a teló 100 mm és 95 mm-rt szépen mozog
nem kotyog
nagyon strapabíró
erős csavarok és menetek
160-as trácsafék nem csavarja
kicsit nehéz de belefér
nem átütő tengelyes
vékony a fékhíd
higedben nem mozog csak 40 mm-rt
dirt
a teló 100 mm és 95 mm-rt szépen mozog
nem kotyog
nagyon strapabíró
erős csavarok és menetek
160-as trácsafék nem csavarja
kicsit nehéz de belefér
nem átütő tengelyes
vékony a fékhíd
higedben nem mozog csak 40 mm-rt
dirt
-Nagyon finom mozgása van.
-Telóutat végig kimozgja.
-Tökéletes tömítés sár por megse kottyan neki évek múltán se.
-levegőt 2 hónap után kell fújni jó esetben olajcserére évente szorul ,ha azt akarjuk ,hogy velünk öregedjen meg.
-Minden csúcs kategóriás eredeti marzo olasz minőség...
Ha túl sok levegőt fújsz bele akor eldurrran a szelep és a patron is eldurranhat.
tárcsaféket nem ajánlanék sima teleszkópra. Kivéve , finom használat vagy kis súly vagy kis tárcsa mellett.
De nagy fékezésekhez kell az átütőtengelyes ,mert különben csavarodik a villa.
Én telómból kiszedte az előző tulaj a rugót és ezért teljesen gajra ment. Mindenképpen legyen rugó az egyik oldalt vagy kérdezz rá tapasztalt sokat látott emberektől ,hogy hogyan alakítsd át a telód ,ha mindenképpen akarod.
Dirt/Street
nekem a bicajba volt. nem kotyog. nekem 80mm-re van állitva és teljesen kimozogja.hallotam h reped vagy ilyesmi nálam még nem és remélem hogy igy is marad
én még nem találtam remélem nem is lesz
dirt dirt dirt dirt és dirt
Kezdjük ott, hogy ami nekem van, abban jóval előttem valaki becsúszókat cserélt. A többi alkatrész viszont maradt a gyári. Többek közt a rugók is. Emiatt a rugóút első néhány centiméterén van némi "holtjáték", ami furcsa, de megszokható. Ez efféle nüanszoktól eltekintve egy rendesen megépített villa, nem ereszti az olajat, nem kotyog, nagyon egyben van és nem egy agyonbonyolított darab, szerelni nem egy nagy cucc, olajcserét otthon is simán lezavarod, csak tudd, hogy mit/mennyit kell beletölteni.
A rugó "holtjátéka", és a szelepek is sz*rok, de semmi olyan, amit ne az utólagos "beavatkozások" okoztak volna. Érdekes, hogy az enyémen mindkét oldalom van szelep. Mivel a 2007-es évjáraton gyárilag csak jobb oldalon kellene lennie, ezért ez is valami utólagos varázslat lehet.
hidegben kicsit keményedik 5éves és nem kotyog és semmi baja:)fék sose volt rajta mongyuk
nem igényel sok karbantartást!nagyon megéri az árát
ereszti a levegőt!de 5éves használat után csak enyi a hibája:)
nagyon jó kis teló:)
dirt
Egész finom a mozgása, de ez lehet csalóka, mert kemény rugó van benne, szóval lehet csak átlagos.
Merev.
Szép fehér :D .
Nehéz, 2,6 kg.
Gyenge visszaút-csillapítás.
Kevés állíthatóság.
Suntour belső.
Szerintem nem éri meg külön megvenni. Volt régebben egy Torám, szerintem az jobb teló, csak nem bírja a strapát annyira.
dirt/street
nagyon jól mozog
nem folyik az olaj
jol néz ki
az ára bár én egy 20assal olcsobban vettem egy akcio miatt
nem csavarodik 203as tárcsával
és marzó :D
olyan nehéz mint egy DH villa
a 203as tárcsa alig fér el a villaszár mellett..
csak 100as
dirt 4x
Szerintem nagyon jó a teleszkóp. ha kiveszed a rúgóbakot, akkor mégjobb a rúgózása. Lehetne egy kicsit olcsóbb is, de megéri!
Dirt, street, enyhe dh és freeride
-Vaj puha mozgás kivéve hidegben..
-Igénytelen.
-Nem kotyog.
-Tárcsafék nem csavarja mert nincs is , de ha lenne se.
-Jó minőségű csavarok
-Suntour belső.
több nincs
Nekem nagyon bevált ez a teleszkóp.Aki tudja vegye meg.
Dirt,street, enyhe DH
Dirt villához képest jó a mozgása, kimozogja végig az útját, sarat komálja , tárcsafék nem csavarja persze mértékeken belül , karban tartásnak elég lecsapatni vízzel ,
nehéz , drága , nagyon csúnya , arra való amit én soha nem fogok csinálni , csak villogásra jó másra nem igazán a DJ2 DJ1 már az jó.
boltbajárni ,villogni
- könnyű szét szedni összerakni
- viszonylag olcsó
- nincs karbantartás igénye
- egy kicsit kemény szerintem
- csak rugó előfeszitő csavart lehet rajta tekergetni, de nem sok változik tőle
- ennek az évjáratnak még a keskeny hida van, ezért eltud repedni
dirt / street
Nos igazából még ha nem is eredeti olasz, de akkoris Marzocchi.
Elég szép dizájn és matrica.
Elég finoman, sőt szinte vajpuhán mozog, legalábbis 40mm-ig (55kg mellett).
Árához képest nagyon jó kis teló.
Dirtre tökéletes, bár én streetre is használom főleg így télen, de a súlya miatt inkább dirt-re ajánlanám.
Nem túl igényes teló, tehát bírja a sarat, vizet, port, de használat után azért nem árt letisztítani.
Elég masszív, nem kotyog, zörög, lötyög és nem ad ki egyéb hangokat.
Én 2.25-ös gumit használok, és még rengeteg hely van a láb és a kerék között, szval elég vastag gumi is elfér még.
Nem koppan visszafelé, annak ellenére sem, hogy nincs visszaútcsili.
Hát azok a hibái mint általában a telók nagyrészének.
Hidegben kicsit belassul a mozgása, tehát amíg melegben (kb 20°c) kimozog 50millit addig hidegben (kb 0°c) csak 20at mozog.
Sajnos nincs nincs benne visszaútcsillapítás, és levegőráfújás se, mint ahogy a régiekben.
Elég nehéz teló, közel 3 kiló.
Suntour belső..
Nem tudom miért, nekem az 55 kilóm alatt kb 40mm-ig szó szerint vajpuhán mozog, de attól többet nehezen elég nehézkesen. bár egyszer egy csőrös ugrásnál sikerült majdnem tövig bemozgatni. Teszek fel róla egy képet, amin látni.
Dirtre leginkább, a súlya miatt, de egyébként streetre is tökéletesen megfelel. Én eddig streeten meg parkba használtam, és teljesen meg vagyok vele elégedve.
nagyon szépen néz ki
iszonyatosan masszív
nagy karbantartást nem igényel szóval elég igénytelen
elviekben 100 mm
van súlya rendesen
kicsit lassan mozog
hidegbe,csukott szemmel, megnem modnanám hogy ezt használom vagy egy merev villát
aki lusta és nemszereti minden héten szétkapni a telóját annak ajánlanám
dirt,free ride,paraszt DH,
elég kemény a teleszkóp . de szerintem lehet bele puhább rugót venni .
kb 80mm-t mozog a 100-ból
sárnap van bőven férőhely
nemtudom hogy csavarja-e a fék a villát mert nincs fékem
nem kotyog
nem ereszti a levegőt mivel nem levegős :d xD
baloldalról lejött a szimeringről a rugó :/
nehéz ....
nemrossz teleszkóp :D nem hiperaktív de faszás
dj
-nem sok állítási lehetőség van rajta, de ennyi pénzért ne is várja el az ember
Eddig tökéletesen teljesít, semmi hibát nem vettem észre.
Mivel alapból ez egy dirt teleszkóp így arra.
fekete
dirt jump
maximális rotor méret: 203 mm
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Mz dj3 műanyag kupakját hogy kell kivenni ha már le van sarkalva?? |
1 válasz
utolsó: 2011. márc.
|
Elcseréljem a Suntour Duromat 07es Marzocchi DJ 3-ra? |
6 válasz
utolsó: 2011. feb.
|
Melyik jobb? Suntour Duro vagy Marzocchi Dirt Jumper 3? |
80 válasz
utolsó: 2011. feb.
|