eléggé trágya, és nincs tul nagy hely a guminak :s
Tapasztalat

Ez egy elképesztő jó villa. Nemsok külömbség van mint egy 888 között, mondhatni h csak merevségben térnek el. Boxxerhez képest sokkal jobb, ugyanojan keménységű boxxerrel ha végigmegyünk hullámos úton azt tapasztaljuk, h a boxxer szétvereti a kormánnyal az ember kezét, ezzel meg egyvonalban megy a kormány szépen előlre. Nemcsípem az integrált stucnit. Nekem 25,4 es kormányom volt, ebbe meg persze 31,8 as jár, hát fogtam egy polctartófület meg egy fűrészlapot es csinaltamn adaptert.

Mihelyst vmi nemjó a villával vagy gyanús azt jelentem 

Erre ajánlom
TRIÁL.
Ennyiért vettem
47000
18 olvasó 72%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.