Marzocchi Super T RV (OEM) duplavállas teleszkóp

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2008.08.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




asztix avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

1 hónapja van meg, sajnos még csak hidegben tudtam használni, de így is nagyon szépen mozog. Mindent kimozog amit csak lehet. A telóútból nekem eddig 160mm-t sikerült kihozni, de biztos lemenne 185ig is. Csillapítás nagyon jó, érezhető. Sárnak van hely, de nem szereti, ezért érdemes odafigyelni rá. Tárcsafék egyáltalán nem csavarja el. Levegős teleszkóp, de én nem használom a levegőráfújást mert így pont jó az én súlyomhoz. Használtam jutottam hozzá, de nem kotyog. 

Hátrány

Enyémen nincsenek beállítócsavarok :(   És sajnos a gyorszár rögzítés még imbusszal van megoldva, de az új modelleken már gyorszáras.

 

Picit nehéz, de nem vészes

Tapasztalat

Szerintem nagyon jó teló, érdemes megvenni, főleg hogy én nagyon olcsón jutottam hozzá.

 

előző telóm egy rock shox tora volt, ahhoz képest sokkal puhábban mozog ez, és a torán a visszaút csillapítás sem ért sokat.  no és újonnan drágább volt mint ez :(

Erre ajánlom

- DH

- Freeride

- Enduro

A súlya miatt másra nem ajánlom, bár én cc-zek vele :D

 

Ennyiért vettem
38000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.