Rendkívül tartós. Kellően sűrű, jó állagú. Jól megtapad a megkent felületen. Nagyon jó víztaszító tulajdonsággal bír.
Nem csak jól ken, de véd is – az alkatrészek öregedési, kopási és oxidációs ellenállását növeli.
Galvanikus oxidációra is!
Nem bántja a gumit/elasztomert, műanyagot, így az ilyen alkatrészeknél is alkalmazható (régi elasztometeres teleszkópok, szimeringek)
Az ára 120g/2000HUF
Élharcos Greenpeace-esek ne használják, mert100%-ban szintetikus
Fluoreszkáló sárgás-zöld színű, elég tömör, nagy sűrűségű zsír. Minden forgó (kerékcsapágy, hagyományos kónuszos középrész, fejcsapágy) statikus, menetes (nyeregcső, kazetta, középrész, fékbak, etc.) alkatrészhez ezt használom. Nagyon tartós; évente egyszer nagy szervízelek, de sokszor hozzá sem kell nyúlni a bezsírozott részekhez, csak ha nagyon beszennyeződött. Tökéletes a menetes részek zsírozására is, egyrészt nem fognak összeszorulni az alkatrészek (bármilyen csavaros alkatrész) - pl a beszorult, berohadt nyeregcső ismeretlen fogalommá tehető.
A hagyományos gépzsírnál hatékonyabb és tartósabb (állagát tekintve sűrűbb is). Nálam a normál gépzsír hamarabb koszolódott és nem tapadt meg úgy a felületeken, mint ez.
Ha valaki szerelt már hagyományos középrészt, az tudja, hogy a csapágygolyók behelyezése és csészében tartása mivel jár. Ez a zsír kellően jó állagú ahhoz, hogy bent tartsa.
(érdekességképen még a sűrű állagáról annyit, hogy - az amúgy nem hangos reteszeléséről híres - deore agyat egész elnémította.)
Az olcsóbb gépekhez, alkatrészekhez (melyek minőségüknél fogva nem tudnak hosszú életűekké válni) nem ajánlom, mert ahhoz elég egy hagyományos gépzsír, komolyabb, tartósabb értékesebb holmikhoz viszont abszolút ajánlott.
