Marzocchi 55 R első teleszkóp

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 77.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Fagyi17 avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Marzocchi
  • Vajpua mozgás
  • Vissza út király bár nálam még nem ment tönkre
  • Hideg nem zavarja
  • Tárcsa nem csavarja
  • Brutál erős
  • Szép a Marzocchi 55 R
     
Hátrány
  • Sokan írták, hogy tönkre megy a patron
  • ha tönkre megy akkor semmit nem mozog
  • Házilag meg kell piszkálni ha azt akarjuk, hogy jó legyen
Tapasztalat

Ha tönkre megy a patron minél előbb csináltassátok meg!
Próbike vállalja 8.000FT-ért azthiszem.

Erre ajánlom

Freeride-All mountain-Enyhe DH

Ennyiért vettem
65.300FT
Mért tömeg
2800 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
Csak koszos
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

Anodizált alumínium


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

Tárcsafék (PM, max. 203 mm)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van (levegőnyomás állítás)


 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fekete


 
ajánlott felhasználás:
  • Cross Country
  • Trail
  • 4X
  • Enduro

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 R termékkel kapcsolatban: