- Finom mozgás
- Szép matrica
- Nem sokat kell vele törölni
- Egyszerű
- Patronos :S
- Kicsit nehéz.
- Kevés állítási lehetőség
Én nagyon meg vagyok vele elégedve.Nincs rá panaszom.Ajánlom mindenkinek. Még mindig használom!
Street,Dirt
Én nagyon meg vagyok vele elégedve.Nincs rá panaszom.Ajánlom mindenkinek. Még mindig használom!
Street,Dirt
az árához képest egy nagyon jó teleszkópot kapunk, levegőráfújással állítható, rendkívül strapabíró-hiába nem átütőtengelyes, stramm, nem csavarodik még a legerősebb fékektől sem.
évi karbantartást igényel a Marzocchi Dirt Jumper 3, így 4év használat után egy kicsit zajos a mozgása, nincs rá magyarázat, tökéletesen működik tehát kifejezetten nm zavaró
nehéz
dirt/street/park, de bírja a freerideot is
- Nekem nagyon tetszett 2hónapig használtam parkban/dirtön alattam nagyon finoman mozgott
-Végig kimozogja a rúgó utat és a csillapításai tökéletes
-Tömítése nagyon rendben van a teló kb. igénytelen egyszer kétszer letörlöd aztán heló
- Egy hátránya volt számomra hogy nem lehet könnyen állítani
Dirt!
Melegben elég szépen mozog. Szimmeringek elég jók. Tárcsafék nem csavarja. (bb7 160.) Évente elég átzsírozni.
Semmi állíthatóság. Télen merevvilla. Baromi nehéz, pedig semmi nincs benne.
Használtan inkább. Újonnan drága és nem éri meg. Gyakorlatilag egy nehéz és erős Launch.
Kezdő dirt, street.
-Nos, nekem a 130mm-es verziója van a rúgós + levegő ráfújásos és az olaj csillapításos tipus, eddig nagyon bejött, 2004-es.
-Terepen ha megyek vele a szimering rendesen takarítja a becsúszóról a koszt.
-Nem ereszti a levegőt
-Könnyű a szervizelése
-Dirt,Street,Freeride tökéletes használat
-Szimeringnél amikor takarítod, vastagon bekell ott kenni zsírral hogy mindig legyen kenése a becsúszóknak.
Eddig komolyan semmi nincs.
Dirt,Street,Freeride
Jól mozog a Marzocchi Dirt Jumper 3
levegős
100mm
kapni átütősbe és simába is
váll repedhet
nehéz
Nekem nagyon sok ideig merev villám volt.. és most váltottam át kb 1 hónapja.. Nekem nagyon bejön jól mozog és minden fasza...
minden
JÓ mozgás melegben(100-ból 95mm-t kimozog), és 10-15 fok környékén, sépen kimozogja az utat. Van bőven hely a sárnak, a szimering szerintem hibátlan. 160mm tárcsa nekem nem csavarta a villát. Nem rég van meg, még nem kotyog, és nem is kopott a becsúszó. Jól néz ki, és marzocchi :)
Nem nagyon tapasztaltam, talán csak annyi, hogy a hideg eléggé hat rá(100-ból 30,40mm-t mozog ki), és elég nehéz, de ez nekem nem probléma :)
Dirt, street, park
Nagyon finom a mozgása, de ez beállítástól függ
A 80mm-ből kb 70mm-t kimozog nagyobb behatásnál
Sárban nem nagyon megyek vele de a port szépen lehúzza a szimering, nem enged át semmi olajat
60 kg vagyok Tektro Auriga Comp fék van rajta nagy sebességnél hirtelen nagy fékezésnél kb 0.5-1cm csavarodik( nagyon nehéz ilyet fékezni mert az orra bukás határán vagyok ilyenkor)
Nem kotyog
Nem nagyon kell foglalkozni vele csak a sarat kell leszedni a szárról és néha nem árt letörölni a port róla de ez inkább esztétika
A baállító csavar jó minőségű, erős
Nagyon szép:D
Hülyén van megoldva a beállítás
Nagyon jó teleszkóp a Dirt Jumper 3. Nehéz beállítani mert egy kis csavart kell tekergetni imbusz kulccsal ami nem túl praktikus ha menet közben kell állítani.
Dirt, street, park
-szép
-használtan olcsó
-viszonylag erős
-megfelelő mozgás
-újonan drága
-nehéz
Nekem nagyon bejött a 2009-es szériájú DJ3 annak ellenére,hogy sokan szidják.Problémám nem volt vele sok.Mozgása megfelelő arra amire kitalálták.Ami nem tetszett,hogy a gyorszárat sokat kellet húzgálni dirt-ön mert felllazult.Én személy szerint DH-ztam is vele és ott sem mondott csődöt.160-as tárcsa nem csavarja nagyobbal nem használtam.Arról,hogy télen,hogyan viselkedik nem tudok véleményt mondani mert csak egy fél nyarat volt nállam.Szerintem kiválló választás kezdő bringásoknak ajánlom!
Csak is dirt!Parkban és streeten nem tudom,hogy bírná a dolgokat,de szerintem megölnék a footjam-ek.
Iszonyatosan erős villa, igénytelen ,jól bírja a sarat nagyon jól viselkedik hidegben és melegben is csak jó olaj kell bele.A szimering kitakarítás céljából fél évente nem árt széthúzni és akkor nagyon sokáig bírja,az oljat nem ereszti.Levegő ráfújás miatt és a külső visszaút állítás miatt nagyon tetszett a villa bárhova bármikor betudtam lőni.
Hát talán az alkatrész hiány!És valóban olajjal két rugójával(tehát gyári állapotban)az én Marzocchi Dirt Jumper 3-am 2894g!
Kár hogy csak 2007-ig volt olasz a marzocchi.2007 után már egy rakás fos a visszaút csillapítás rendszerük ami elbassza az egész mozgást mindent!
Dirt,street,park,ha rugóút nem számít akkor akármire mert strapabíró nagyon.
- a mozgása elégfinom , hidegben nem tul jóó
- meg véd a húzós helyzetekben
-jólnézki
mondjuk nekem átütősvan --de elléggé erős nekem nem sikerült eltörnöm peddi nyúzom elég rendesen
- nem ereszt olajat
-kicsit nehéz 3 kg
nekem szik :D
freeride , dirtjump, enyhe dh
Mindkét oldalt levegős,olajfürdős,
hibátla a mozgása
hidegben nem mozog olyan jól de ha engedsz belőle levegőt olyan lesz a mozgása mint melegben
ára se vészes
hozzám használtan került és mióta nálam van nemvolt szervizelve és ígyis hibátlanul működik
nekem még a 2005ös van ami a rendes olaszországban gyártott nem amiben az sr santour belseje van
a súlya kicsit sok de a mozgása kárpótol emiatt
3hónapja használom csak de nekem bejött
dirt,street meg amire akarod
Szerintem szépen mozog, bár fel lehet ütni. 2004-es de jól bírja az igénybevételt. Volt már rá példa hogy a teleszkóp mentett meg egy óriási eséstől, mai napig nem értem hogyan mozogta ki a tuskót :) :)
Szimeringet és olajat most cseréltettem, de rá kellett jönnöm hogy jobb ha én csinálom! Jó a bolt szervize... :( Amúgy nem egy bonyolult szerkezet, meg lehet otthon is csinálni, kezelési- és robbantott- meg van a neten.
Tárcsa szerintem nem csavarja, legalább is nem zavaróan. A levegőt sajnos idővel elengedi, de nem nagyon használom!
Hát ha súlyhoz akarjuk állítani az olajjal kell játszani, egyebet nem tapasztaltam.
Vegyesen használom sok kilométeres túrától laza DH-ig.
---------->>>>>>>>>sok
Kicsit nehéz(3kG)
Hát nagyon sok nekem egy 2007es van és ezelőtt egy durom volt azutan milioszor jobb mozgasa eléj jo bar alabol kicsit puha de ráfujtam és igy mar alakul. A csavaros vall nagyon fasza és fasza hogy lehet álitani a csilit is sajnos nekem nem atutős csak sima.Szerintem hulyeség az ilyen vilakat kihuzni nagyobra mert ezek dirt steeet vilak amint a nevébe is van nagyobb utu villak pl freeridra vagy dhra kelenek ara meg ot vanak pl a dropofok.
Dirt/street/park/
Állítható visszaút egyik oldala levegős másik olajos. Mozgása tökéletes nekem sikerült teljesen betolnom a 100mm-t. Bírja a sarat és nem nyeli be. 3éve tolom és nem kotyog. Évente igényel karbantartást a levegőt kb 3-4 hónap alatt ereszti ki de akkorse mindet.
Mikor szétszedtem teljesen a bringám akkor vettem észre hogy miért nehéz.... a villa a legnehezebb az egész bringába, úgy kb 4-5kiló.
Imádom nagyon jó villla az árát megéri éri.
Ahogy a papírján Dirt/Street, 4x.
fekete
dirt jump
maximális rotor méret: 203 mm
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.