Marzocchi Bomber Z1 DropOff első teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 155.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




[rob] avatar
[rob]
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép. :) Na de komolyra: én a Bolt-on tengelyes változatot használom, ami megfelelően merevvé teszi tárcsafékhez is. Elöl a 185-ös Formula tárcsa sem hatja meg. Jól mozog, finoman és érzékenyen, karbantartást szinte nem igényel. 2.7"-ig megy bele a gumi.
Hátrány
A visszaut állitócsavarja idétlen helyen van a villa alján a tengely mögött, és nehéz tekerni, nincs kéz, ami odafér. Az olaj leoldotta a rugóról a festéket, amivel az erősséget jelölik, most cserélem az olajat. Nem olcsó villa.
Tapasztalat
Kellemes kis villa. Azt mondják, a 2001-2002-es Marzok törnek. Még nem volt hozzá szerencsém. Megfelelően merevnek találom, jól csillapit, viszonylag tág határok között állitható a csillapitás. Könnyű hozzá olajat szerezni, a gyárit szinte nem is érdemes megvenni. Használat után meg kell kicsit takaritani a becsúszót, és szilikonsprét adni a porlehuzónak, jót tesz az élettartamnak.
Erre ajánlom
13 centi út meghatározza a felhasználást: szoftos freeride, ugrálás, dirt, város.
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Bomber Z1 DropOff termékkel kapcsolatban: