Marzocchi 55 R első teleszkóp

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 77.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




conib avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  •  160 mm nagyon finom mozgás
  •  nekem moccan koppanásig,ha nincs benne levegő
  •  tárcsafék egyáltalán nem csavarja,bár nekem bowdenes van
  •  csavarok eddig hibátlanok
  •  levegőt egyáltalán nem ereszti,jó minőségű szelepet raktak bele
  •  nemrég kezdtem el használni hegyen,mikor már jöttek a jobb idők,tökéletesen teljesít,az utolsó fakérget is kimozogja
  •  viszonylag olcsó
  •  nem utolsósorban gyönyörű és a bicómba pont illik :P
Hátrány
  •  egyedüli hibája szerintem a benne lévő rux csillapítás
Tapasztalat
Nálam is előjött ez a hiba hogy nem akart többet mozogni a teló,14 cmnél.Elvittem a szervízbe kicserélték olajat,és kicserélték a csillapítóeghységet,így sebességérzékeny oda-visszaút csillapítás lett a villámban és úgy mozog,hogy az figyelemreméltó.Mindezt 10 ezer forintért.Karbantartás ennél a villánál kimerül az olajcserében.
Amiért olcsó,ez az ára hogy a nyomórudat meg kell piszkálni,de ha ez megtörtént lesz egy istenkirály dh/fr villád.Én mindenkinek ajánlani tudom csak.A kis tökéletlen 12 évesek,akik pedig ezeket a kommenteket írják először vegyekek durót tanuljanak meg biciklizni aztán irogassanak,ha már tudják használni. Persze akinek van pénze,az feltétlenül Fox 40 rc2-t vegyen.. :)
Erre ajánlom
Magyarországon szerintem minden dh/freeride pályán megállja a helyét
Ennyiért vettem
60 000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

Anodizált alumínium


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

Tárcsafék (PM, max. 203 mm)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van (levegőnyomás állítás)


 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fekete


 
ajánlott felhasználás:
  • Cross Country
  • Trail
  • 4X
  • Enduro

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 R termékkel kapcsolatban: