Zefal Repair Spray egyéb cuccok

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.2]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.11.)
  • Listaár: 1.700 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

azaki71 avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szükséghelyzetben, kis szúrt defektet gyors javítására alkalmas. Ez arra elegendő, hogy eljussunk a kerékpárral a következő szervizig, ahol kicseréltetjük a belsőt.

Hátrány

Szűk az a felhasználási szituáció, amikor elegendő a defekt probléma megoldására. Használata komplikált.

Tapasztalat

2006-2008 között 2-3 alkalommal használtam, amikor BP peremvidékein kerékpározva vittem magammal.
Két esetben sikeresen használtam, egy esetben nem.
A sikeres használat titka, hogy csak kis szúrt lyuk eltömítésére alkalmas. A majdnem teljesen leengedett belsőgumiba  a szelepen keresztül bele kell nyomni a spré tartalmat, majd várni vele. Pár perc után kb 2Bar nyomásra fel lehet pumpálni a gumit (jobban nem), amivel el lehet jutni a legközelebbi szervizig, lakkot településig., vagy eső esetén egy fedett helyiségig.

Erre ajánlom

Az ötlet jó, a megvalósítás kevésbé és felhasználása is odafigyelést igényel. 

Ennyiért vettem
990-
Szerinted hasznos?

farad avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Látványos a flakon.Megbámulnak,hogy mit fújsz a kerékbe.Van hozzá szelepátalakÍtó.

Hátrány

Belefújod a kerékbe és orrán száján folyik,a 2 bar nyomás kamu,abszolút nem tömít.Valóban igaz,hogy Francia szar.

Erre ajánlom

Semmire!

Ennyiért vettem
1700
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jót lehet röhögni, hogy folyik össze-vissza a trutyi.

Ja és ha megveszed a Zefal Repair Sprayt, kapsz hozzá szelepátalakítót.

Hátrány

Nem tömi be a lyukat a Zefal Repair Spray.

Amikor a csövet leszedjük a szelepről, a hab is kijön és így összeszaroz mindent.

A cső maga sem tömített, a szeleprész és a cső közt kijön a hab.

Hamar kimegy belőle a levegő és így maga a tartalom is a dobozban marad.

A gumi konkrétan meg sem közelítette a "már pont elég, hogy hazatekerjek vele" szintet.

Ezeket figyelembe véve nagyon drága ez a Zefal Spray.

Plusz súly a befujt szar miatt.

Tapasztalat

Felráztam rendesen, ahogy kell, utána úgy fújtam, olyan állásban, ahogy az ábrán van, a "fújás" után a kereket is úgy fordítottam, hogy a szelep lent legyen, hogy ne jöjjön ki könnyen a hab, de ez sem segített. Ahogy elkezdtem lecsavarni a szelepről a csövet, jött a hab is.

Lehet, az a gondja, hogy 2 belsőre használtam majdnem egy egész adaggal, de szerintem nem számít, mert így is ment elég sok bele. A 2 belsőn 3 lyuk volt összesen, mindegyiket Rema Tip-Toppal ragasztottam be.



Még befújom majd a maradékot is, aztán hátha jó lesz, majd ha a tüskét kihúzva betömődik a lyuk magától, akkor változtatom a véleményemet is. Addig meg csak azt tudom mondani, hogy eddig sem bíztam a francia cuccokban, ezután sem fogok.

 

Erre ajánlom

Edzéshez tökéletes, hogy nehezítsük a kerekeket.

Szellemírtós habcsók emberke gyártására.

 

Ennyiért vettem
1350
Csatolt képek
Zefal Repair Spray  2011 egyéb cuccok
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Defektet jól tömíti,vulkanizálja,emellett még -kerékmérettől függően-fel is fújja a gumit a Zefal Repair Spray.Könnyű csatlakozás a szelephez.

Hátrány

Vázra,üléscsőre nem lehet gyárilag felszerelni,bár ez egy kis szigetelőszalaggal megoldható,vagy maratonokon hátizsákba,mez zsebbe bőven elfér.

Tapasztalat

Schwalbe Racing Ralph UST-s triple compund gmiba nyomtam bele maratonon defekt miatt.Úgy eltömítette a nagy lyukat(rozsdás drót okozta kb. 2-3mm vastag) ez a Zefal cucc,hogy a külső leszedése után nem is találtam meg a lyukat a gumin.A gumi belső felületén vékony hártya réteget képez,de ez könnyen eltávolítható,a gumi ezután is tömítve marad,mert az anyga benne van a defektetet okozó résben.

Erre ajánlom

Minden bringásnak,de pláne UST-s rendszerű kerekeket használóknak.

Ennyiért vettem
1700
Csatolt képek
Zefal Repair Spray  2010 egyéb cuccok
Zefal Repair Spray  2010 egyéb cuccok
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

decorempire avatar
137 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Egy vicc az egész
  • Parasztvakítás
  • Nem tömít semmít a Zefal Repair Spray
  • Orrán-száján folyik
  • Szép a flakon /talán ezért eladható/!!!!!!!
Hátrány

Csak hátránya van, és brutálisan drága!!!!!

Tapasztalat

Nagy csalódás az egész!

Erre ajánlom

MR.Bean-nek ajánlom! 

Ennyiért vettem
1750
Csatolt képek
Zefal Repair Spray  2012 egyéb cuccok
Mérlegelés
Zefal Repair Spray  2012 egyéb cuccok
A csodaszer :-))
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
további információk:
  • Javítja és felfújja a hagyományos és tömlő nélküli gumikat, a kerék vázból történő eltávolítása nélkül.
  • Speciálisan a tömlő nélküli gumikhoz fejlesztették ki, de hagyományos gumiköpenyekhez is használható.
  • Javítási képesség: 2 mm-es lyukméretig
  • Gumi légnyomás: kb. 2 bar
  • Űrtartalom: 100 ml

Zefal logó

Zefal márka bemutatás

A Zéfal története egészen a 19. század végéig, és a velocipéd megszületéséig nyúlik vissza. Elődje, a Poutrait-Morin 1880-tól gyárt kerékpáralkatrészeket.

A gyár történelmének fontos személye az 1885-ben született Eugéne Christophe francia kerékpárversenyző, „Az Öreg Gall”, aki még 40 éves korában is 18. helyen ért célba a Tour de Francon, melyen 1919-ben ő viselte először az összetettben való vezetés szimbólumaként legendássá vált sárga trikót. Christophe-t tekinthetjük a klipsz feltalálójának is. Találmányát 1925-ben adta el a Poutrait-Morin vállalatnak, a Zéfal elődjének. Később a cég igazgatója volt, egészen 1970-ben bekövetkezett haláláig. Emlékének adózva ma is kapható a nevével fémjelzett klasszikus klipsz a Zéfal kínálatában.

A belsőgumik megjelenése után a céghez köthető a szingó szelep (preszta, francia szelep) feltalálása is.

A Zéfal kínálatában már az ’50-es években is megtalálhatóak voltak az alumínium pumpák, melyek a folyamatos újításoknak köszönhetően máig népszerűek. Ezen kívül gyárt klipszeket, kulacsokat és tartókat, sárvédőket, szerszámokat, csomagtartókat és számtalan egyéb okos kiegészítőt, mint pl. a kerekek kulcs nélküli lezárását lehetővé tevő lopásgátló gyorszárakat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Zefal Repair Spray termékkel kapcsolatban: