Marzocchi 55 R első teleszkóp

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 77.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Írtam, hogy miután kipróbáltam rendesen, írok egy átfogó véleményt erről a villáról, tehát -> előnyök: masszív, esztétikus, átalakítással szebb a mozgása és végig kimozogja, gyorszáras 20mm átütős láb, kívülről tág határok közt állítható visszaút, levegőráfújás, nem nehezebb, mint egy dj (kb 2800-3000gramm attól függ, hogy a levegős patron van benne vagy át van alakítva olajosra.). Ötletes gyorszáras szerszám nélküli átütőtengely, amivel még nem volt gondom és nem is lazult ki.

Hátrány

Vannak akik nem hiszik el, de MINDEN R szériás 2008-2009-es 55 villákban a gyári suntour levegős csillapítás kifingik, és nem a felhasználás jellegétől! jó tanács: ridebike-ba ne vigyétek, mert küldözgetik mindenhova és sehol nem tudnak vele semmit csinálni, mali-hoz ne vigyétek, mert hülyeségeket beszélnek, hogy elvileg nem lehet nyílt olajosra megcsinálni, de legalább hónapokig hozzá sem nyúlnak. Vigyétek a probike-ba 7000ft-ért kapsz egy működő nyílt olajos átalakítást, olajzáró tömítést, belső pucolást és olajat, de ezt házilag is meg lehet csinálni, de ha teheted a túlnyomásos patron kifúrása miatt inkább szervizbe vidd. A mozgása még így sem fog hasonlítani a régi marzo villákhoz, de legalább használható ezzel az átalakítással.

Tapasztalat

Tulajdonképpen az előző véleményemhez képest sok minden nem változott, csak annyi, hogy nekem is beállt a levegős csillapítás és 7cm-nél többet nem akart mozogni és átalakítással simán használható, de ne forogj vele, max ha összehúzod a bal oldali nyomórúd hézagolásával. házilag is lehet nyílt olajossá átalakítani. Kell hozzá egy fúrógép, egy 1.5mm-es fúrófej, PONTOSAN 2dl 7.5 vagy 10w-s olaj (mert ha többet töltesz bele, akkor a felső lyukakon nem fog áramlani az olaj és nem fog mozogni a villa.) egy olajzáró szimering és kész. az árát egyáltalán nem éri meg, max ha egy tizessel olcsóbb lenne, mert bele kell számítani az átalakítás árát, de meglehet benne bízni, használható és nálam még egy repedés sem keletkezett.

Erre ajánlom

Ez egy all montain/freeride villa, ahogy a lábon is látod a feltüntetett matricán. lineárisan mozog, tehát lehet vele lejtőzni is, vagy levegőráfújással ugrálni és keményebb terepeken tekerni. Nem egy 66 minőség, de akinek nincs rá pénze annak ez a villa is meg fog felelni.

Ennyiért vettem
olcsón
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

Anodizált alumínium


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

Tárcsafék (PM, max. 203 mm)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van (levegőnyomás állítás)


 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fekete


 
ajánlott felhasználás:
  • Cross Country
  • Trail
  • 4X
  • Enduro

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-15 (41 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi xc 500 hogyan működik?
2 válasz
utolsó: 2015. aug.
Marzocchi 55 R?
3 válasz
utolsó: 2016. okt.
Marzocchi 55 R visszaút kupakot hogy lehet leszedni?
2 válasz
utolsó: 2014. júl.
Marzocchi 55 R vásárlás??
2 válasz
utolsó: 2014. márc.
Marzocchi 55 R kapható tapered, vagy 1,5-ös nyakkal?
3 válasz
utolsó: 2014. feb.
Marzocchi 55 R olajcsere után miért jön lassabban vissza?
28 válasz
utolsó: 2013. aug.
Mit tegyek ha a Marzocchi 55 R-em ereszti a levegőt?
5 válasz
utolsó: 2013. aug.
Marzocchi 55 R-nek hány deci olaj kell ?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 55 R nagyobb súlyhoz jó-e?
8 válasz
utolsó: 2015. jún.
UMF Slope -ba marzo 55r -milyen kormánycsapággyal?
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
UMF Hardy 4 és marzocchi 55r(160mm) bírná a váz?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
Marzocchi 55 R Persely tágulás?
2 válasz
utolsó: 2013. feb.
Marzocchi 55 R-en hogyan lehet keménységet állítani?
12 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi 55 R hogyan tudom visszaalakítani 160 mm-esre?
10 válasz
utolsó: 2012. nov.
Dartmoor Hornet-be bele megy 160mm-es villa, pl. Marzocchi 55R?
6 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-15 (41 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 R termékkel kapcsolatban: