Ha a lakóhelyedtől távol esik a túra útvonala, akkor a kerékpárszállítás megoldható.
A cég képtelen felnőni az igényekhez és bunkókat is megtűrnek, akik ráadásul utasokkal is foglalkoznak.
Alább idézem az ügyfélszolgálatnak küldött levelem, még választ nem kaptam rá, mivel múlt Ápr. 3-i az eset:
Tisztelt MÁV-Start ZRt!
2020 április 3-án a 7:50 - kor Oroszlányba tartó személyvonaton történt meg velem a következő:
Reggel 7:30 előtt értem ki a Déli-pályaudvarra, ahol szerettem volna jegyet vásárolni magamnak ill. a kerékpárom részére. Az egyik ott tartózkodó Máv dolgozó arról tájékoztatott hogy csak a kalauznál tudok jegyet venni, ráadásul az összes ott található jegyautomata képernyője teljesen sötét volt és az egyiket kipróbálva se kép, se hang. Mivel nagyon úgy nézett ki hogy teljesen el volt kordonozva az összes belföldi jegypénztár elhittem hogy az információ igaz.
A vonaton odalépett hozzám a kalauz, akitől szerettem volna Környe állomásig megvenni a szűkséges jegyeket.
Először a kalauz udvariatlan hangnemben, általánosítva kérdőre vont hogy "maguk nem szoktak jegyet venni?"
Udvariasan elmondtam neki a problémámat mire jött a következő udvariatlan kérdés: "Hülyének néz?"
Ennek ellenére látszólag sikerült a nyugalmamat megőriznem közölte hogy az informatikai rendszer karbantartása csak 20:30-kor kezdődik, majd elvonult. Kicsit később visszatért és kioktató hangnemben közölte velem hogy a jegy okostelefonra is letölthető lett volna 10% kedvezménnyel, majd otthagyott anélkül hogy leszállított, ill. megbüntetett volna. Egyébként eljutottam Környéig mindenféle retorzió nélkül!
Több kérdés merült fel bennem, amelyet a fent említett okok miatt a kalauzzal nem volt kedvem tisztázni:
- Mióta elvárás az hogy csupán ezért drága és gyorsan elavuló okostelefonokra költsek?
- Ha szerinte én lógni akartam a vonaton, akkor miért nem intézkedett?
- Milyen jogon enged meg egy kalauz magának ilyen bánásmódot egy normálisan viselkedő utassal szemben?
- Ilyenkor miért nem lehet a vonaton jegyet venni?
Végül:
Bízom benne hogy Önök alaposan kivizsgálják ezt a felháborító esetet és a kollégájukkal szemben a legkeményebb eszközökkel járnak el, valamint őszintén remélem hogy soha többet nem kényszerülök ilyen üzenetek megírására.
Segítségüket és közbenjárásukat előre is nagyon köszönöm!
Tisztelettel!
Tokos Zoltán
Íme a válaszlevél!
Tisztelt Tokos Zoltán!
Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött elektronikus levelét. Megkeresésével kapcsolatosan az alábbiakról tájékoztatjuk:
Őszinte sajnálatunkat fejezzük, ki a jelzett utazás során tapasztalt kellemetlenségek miatt, melyért szíves elnézését kérjük.
Biztosítani szeretnénk, hogy Társaságunk a kulturált kiszolgálás és utazási feltételek megteremtésére törekszik, ezért a hasonló nehézségek előfordulásának megakadályozása érdekében észrevételét az érintett szervezeti egységünk részére továbbítottuk a történtek vizsgálata, és a szükséges intézkedések megtételére.
A megélt kellemetlenség miatt ismételten elnézését kérve, bízunk benne, hogy a megkeresése óta eltelt időben már nem tapasztalt hasonló problémát és elégedetten vette igénybe szolgáltatásainkat.
Jobbító szándékú megkeresését, értékes észrevételét köszönjük. Ügyfélszolgálatunk nevében kellemes húsvéti ünnepeket és jó egészséget kívánunk Önnek és minden kedves Hozzátartozójának!
Üdvözlettel:
Nagyné Aczél Rózsa
ügyfélszolgálati szakelőadó
MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Ügyfélszolgálat
Ide még nem írnék semmit, mivel még nem ismerem a a cég hozzáállását a panaszomhoz.