Marzocchi 55 R első teleszkóp

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 77.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




SkaPeti avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

olcsó 160mm utas hobbi teló, a Z1 utóda

egyszer beállítod és működik (sokmindent nem lehet rajta csavargatni, lámabiztos)

egyszer kell csak beállítani, ha tisztán tartod és olajozod a becsúszót, évente elég lesz szervízelni

merev, súlya a kategóriához és árhoz képest baráti. egész jól mozog, ha felütöd megtapsollak!

a 2008-2009-es olajpatron-betegségeknek nyoma sincs - egyelőre. Ha lesz, frissítek azonnal!

Hátrány

ugyanaz mint az előnye, a beállíthatóság szűk köre - össztelós rendszerben nehéz összehozni a gép hátuljával.

hajlamos darabosan megindulni

igazi keménykedésre nem való, és nem is lenne vele akkora élmény, aki keményen csapatni akarja, spóroljon inkább egy 66-ra, vagy boxxerre.

Tapasztalat

Ajándékba kaptam az új vázhoz, egy 2010-es 55 TST2-őt vártam, így csalódtam amikor megláttam, hogy egy 2011-es RS van a vázban (ez az 55R OEM változata).

Az első utak alatt megszerettem, ha megbízhatóan teljesíti a nem túl magas, de elfogadható minőséget, pár évet elflangálok vele mielőtt lecserélem.

Erre ajánlom

freeride kamaszoknak, kezdőknek, vagy enduro-allmountain

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2011 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

Anodizált alumínium


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

Tárcsafék (PM, max. 203 mm)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van (levegőnyomás állítás)


 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fekete


 
ajánlott felhasználás:
  • Cross Country
  • Trail
  • 4X
  • Enduro

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 R termékkel kapcsolatban: