Marzocchi Bomber Z1 DropOff első teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 155.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

Molylepke avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Finom a mozgása. Nem volt probléma vele .. eddig :) Jó a lockout! Hasznos emelkedőknél. Olasz!

Hátrány

Az én súlyom alatt nem annyira mozogja ki az útját ez a Marzocchi első teleszkóp. Nem lehet puhitani rajta.

Erre ajánlom
Downhill, Freeride, Nyomkodni.
Ennyiért vettem
Bicikliben volt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fgd2005 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Egy hihetetlenül jó teló én egy 2003-as modelt vettem használtan és azt mondták, hogy ez még simán kihúz 3 évet és még utánna is megveszik tőlem jó áron, erre én magamban azt hittem, hogy hülyeség meg minden, de nem az életem egyik legjobb telója nincs olyan szar hely ahol ne lehetne vele közlekedni, mindent kibír! Nekem egy 180 as Shimano XT tárcsám van, de meg sem érzi, merev mit egy oszlop ! Csak ajánlani tudom ! Illetve amit én imádok rajta azok a becsúszó szárak álom szépek és a 32mm -er el még vaskosnak is mondható :D

Hátrány

Most pár hete kicsi ereszt a szimering, de ez egy 8 éves telónak szerintem teljesen megbocsáltható dolog ami DH-s oknak gond lehet az az, hogy sáros 2.5-ös gumi nehezen fér el benne, de nem gáz annyira !

Erre ajánlom

Mindenre kivéve őrölt szakadék ugratásokon kívül! Én Mecseki illetve városi őrültködésre használom és hibátlan !  

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Marzocchi Bomber Z1 DropOff  2003 első teleszkóp
Egy hava menet után is hibátlanul működi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Mozgása szép (kicsit progresszív), telóutat végig kimozogja, merev eléggé, tárcsafék nem csavarja (203mm), nem ereszti a levegőt, minőségi csavarok vannak rajta/benne, nem kotyog még mindig.

Marzocchi: MADE IN ITALY!!! 

Hátrány
Sár nem az esete és némi karbantartást igényel, 26x2,25-ös guminál nagyobb gumit nem szivesen ajánlok, hideg egy nagyon picit lassabbá teszi a villát.
Tapasztalat
Véleményem szerint ez mindenidők legjobb "mindenes" villája. Szép, erős, 130 mm-es út, bőven elég ide Magyarországra. Jobb mint egy Dirt Jam vagy Dirt Jumper villa, sokkal. A DH-t is jól bírja 120mm-ig simán mozog, azaz uccsó 1cm azért kemény már neki -> az olaj miatt
Erre ajánlom
- XC, CC - Dirt - 4x - All Mountain/Enduro
Ennyiért vettem
29.000Ft
Csatolt képek
Marzocchi Bomber Z1 DropOff  2004 első teleszkóp
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Giustoka avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Marzóó!
a mozgása remek, a visszaut is jó. kb fél éve használom, és nemvolt vele komolyabb gondom. fék nem csavarja (203). nekem engedte a levegöt, mert az a gumigyűrü el volt lapulva, de kicseréltem, azóta nem engedi :D az utját kimozogja szépen.

Hátrány
nincsen neki szerintem.
Erre ajánlom
minden. kivéve szakadékurgás meg társai
Ennyiért vettem
45000 használtan
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
k*va gyönyörüen mozog mint ahogy egy olasz marzocchinak kell is.ha 130ra van állitva kimozog belőle 125mmert.juicy fék tutira nemcsavarja merev mint egy oszlop nem hajlik össze visssza.2003as de egy mmert nem kotyog az egész ugy ahogy van fasza.(sokkal jobb mint az ujjabb tajvani drop offok)
Hátrány
SEMMI.  ha nagyon bele akarok kötni az hogy a visszaut csillet kézzel nemnagyon lehet állitani. De minek is állitgatni?! egyszer beállitod és az úgy marad faszán.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pittuka avatar
pittuka
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyan erős, jol mozog, jol néz ki, képtelendség lekoppantani, én a 100mm-es használom de az is oly mértékben csillapít:D, hogy ha elrontok 1 ugrást dirten és mongyuk síkra bazinagy csőröst zúzok akkor meg se érzem. ha a 100 as így csillapít, akkor milyen lehet a 150 es? biztos jó...de ez is nagyon jó!!
Hátrány
azt hallottam hogy reped a váll de azt mondják hogy az nem gond, mert nem törik el. nekem még nem reped
Tapasztalat
azt nem értem, hogy aki agyon dicséri az minek ad rá 4 répaát????!!!
Erre ajánlom
dirt, dh, freeride
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

