Megfelel a KRESZ előírásainak. Szerszám kivételével mindent adnak a felszereléséhez. Ha nem tesszük ki romboló erőknek, hosszú életű.
Bizonyos fajta csomagtartókhoz nem illeszkedik. Fejlesztésnél, ha csomagtartóra rögzíthető lámpát akarunk, útban lesz, illetve feleslegessé válik.
Miután felszereltem, meg is feledkezhettem róla. Nem hívta fel magára a figyelmet: nem zörgött, nem mozdult el erős rázkódás hatására sem. Amikor a bringát tisztogattam, ő is sorra került. Ennél többet nem is kívánt. Egyszerű, de kiváló szerelvény.
A csomagtartóra két erős, 4,8 milliméteres lemezcsavarral rögzíthető. Feltétel, hogy legyen a csomagtartón megfelelő támaszték, és ezen szabványos furatok. A csavarokat finoman, érzéssel kell meghúzni, különben kiszakadnak a műanyag hátlapból.
Némi tisztogatáson kívül törődést nem igényel. Legjobb nedvesen letörölni, mert a műanyag karcolódik, és idővel fényét veszti. Szerves oldószerekre, például a gumiragasztóra, érzékeny. Sokat kibír, de nem elpusztíthatatlan. Ha elveszett vagy kiszolgálta az idejét, újjal lehet pótolni.
A KRESZ bringa farára vörös színű prizmát ír elő. Alakjára nem tesz megkötéseket, csupán a háromszögletűt tiltja (az ugyanis pótkocsik és hasonló vontatmányok megjelölésére szolgál). A fényvisszaverő felület nagyságát is szabály rögzíti, azt betartani azonban a gyártók feladata, nem a mi gondunk. A szóban forgó prizma messzemenően eleget tesz az előírásoknak: felülete fél tenyérnyi, 50 × 100 mm körüli méretű.
Jó tudni, hogy a prizmát nem lehet hátsó lámpával kiváltani, kivéve azt az esetet, amikor magán a lámpán alakítottak ki szabályszerű, megfelelő nagyságú fényvisszaverő felületet. Ha ilyen lámpát szerel fel valaki, a prizma elvben feleslegessé válik, és útban is lesz. Kettő vagy több fényvisszaverő felszerelését a szabályok ugyan nem tiltják, egynél többnek azonban nincs hely a csomagtartón.
Kövessük a szabályokat, és adjunk esélyt őrangyalunknak is. Ha a szabványoknak megfelelő túracsomagtartónk van, ez a fényvisszaverő szerkezet éppen illik hozzá.