Kapható vizes és száraz körülményekre alkotott verziókban (nem tudom, hogy a 21. században miért nem lehet elfogadható áron kapni olyat, ami mindkét környezeti viszonyban alkalmazható lenne!)
Az adagolójával szépen, cseppentve lehet megolajozni a láncot, ami lehetővé teszi, hogy csak annyi kerüljön a láncra, amennyi nem fog szétfröcskölődni.
Valahol utánanéztam és 1000 ft-ért töltik után, ami már majdnem reális közeli ár az egyébként is csillagászati árhoz képest. ÉS akkor most jön a hátránya:
Brutálisan drága.
1dl 2.000 ft-ért?
Még jó, hogy egy kapálógépbe, vagy egy láncfűrészbe ugyanennyi pénzért 1 liter motorolajat lehet kapni!
Egyébként hellyel-közzel elmegy a minősége:
A száraz láncolaj nem szívja annyira a port, viszont 1-1 eső szinte lemossa a láncról. Ami gyakori időjárási jelenség.
Ezzel szemben a nedves olaj totál összegyűjti a dzsuvát, viszont nem mossa le az eső.
A tetején van egy kis pöcök, amit le kell törni, én ezt meg is tettem, de nem tört le eléggé, úgyhogy csipőfogóval rádolgoztam egy kicsit, ami persze sok lett (egy kicsit), úgyhogy olajozásnál óvatosan kell vele bánnom.