feri aki.... avatar
feri aki....
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jó hangja van a bablevesnek benne. jol mozog erős meg minden
Tapasztalat
ez a teló nagyon jó, semmi nem pusztittya el, még én sem
Erre ajánlom
ATOM durvulásokra, falnak csapódásokra, lépcsődéhára, dirten nagy csőrösökre...
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ízi(free)rájder avatar
ízi(free)rájder
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
lágy mozgás,130mm,nem lehet lekoppantani,erős váll,nem kotyog,
Hátrány
levegös,egy idö után a vállon apró hajszál repedések jelenek meg,de azt monták pesten hogy semmi baja mint ujj korába
Tapasztalat
kurvára megéri
Erre ajánlom
freeride,dirt,street,light DH
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

j.akos avatar
j.akos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép, könnyű karban tartani, nagyon szép mozgása van, nagyon merev, és a nagytárcsa se csavarja. Csak tf!
Hátrány
2.5-nél nagyobb gumit nem igazán érdemes belerakni, de hátrányát nem találtam.
Tapasztalat
Nagyon jó teló, nem bánod meg ha megveszed! A többi fent!
Erre ajánlom
DH, freeride -ra nyugodtan, mert birja, de én Dirtezek vele, és simán birja.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jani avatar
Jani
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Vajpuha mozgás, kimozogja a 130mm-t, hidegben sem változik igazán a csillapítás, még nem kotyog, nem folyik pedig nem volt még cserélve benne semmi az olajon kívül és jó ZŐŐŐD a színe!
Hátrány
Nem könnyű, nincs csillapítás állítója.
Tapasztalat
Istenkirály teló. Ennyi.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki nem háztetőről ugrál.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szexárdi kerós avatar
Szexárdi kerós
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Hátrány

Tárcsafék igen csak csavargatja!

Tapasztalat

Szépen mozog,könnyen állítható és természetesen "vagány" a kinézete! Az alu villavállban a befogásnál a becsúszó szárak ropognak!!! Más "gagyibb" telók nem csinálják ezt! Szerintem kicsit kiábrándító! Nem a leg merevebb teló,de talán a jó mozgása kompenzálja!? Lehet vele durvulni és mindent elnyel ha esetleg bénázol. Szolid tekerésre is alkalmas.

6 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

[rob] avatar
[rob]
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép. :) Na de komolyra: én a Bolt-on tengelyes változatot használom, ami megfelelően merevvé teszi tárcsafékhez is. Elöl a 185-ös Formula tárcsa sem hatja meg. Jól mozog, finoman és érzékenyen, karbantartást szinte nem igényel. 2.7"-ig megy bele a gumi.
Hátrány
A visszaut állitócsavarja idétlen helyen van a villa alján a tengely mögött, és nehéz tekerni, nincs kéz, ami odafér. Az olaj leoldotta a rugóról a festéket, amivel az erősséget jelölik, most cserélem az olajat. Nem olcsó villa.
Tapasztalat
Kellemes kis villa. Azt mondják, a 2001-2002-es Marzok törnek. Még nem volt hozzá szerencsém. Megfelelően merevnek találom, jól csillapit, viszonylag tág határok között állitható a csillapitás. Könnyű hozzá olajat szerezni, a gyárit szinte nem is érdemes megvenni. Használat után meg kell kicsit takaritani a becsúszót, és szilikonsprét adni a porlehuzónak, jót tesz az élettartamnak.
Erre ajánlom
13 centi út meghatározza a felhasználást: szoftos freeride, ugrálás, dirt, város.
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Bomber Z1 DropOff termékkel kapcsolatban: