Finom a mozgása. Nem volt probléma vele .. eddig :) Jó a lockout! Hasznos emelkedőknél. Olasz!
Az én súlyom alatt nem annyira mozogja ki az útját ez a Marzocchi első teleszkóp. Nem lehet puhitani rajta.
Finom a mozgása. Nem volt probléma vele .. eddig :) Jó a lockout! Hasznos emelkedőknél. Olasz!
Az én súlyom alatt nem annyira mozogja ki az útját ez a Marzocchi első teleszkóp. Nem lehet puhitani rajta.
Egy hihetetlenül jó teló én egy 2003-as modelt vettem használtan és azt mondták, hogy ez még simán kihúz 3 évet és még utánna is megveszik tőlem jó áron, erre én magamban azt hittem, hogy hülyeség meg minden, de nem az életem egyik legjobb telója nincs olyan szar hely ahol ne lehetne vele közlekedni, mindent kibír! Nekem egy 180 as Shimano XT tárcsám van, de meg sem érzi, merev mit egy oszlop ! Csak ajánlani tudom ! Illetve amit én imádok rajta azok a becsúszó szárak álom szépek és a 32mm -er el még vaskosnak is mondható :D
Most pár hete kicsi ereszt a szimering, de ez egy 8 éves telónak szerintem teljesen megbocsáltható dolog ami DH-s oknak gond lehet az az, hogy sáros 2.5-ös gumi nehezen fér el benne, de nem gáz annyira !
Mindenre kivéve őrölt szakadék ugratásokon kívül! Én Mecseki illetve városi őrültködésre használom és hibátlan !
Mozgása szép (kicsit progresszív), telóutat végig kimozogja, merev eléggé, tárcsafék nem csavarja (203mm), nem ereszti a levegőt, minőségi csavarok vannak rajta/benne, nem kotyog még mindig.
Marzocchi: MADE IN ITALY!!!
Marzóó!
a mozgása remek, a visszaut is jó. kb fél éve használom, és nemvolt vele komolyabb gondom. fék nem csavarja (203). nekem engedte a levegöt, mert az a gumigyűrü el volt lapulva, de kicseréltem, azóta nem engedi :D az utját kimozogja szépen.
Tárcsafék igen csak csavargatja!
Szépen mozog,könnyen állítható és természetesen "vagány" a kinézete! Az alu villavállban a befogásnál a becsúszó szárak ropognak!!! Más "gagyibb" telók nem csinálják ezt! Szerintem kicsit kiábrándító! Nem a leg merevebb teló,de talán a jó mozgása kompenzálja!? Lehet vele durvulni és mindent elnyel ha esetleg bénázol. Szolid tekerésre is alkalmas.
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.