Marzocchi 66 RC2X első teleszkóp

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 160.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

sompi777 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

ugyan azt tudom róla mondani mint a 888 rc2x-ről, iszonyat jó!! 

egy szimplavállas 888 az biztos :D

ez se kényes villa, nyílt olaj fürdős

ez még Szibériában is kimozogja finoman a 180-as utat az biztos

Hátrány

súly, de ha ilyen villát veszel az lesz a legutolsó dolog ami érdekel

Tapasztalat

Marzocchi, legjobb freeride villa ever. van fent egy a piacon vegyed megfele

Erre ajánlom

DH, FR. igazából mindegy, kifogja bírni :D

Ennyiért vettem
90000 de megérte
Csatolt képek
Marzocchi 66 RC2X első teleszkóp
Szerinted hasznos?

marzo avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyonszépen mozog még hidegben is a 66 RC2X

agyonállitható

utját ki használja , fel lehet keményiteni az utolsó pár mm/cm-t a koppanás ellen hála a komressziónak

merev , szép, erős, Made in italy

Hátrány

hát szerintem egyáltalán nem lenne ha a levegő ráfújás ne lenne bonyolult, amihez átalakitó szükséges , de külön lehet kapni.

Tapasztalat

nagyon pacek villa ez a Marzocchi teleszkóp , megéri az árát

Erre ajánlom

dh/freeride/slope

Ennyiért vettem
cseréltem
Szerinted hasznos?

Narcolepsy avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-vajpuha mozgás
-marzocchi
-203-as tárcsa se tudja csavarni
-a 66 rc2x megfelelő beállitásokkal tökéletesen kihasználja a teljes rugóútját
-X tekerentyű , az utolsó mm-ket fellehet keményiteni koppanás ellen
-levegőráfujás
-visszaut állitás
-gyakorlatilag szarrá állithatod , tökéletesen személyre szabható
 

Hátrány

-egyszerűen nincs

Tapasztalat

kb 4 hónapja van meg a villa , 1x sikerult felkoppantani de az a saját hulyeségem miatt volt mert mellé ugrottam az érkezőnek.. ha ezt előre tudom és még kb 2-őt tekerek a X-tekerentyűn akkor tutira nem koppan fel !!!!!
nagyon jó villa csak ajánlani tudom , semmi problémám nincs vele

nos ez a széria 150mm vagy 170mm rugóuttal jött ki , nekem a 150mm es van meg
(lásd: http://www.marzocchi.com/template/detailProdotti.asp?LN=UK&idC=1737&IdFolder=113&idMY=28182&IdOggetto=28046# )  !- 150mm or 170mm Travel!

Erre ajánlom

eggyételmű Extreme Freeride/Downhill

Ennyiért vettem
90000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Hihetetlen finom mozgás, 

180mm rugóút, amit megfelelő beállítások mellett teljesen kihasznál a Marzocchi 66 RC2X,

állítható visszaút csillapítás, kompresszió, levegőráfújásos előfeszítés állítás,

a 20mm-es csőtengelynek és a 35 mm-es becsúszóknak hála igencsak merev még a közel 100 kg-os tömegemhez képest is.

5 éves kora ellenére a gyári szimmering tökéletesen teszi a dolgát, a becsúszó felületkezelése tökéletes,

karbantartása a régi marzókhoz hűen kimerül az időnkénti olajcserében,

az állítócsavarok szépek és tartósak 

 

 

Hátrány

Mivel ez egy DH/FR villa a súlyát nem sorolhatom hátrányként.

A levegőráfújást csak egy speciális átalakítóval lehet elvégezni, ezért ha ez elveszik vagy használt villaként véve nem adják hozzá problémás lehet a művelet. Egyébként nem bonyolult szerkezet elvileg be lehet szerezni külön is, de egy jó esztergályos simán el is tudja készíteni.

Egyedül a borsos ára, az ami megfontolás tárgyává teheti a Marzocchi 66 RC2X villa megvételét.

Tapasztalat

Bár még csak rövid ideje van nálam az eddigi tapasztalataim igencsak pozitívak.

A nagy rugóutas szimplavállas villák közül az egyik legjobb amit kapni lehet. 

Erre ajánlom

Downhill/ Freeride minden mennyiségben.

Ennyiért vettem
70000
Csatolt képek
Marzocchi 66 RC2X  2007 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cafat avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

hát a mozgása nagyon jó. rengeteg beállítási lehetőség amik tág határok között állíthatóak. az állítócsavarok minőségiek és szépek. az útját kimozogja és lehettetlen lekoppqantani mivel van az "x" tekerentyű amivel az utolsó pár cm fel tudod keményíteni hogy pl nagyobb letöréseknél ne koppanjon. a hidegben is jól viselkedik picit lomhább de ez azért van mert pici sűrű olajjal használom és a hidegben az besűrűsödik tehát a hidegre való érzékenység olajfüggő.

Hátrány

hát esetleg az hogy kicsit bonyolult a levegőráfújás. mást nemtaláltam mivel még csak 5 napja van meg a villa és hegyen még nemvolt.

Tapasztalat

szerintem jó választás a mozgása nagyon jó és aránylag olcsón hozzá lehet jutni.  jah és made in italy + nagyon szép.

Erre ajánlom

csakis dh,fr

Ennyiért vettem
110000
14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 66 RC2X-t hol szervizelnek Budapesten?
5 válasz
utolsó: 2013. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RC2X termékkel kapcsolatban: