Marzocchi Z1 Freeride első teleszkóp

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 170.000 Ft

Használt Marzocchi Z1 Freeride eladó
80.000 Ft
új árához képest: -53%

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

bayerkrisztián avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • nagyon finom mozgás
  • állítható visszaút
  • levegőráfújással álítható keménység
  • 32-es becsúszók
  • nem szivárog az olaj
  • nyílt olajfürdős a Marzocchi Z1 Freeride
  • masszív váll
  • nincs v-fék felfogatás
  • van hozzá bovdentartó
  • szép
  • ha a rugókat kivesszük, teljesen légrugóssá alakítható
  • tetszik az olaj szörcsögése
Hátrány

eléggé nyekenyóka, de valószínüleg, mert már 10 éves, és elkoptak a perselyek

első ride közben leesett a visszaút állító csavar

Tapasztalat

egyszerüen egy álom a mozgása, elvégre még a régi olsz gyártmányról van szó

Erre ajánlom

DH, FR

Csatolt képek
Marzocchi Z1 Freeride  2003 első teleszkóp
Marzocchi Z1 Freeride  2003 első teleszkóp
Marzocchi Z1 Freeride  2003 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

én avatar
én
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könyű, vajpuhán mozok, kisbicóba és össztelóba is jó! Az eta funkció miatt lehet vele dirtelni meg streetelni jól!
Hátrány
A másfél év alatt nem találtam semmit!
Tapasztalat
Nagyon jó nem vbántam meg hogy megvettem!!! Te se fogod megbáni hihetetlen jó!!!!!!
Erre ajánlom
Dirteseknek streetre DH-ra 4X-re leginkább
Szerinted hasznos?

Fürti avatar
Fürti
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép a mozgása nagyon (egyik ismerősöm a mozgását Supet Tjéhez hasonlítota csak kevesebb rugóútal)Kívül álítható keménység és viszacsilapítás!!! Elég könyű és és merev( nem lóg kotyog stb...)
Hátrány
Edig nem találtam és remélem nem is fogok!
Tapasztalat
Ami fontos már leírtam!
Erre ajánlom
Mivel Free Ride: merevbiciklibe DHre, Dirtre talán és stb... Nagyon sok mindenre sok mindenkinek!
Szerinted hasznos?

LEhel avatar
LEhel
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
NAGYON finoman mozog, telóutat végig mozogja, de leül egy kicsit, hideg NEM befolyásolja a mozgást, csillapítás király, nem túl sártűrő, nem kotyog, kb hetente szilikonzsirral bekenem a szárat hogy kiszedje a koszt a szimeringekből, évente olajcsere (Valvoline FORK oil)
Hátrány
Nincs külső csavaros állítási lehetőség, de nincs is rá szükség, csak az előfeszítést lehet állítani imbusszal, csillapítás belül van, de könnyen elérhető helyen
Tapasztalat
A mozgása tökélketes, de a szár az illesztésnél szétjött, itt fémragasztóval összeragasztottam véglegesen, ettől merevebb lett, nem csavarodik annyira.
Erre ajánlom
Kicsit nyekenyóka, ezért nagy ugrásokra nem való, kezdő Freeride, DH. 4x,DJ-re szerintem gyenge
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z1 Freeride perselycsere??
2 válasz
utolsó: 2013. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Freeride termékkel kapcsolatban: