Mozgása valóban finom, csillapítás teszi a dolgát, mind a visszaút, mind a kompresszió.
Az útját koppanásig végig mozogja, ami eleve szabályozható a kompresszióval és a levegőnyomással.
Levegőt nem ereszt, holott sokan panaszkodnak rá. Enyémen eddig még nem tapasztaltam
Marzocchi-hoz képest átlag karbantartást igényel évente egyszer elég szét szedni.
Előny, hogy külsőleg állítható a becsúszó útja 140-180mm-ig
Nagyon fontos, hogy tényleg könnyű a villa.
Az ATA szelep képes megszívni magát olajjal. Egyszerűen a nyílt olajfürdő miatt a lábból belekerül az ATA szelepbe az olaj, ami meggátolja a szelepet abban, hogy végig kimozogja az útját, ráadásul ki sem lehet tekerni teljesen 180mm-ig a becsúszót. Ilyenkor szét kell szedni magát a szelepet, kiönteni belőle az olajat és utána megint szépen teszi a dolgát. Sajnos gyári hiba, nyilván nem véletlenül nem került több ATA verzió a tervezőasztalra.
A szelepet leszámítva egy korrekt villa, főleg hogy RC3 rendszert kapunk egy könnyű levegős villába csomagolva, viszonylag olcsó áron.
Elsősorban fr/dh, de enduro felhasználásra is tökéletes a becsúszók útjának állítása és a könnyű súlya miatt.