Marzocchi 55 R első teleszkóp

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 77.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (49 vélemény)
Rendezés

Peti07 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

amíg működik addig egész jó de miután beszarik a sr sontur túlnyomásos patron azután vagy beál vagy jobb esetben csak nem esz csillapítás 

Hátrány

hamar tönkremegy a csilapító patron szerintem igen vékonyak a becsúszók még nem fogpiszkáló

a levegőráfújásos oldalánál egy időután engedett a tengejben a racsni meg adra magát nem tudtam meghúzni se kiengedni  5 óra hoszáig szenvedtem vele míg kijött a kerék az is úgy hogy hogy fúrtam a picsába 21mm es vagy 22mm es fúrószáral igaz így ment í picsába a persej is de legalább ki jött a kerék amúgy is villa csere volt szóval ezt pont leszartam lehet hogy kevésbé drasztikus módszer is lehetett volna de ez volt kézenfekvő

Tapasztalat

Aki teheti vegyen marzocchi 66  ot mert abból se az rc3 as se az rcv nem szarik be

tapasztalat még anyi hogy semijen marzós csillapításnak a közelébe sem ér még az rcv is jobb az rc2x és az rc3 ról nem is beszélve

Erre ajánlom

gyárilag semmire max dísznek

ha át van alakítva akkor fr illetve komolyabb mtb hez

Ennyiért vettem
40000
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

35mm becsúszók, 160mm mozgás, könnyen állítható visszaút csillapítás, levegőráfújás. Átütős láb. Nem nehezebb egy DJ-nél.

Hátrány

Olvastam, hogy itt sokan írják, hogy 2-3 hónap alatt tönkre megy az olajpatron. Úgy vettem észre, hogy ezeket a véleményeket csak a 2008-as típusoknál írták. 2009-es véleményeknél ezeket nem írják.

Tapasztalat

Még csak kipróbáltam és szép a mozgása, a merevségével nem lesz gond csak rendszeresen le kell kicsit fújni a becsúszókat és a szimeringeket szilikonspray-vel és nem fog akadozni, bár ezt tekerés közben úgysem érzed és egy idő után úgyis megszűnik az akadozás. Viszont, ha nincs benne levegő és ráülök a bringára, akkor kb 2cm-t beül (ez egy kicsit sok) , de ha fújok bele levegőt, akkor meg nem mozogja ki az útját.

Kíváncsi leszek a későbbiekben a mozgására, de legfőképpen arra leszek kiváncsi, hogy ez a 2009-es modell is úgy jár e, mint a 2008-asok, amik beállnak 2 hónap után.

Ha többet használtam, akkor írok egy átfogó véleményt a villáról.

Erre ajánlom

FR/all montain

8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Írtam, hogy miután kipróbáltam rendesen, írok egy átfogó véleményt erről a villáról, tehát -> előnyök: masszív, esztétikus, átalakítással szebb a mozgása és végig kimozogja, gyorszáras 20mm átütős láb, kívülről tág határok közt állítható visszaút, levegőráfújás, nem nehezebb, mint egy dj (kb 2800-3000gramm attól függ, hogy a levegős patron van benne vagy át van alakítva olajosra.). Ötletes gyorszáras szerszám nélküli átütőtengely, amivel még nem volt gondom és nem is lazult ki.

Hátrány

Vannak akik nem hiszik el, de MINDEN R szériás 2008-2009-es 55 villákban a gyári suntour levegős csillapítás kifingik, és nem a felhasználás jellegétől! jó tanács: ridebike-ba ne vigyétek, mert küldözgetik mindenhova és sehol nem tudnak vele semmit csinálni, mali-hoz ne vigyétek, mert hülyeségeket beszélnek, hogy elvileg nem lehet nyílt olajosra megcsinálni, de legalább hónapokig hozzá sem nyúlnak. Vigyétek a probike-ba 7000ft-ért kapsz egy működő nyílt olajos átalakítást, olajzáró tömítést, belső pucolást és olajat, de ezt házilag is meg lehet csinálni, de ha teheted a túlnyomásos patron kifúrása miatt inkább szervizbe vidd. A mozgása még így sem fog hasonlítani a régi marzo villákhoz, de legalább használható ezzel az átalakítással.

Tapasztalat

Tulajdonképpen az előző véleményemhez képest sok minden nem változott, csak annyi, hogy nekem is beállt a levegős csillapítás és 7cm-nél többet nem akart mozogni és átalakítással simán használható, de ne forogj vele, max ha összehúzod a bal oldali nyomórúd hézagolásával. házilag is lehet nyílt olajossá átalakítani. Kell hozzá egy fúrógép, egy 1.5mm-es fúrófej, PONTOSAN 2dl 7.5 vagy 10w-s olaj (mert ha többet töltesz bele, akkor a felső lyukakon nem fog áramlani az olaj és nem fog mozogni a villa.) egy olajzáró szimering és kész. az árát egyáltalán nem éri meg, max ha egy tizessel olcsóbb lenne, mert bele kell számítani az átalakítás árát, de meglehet benne bízni, használható és nálam még egy repedés sem keletkezett.

Erre ajánlom

Ez egy all montain/freeride villa, ahogy a lábon is látod a feltüntetett matricán. lineárisan mozog, tehát lehet vele lejtőzni is, vagy levegőráfújással ugrálni és keményebb terepeken tekerni. Nem egy 66 minőség, de akinek nincs rá pénze annak ez a villa is meg fog felelni.

Ennyiért vettem
olcsón
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KBalazs avatar
23 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Kezdőként vettem ezt a típust, egyrészt az ára miatt, másrészt azért mert rábeszéltek. De végül is nem bántam meg, mert amire akkor kellett azt tökéletesen elvégezte. És végre egy vadonatúj teleszkópot mondhattam a magaménak, amit azóta sajnos nem sikerült újra megismételnem.
Belépő szintű árhoz, belépő szintű belsőség is jár, a jobb oldalban egy levegő rásegítéses acélrugó dolgozik, itt lényegében csillapítás nem is történik, a tolórúd szerepe a rugó helyén és a villa egyben tartása. A másik oldalban az első számú közellenség a suntour patron kapott helyet, ami viszont amíg új egész jónak mondható. A visszautat jól be lehet vele lőni. A levegőnyomás szabályozással együtt, kb. meg is van az a két dolog amire a riderek 90%-nak bármikor is szüksége lehet. Mozgással lényegében nincs baj, sőt nekem kimondottan tetszett. Végig ki lehet mozgatni igény szerint, viszont nekem a rugó keménysége miatt nem nagyon sikerült. Lehet túl keményre volt fújva. A becsúszókkal szerintem nincs baj, ha nincs ami koptassa őket, elég sokára fakulnak ki.
A régiekhez képest új design-ú láb talán mint ha kevésbé szedné a szimeringekhez a sarat, csak itt most már a hídba is beleül amit elég rossz kimosni. 
Nagyon brutálisan masszív a láb egy 160 mm-es villához képest, viszont emiatt elég sokáig bírja a kiképzést, ide oda koccanást, ütéseket ... sok benne az anyag. Avid Juicy 5 + Avid G2 203-as fékszettel használtam, nem vettem észre hogy csavargatná bármerre, csodálkoznék is rajta ha mégis azt tenné. PM-es a fékfelfogatás, szóval a mai modern fékek mind könnyen feltehetőek rá, és adapterezni is egyszerűbb mint a régi IS-es fékszemeknél.
Alu villanyaka van ami súlyban azért elég jelentős csökkenés.
Többé kevésbé szép design. Bár a hídból eltűnt az M betű amit azóta is sajnálok, de így is viszonylag szépnek mondható.
Rendes autó szelepen keresztül lehet végre fújni bele levegőt, aminek nagyon örültem mert akkor még nem volt süllyesztett szelephez adapterem :D
A szelepsapka egy elég kis részlete a telónak de valamiért az mindig megragadta a tekintetem, nagyon tetszett mindig is, a másik oldalon a műanyag visszaút tekerő viszont elég idétlen.
Szabvány szimeringekkel használható, ez már csak azért is jó, mert alkalmankénti tizen x ezer helyet 3-4 ezerből kijön a csere. Egyszerű szétszedni, ami komolyan megkönnyíti a szerelést. 
Normál karbantartás mellett, ami átlagos használatnál évenkénti legalább 3 olajcsere + tisztítás, szerintem egész sokáig bírja, feltéve ha kihajítja belőle az ember az sr patront és tesz a helyére nyílt olajosat, vagy persze ki is lehet azt fúratni, az is tartós megoldás.
45000 ft környékén volt az ára 2009-10 ben, szóval az ára sem volt rossz.
A legnagyobb előnye az új fajta kábelvezető, a régi fajtához képest ég és föld a különbség ennek a javára.

Hátrány

Az a fajta átütőtengely azóta sem lopta be magát a szívembe amit ennél használtak. Lehet csak konkrétan az enyém volt rossz, de egyszerűen nem tudtam úgy meghúzni a tengelyt, hogy a kerék ne lötyögjön a racsni miatt. Ráadásul maga a 20-as tengely is 20 mm alatt volt bőven. Ekkor vettem kezembe a dolgot és csináltattam bele egy rendes tengelyt, utána nem volt vele probléma.
Az sr patron nekem ugyan amíg nálam volt jól működött, de azóta már kb az összes hasonló villában megadta magát ez a rendszer.
A súlyát sajnos nem mértem le, de emlékszem hogy elég sok volt, a nyílt olajfürdő és a nehéz láb miatt. Lehetett volna még mit faragni belőle.
Elég sok villában kellett azóta már perselyt cserélni, amit furcsállok, hiszen a régi 66-z1-888 stb. villákban még vígan elfutnak a gyáriak közel 10-év után is.
A tenneco a tulajdonjog átvételekor próbált újítani a design-on, ami önmagában szép lenne, ha nem hasonlítanánk hozzá a régiekhez, mert úgy már kicsit hiányérzete támad az embernek. Sajnos nem csak a tulajdonos hanem a gyártás helye is változott ami nem tett jót az általános minőségnek.

Tapasztalat

A z1-et, de inkább a z150-et próbálták meg leváltani ezzel a típussal, előbbi pont az előző évben lett 10 éves. A 32 helyett 35-ös becsúszó és a 160-ra növelt út inkább csak méretben múlta felül mint helyettesítette az említett z-t, mivel így maradt egy űr amit be kellett utána tölteni, méretben főleg de minőségben is sajnos. Mert van ahová már túl nagy egy 55, de egy 4x/dj/all mountain kevés. Következő évre be is hozták az átütős 44-et. Mielőtt belémköt valaki, tudom 2007 után is volt z1, de kifutó termék és oem villa gyanánt csak.
Az egész modellpaletta felépítés és úgy egyáltalán az összes 2008-as újítás teljesen fordítva sült el mint ahogy kellett volna, a többi azóta már történelem.

Erre ajánlom

Enduro/FR/Downhillnek még nem mondható lejtőzgetésre kezdőknek.

Ennyiért vettem
47000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Skullcandy156 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

 Finoman mozog, hidegben is jól csillapít. A árcsafék abszolut nem csavarja meg a villát, visszaút is jó!

-szép kinézet  
-jó ár érték arány
- nekem kimozogja az 160-at 
- csillapítása is jó
- erősek a szimeringek
- beállító csavar meg nem gumi szóval bírja
 

Hátrány

Nem tudok mondani róla rosszat. Hallotam már olyat hogy a visszaútja rossz hát nekem tökéletesen münködik.Meg olyat is hogy nem mozogja ki az útját meg beáll stb és egy bike szervízben elmondták,hogy 100 ból 99 embernek csak azért mert nem teló pumpával fujja. Az enyém tökéletesen viselkedik ;)

Tapasztalat

1 honapja vettem és most is használom 

szeretem jo kis darab, megéri a pénzét 

Neki lehet vágni vele János-hegynek a Mátrának, kezdő vagy profibb bringásoknak is, masszív kis teleszkóp! 

 

Erre ajánlom

DH

Ennyiért vettem
55000
Mért tömeg
2560 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisCsendes avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Szép az 55 R designja,festése,matricázása.Tetszik,főleg a fékhid felső részén az a BOMBER felirat.

-Nagyon finom mozgás hidegben,melegben egyaránt kimozog 155mm-t a 160-ból.Ennél többet nem is kell,mert nem jó ha koppan,igaz én kétszer is lekoppantottam amig eltaláltam hogy mennyi levegő kell bele.

-35mm-es feketére festett alu becsúszók.A használattól nem kopnak,de ha valamihez hozzákoppintod akkor fejön a festék,viszont ha lejött akkor nem pattogzik tovább,hacsak megint valamihez hozzá nem ütődik.

-A visszaút is jól megy (én már nyilt olajosan vettem)

-Én vagyok a második tulaj :D

-Én 2,35-ös gumival használom de simán elférne benne egy 2,7-es is.

-Nem ereszti a levegőt/olajat

-Az én esetemben mielőtt megvettem volna teljesen át lett nézve,olaj,olajszimering és porvédő cserélve.

-A levegőráfújással jól személyre szabható,de...-->

Hátrány

-->megér egy misét mig eltalálod hogy annyi levegő legyen az 55 R -ben hogy a sújod alatt ne koppanjon,mégis finom mozgása legyen és könnyen induljon meg,és ez után még a visszautat is ehhez kell igazitani,mert ha nehezebb vagy akkor ugye több levegő kell bele,de akkor úgy visszalő mintha egy AK47-el lövöldöznék...és ha túl kevés benne a levegő akkor koppan,ahogy már fönt emlitettem...egyszóval rohadtnehéz beállitani és osszehangolni az odautat a visszaúttal.

-Ugyebár a visszaút patron,de én nyiltolajosan vettem,úgyhogy ezzel nem volt gondom,bár szerencsém volt kipróbálni egy olyan modellt amiben nem volt fúrkálva a patron és annak sokkal tágabb határok közt lehetett állitani a visszautat,de ez annyira nem probléma,legalábbis nekem,mert úgyse állitgatom minden 10 percben,egyszer beállitottam és kész.Másrészt viszont ha zárt patronosról beszélünk,akkor ha benyomod és lassan engeded vissza,észreveszed,hogy darabos.Ha valahol lejtőzöl vele,vagyis ha gyorsabban mozog akkor nem darabos,de a ''fúrkáltnál'' ez nem jelenik meg.Egyszóval én a fúrtal jobban meg vagyok elégedve mit egy zárt patronossal,még a szürcsögése is szebb.

-Én úgy vettem,hogy nem az eredeti tengely van benne,hanem egy eszergált acéltengely amit villáskulcsal lehet meghúzni/engedni.Aznap mikor mentem volna a villa után kaptam a telefont hogy letörött az a kis pöcök amivel meg lehet húzni az eredeti tengelyt,ezért egy nappal később mentem utána,hogy addig esztergáljanak egyet,de én még életemben ilyent nem hallottam se nem láttam,hogy az a kis pöcök letörjön,de mindegy,mert ezzel is jól lehet húzni és ez legalább acél,nem alu mint a gyári.

-A becsúszó szép,de ha valamihez hozzákoppintod azonnyomban lejött a fekete festék róla.

-Ha erősebbet fékezek akkor picikét reccsen.Én 203-as tárcsával,Hayes El Camino fékkel használom és azt kell hogy mondjam hogy egy picit csavarja,de szerintem abszolút nem vészes,de nem is arra van hogy mindenhol elsőkeréken áll meg.Ezt inkább kerüld.

-Van az a kis fékkábelrögzitő a bal lábon.Az egy elég érdekes és hasznos megoldás a Marzocchi-tól,én dijazom,de az a rossz benne hogy azt a kis műanyagot 2 aprócska csavr fogja amiknek a fejét nagyon könnyű elnyalni (nekem már sikerült az agyik csavar fejét kinyirnom) és akkor már nagyon cseles lessz azt onnan kiszedni,de egyébként nem rossz dolog.

Tapasztalat

Szerintem elég jó ez a Marzocchi villa,szép is,jól is mozog csak nehéz osszehangolni az odautat,a visszautat és a használóját.És ha persze nincs gondod a patronnal.Azért is kapott a teljesitményre is és az ár/teljesitményre is csak 4 retket mert a patronnal gondok vannak.Egyébként 5 lett volna mindkettő.És ha még találok valamit,hátrányt vagy hozzászólást akkor kiegészitem a véleményt.

Ismerek egy pár embert akinek 2009-es zárt patronos 55R-je van és sokszor mondták nekem,hogy ''Én ezt nem cserélném el a tiédre''.Na,hogy tudja mindenki,én sem cserélném el az enyém zárt patronosra!

Erre ajánlom

Freeride,All Mountain van ráirva a lábára,de egyébre nem is igen van amire használni,esetleg Enduro.4X nem,mert ahhoz kicsit nagy,és ha mondjuk dirtelni szeretnél nem éri meg összehúzni,az hülyeség úgy ahogy van.De tényleg.Nem is utálok jobban semmit Justin Bieber képén és egy rózsaszinre festett biciklin kivul semmit jobban mint egy 160mm-es vagy nagyobb villát összeúzva 100 vagy 120mm-re.Inkább akkor vegyél egy Dirt Jumpert vagy Argyle-t...Egyébként ajánlom kis fullykba és hardtrailek-be.Egy ilyen teló és egy 2007-es vagy az előtti Hardy 1,2,3 vagy 4-es váz vagy mondjuk egy Kona Coiler,vagy UMF Freddy,egyszóval kisebb rugóúttal rendelkező ösztellós váz tökéletes párositas.

Ennyiért vettem
kábé 50-51ezer.
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
Bringában.
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
Hátulról.
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
Az utángyártott tengely.
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mate1998 avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Első sorban az, hogy teljesen más már a 55 R csillapítása mint a régi Marzocchiknak.

Finoman mozog, habár egy kicsit meg kell nyomkodni hosszú állás után, hogy teljes formájában legyen.

Szine nagyon ütős, a becsúszók olyanok mint a Fox Kashimája ( ez azért van mert ezen is van egy "kashima" bevonat, ezáltal 20%-al csökkent a becsúszó súrlódása.

Nem csavarodik, hajlik ez a Marzocchi első teleszkóp ez a Marzocchi első teleszkóp.

A csillapítása NEM TUD ELROMLANI.

Ritkán kell olajat cserélni mert egy zárt rendeszerre hasonlít

Súlya

Hátrány

Nincs, maximum annyi, hogy Magyrarszágon nem kapni. Én is a cseh forgalmazótól rendeltem.

Tapasztalat

Legjobb Am-Enduro-Dh villa, hibátlan mozgással és tönkretehetetlen csillapítással. Nem tud felkoppani, és a súlyodra is levegő ráfújással tudod beállítani.

Erre ajánlom

AM-ENDURO-FR-DH

Ennyiért vettem
150.000
Mért tömeg
2530 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2013 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2013 első teleszkóp
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RuSSeLL avatar
218 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

szépen mozog, szépen néz ki, szét tudod tuningolni, és nem fog eltörni, mert olyan erős (normális keretek között) merev és nagyon széles, ami fokozza az élvezeteket :P

olajcserét 3-4 havonta igényel, nem kopik a becsúszó, 

az utat tisztességsen kimozogja ez a Marzocchi első teleszkóp

 

Hátrány

3 hónapután meghal a ptron még kifúrt állapotban IS!!!

AZ ÚJ PATRON MONDANOPM SEM KELL NEM pár ezres tétel, ezért ez a Marzocchi 55 R legnapgybb hibája

Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2011 első teleszkóp
5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fagyi17 avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Marzocchi
  • Vajpua mozgás
  • Vissza út király bár nálam még nem ment tönkre
  • Hideg nem zavarja
  • Tárcsa nem csavarja
  • Brutál erős
  • Szép a Marzocchi 55 R
     
Hátrány
  • Sokan írták, hogy tönkre megy a patron
  • ha tönkre megy akkor semmit nem mozog
  • Házilag meg kell piszkálni ha azt akarjuk, hogy jó legyen
Tapasztalat

Ha tönkre megy a patron minél előbb csináltassátok meg!
Próbike vállalja 8.000FT-ért azthiszem.

Erre ajánlom

Freeride-All mountain-Enyhe DH

Ennyiért vettem
65.300FT
Mért tömeg
2800 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
Csak koszos
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Benitro avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Tartós, jól mozog az 55 R, van rajta pár álítási lehetőség, szép, elég erős

Hátrány

Gondok a csillapítással, és más nem igen

Tapasztalat

Az 55r egy jó kis teló, megfizethető, és elég sokmindenre lehet használni, itthoni viszonylatban kezdő Dh-ra is, elég szép, fel tudja dobni a bringát, és használtan is el lehet adni.

Erre ajánlom

Dirt, Dh/Fr

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szabess avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

hideg-meleg tokmindengy neki:)

vajpuhan kimozogja az utjat:)

nalam turi a sarat:)

nagyon merev az 55 R

en mar nyiltolajosan vettem es tokeletes

beallito csavarok strapabirok.

levegorafujassal lehet segiteni a kemenysegen

Hátrány

nalam meg semmi hatrany nem volt..:)

Ennyiért vettem
36000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dence avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Vajpuhán mozog.

Van levegőráfújási lehetőség.

Nem kotyog, erős nem törik a Marzocchi 55 R.

Bírja a 203 as tárcsát is.

Hátrány

Hát sajnos hogy meg kell fúrni hogy jó legyen, 1 idő után beáll és akkor  nincs más megoldás.

Az ára ezért szerintem magas mivel házilag belekell nyúlni.

Nyíltolajasnál sok olajcserét igényel.

Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mr Tibcsike avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

ha kicsit bele van piszkálva akkor tuti (meg van fúrva a patron

szépen puhán mozog a Marzocchi 55 R imádom el nem adnám

Hátrány

hát sajna meg kell fúrni hogy olyan legyen amilyent az ember szeretne

Tapasztalat

eddig soha semmi gondom nem volt vele

nekem a gyári fehér limitált szériás van

Erre ajánlom

DH FR

Ennyiért vettem
45000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vargatamas1988 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Olcsó,megbízható,nem kotyogosódik a Marzocchi 55 R,szimering strapa,foglalkozni kell vele és hálás!Átütő tengely modern,és hibátlan!Szárak színe nem kopik!Igazi MArzo!

Hátrány

Patront fúrni nyílt fürdősre!A visszaút csillapítása néha elmászik,kell állítani rajta erdőzés előtt

Erre ajánlom

FR-kis DH

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2011 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kugli96 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finom a mozgása

Nekem nyilt olajos

Olcsó

Strapabíró ez a Marzocchi első teleszkóp

Bármekkora féket kibír

Gyári szimeringel/olajal még nem volt semmi gond

Hátrány

idáig nem volt,mert nem nagy megterhelésnek volt kitéve (1 versenyt látott ez a Marzocchi első teleszkóp)

Tapasztalat

az olajos láb alján a csavarnál szökik az olaj,lehet rá kell húzni,vagy uj tömítés kell,nemsokára olaj lesz benne cserélve,és orvoslom a bajt!

Erre ajánlom

ha a visszautad kivan cserélve másra,akkor DH nyugodtan( csak a gyári SR szégyeníti a marzot)

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2010 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2010 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2010 első teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (49 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

Anodizált alumínium


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

Tárcsafék (PM, max. 203 mm)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van (levegőnyomás állítás)


 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fekete


 
ajánlott felhasználás:
  • Cross Country
  • Trail
  • 4X
  • Enduro

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-15 (41 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi xc 500 hogyan működik?
2 válasz
utolsó: 2015. aug.
Marzocchi 55 R?
3 válasz
utolsó: 2016. okt.
Marzocchi 55 R visszaút kupakot hogy lehet leszedni?
2 válasz
utolsó: 2014. júl.
Marzocchi 55 R vásárlás??
2 válasz
utolsó: 2014. márc.
Marzocchi 55 R kapható tapered, vagy 1,5-ös nyakkal?
3 válasz
utolsó: 2014. feb.
Marzocchi 55 R olajcsere után miért jön lassabban vissza?
28 válasz
utolsó: 2013. aug.
Mit tegyek ha a Marzocchi 55 R-em ereszti a levegőt?
5 válasz
utolsó: 2013. aug.
Marzocchi 55 R-nek hány deci olaj kell ?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 55 R nagyobb súlyhoz jó-e?
8 válasz
utolsó: 2015. jún.
UMF Slope -ba marzo 55r -milyen kormánycsapággyal?
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
UMF Hardy 4 és marzocchi 55r(160mm) bírná a váz?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
Marzocchi 55 R Persely tágulás?
2 válasz
utolsó: 2013. feb.
Marzocchi 55 R-en hogyan lehet keménységet állítani?
12 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi 55 R hogyan tudom visszaalakítani 160 mm-esre?
10 válasz
utolsó: 2012. nov.
Dartmoor Hornet-be bele megy 160mm-es villa, pl. Marzocchi 55R?
6 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-15 (41 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 R termékkel kapcsolatban: